СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО ТРАКА

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tsetso
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:17
Автомобил: bmw
Двигател: 1980
Местоположение: GB
Контакти:

СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО ТРАКА

Мнениеот Tsetso » Пон 30 юли 2007 18:14


Голф 3 1.6 ABU
при студен мотор много ТРАКА а като загрее почти не се чува.
нямя разходи на масло или гориво
на какво се дължи.
един монтьор ми каза че не е проблем но мен ме притеснява




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 01 авг 2007 7:46


Хидравлични повдигачи на клапаните-смени маслото и трябва да се оправи.


Потребителски аватар
Peychev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Peychev » Сря 01 авг 2007 8:18


и не слагай минерално, а полусинтетика 10W40


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 01 авг 2007 8:22


точно минерално трябва да сложи ,защото е по-гъсто и не турски кастрол ,ами сложи някое немско масло като адинол или арал.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Сря 01 авг 2007 10:16


и аз съм така карам с 10W40 на TEXACO и пак като я запаля трака няколко скунди и спира.не се притеснявай не е нищо страшно


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 01 авг 2007 10:23


jagler написа:точно минерално трябва да сложи ,защото е по-гъсто и не турски кастрол ,ами сложи някое немско масло като адинол или арал.

За Арал си прав...ама,че минералното е по-гъсто.....а стига де!!!прочети статията за маслата и ще размислиш!!!!


Потребителски аватар
Tsetso
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:17
Автомобил: bmw
Двигател: 1980
Местоположение: GB
Контакти:

Мнениеот Tsetso » Сря 01 авг 2007 17:15


значи няма нужда да я отварям
но за маслото може би си прав защото един монтьор ми каза 20на50 сложих Кастрол GTX 20на50 започна повече да трака и по дълго време(15-20мин)веднага го смених с 15на40 и тракането намаля и по кратко се чува.

А вазможно ли е да е от някакви пулове на повдигачите чувал съм и за такава вероятност


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 01 авг 2007 17:47


Tsetso написа:А вазможно ли е да е от някакви пулове на повдигачите чувал съм и за такава вероятност

Цък! Пуловете са при нормалните повдигачи. Те са дистанционни фложки, с които се определя хлабината на клапаните.
При хидравличните няма такива пулове. Там хлабината се получава по друг начин, ама е сложничко за обясняване без картинки


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Сря 01 авг 2007 18:28


не се притеснявай толкова колега! Тва не е толко страшно! При мен също го има тва нещо и щом загрее мотора изчезва!
Все пак като запалиш студен ДВГ докато поразмята маслото е нормално да чукат клапаните!
Карай и се не бой :)


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 01 авг 2007 21:54


SBobi написа:не се притеснявай толкова колега! Тва не е толко страшно! При мен също го има тва нещо и щом загрее мотора изчезва!
Все пак като запалиш студен ДВГ докато поразмята маслото е нормално да чукат клапаните!
Карай и се не бой :)


Не е нормално да чукат.Не е болка за умиране !! :wink: И на чисто нови коли от магазина понякога при палене чукат повдигачите.
При мен не чукат изобщо което незначи че няма да се разчукат некой ден :lol:


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Сря 01 авг 2007 22:46


Ronin написа:
SBobi написа:не се притеснявай толкова колега! Тва не е толко страшно! При мен също го има тва нещо и щом загрее мотора изчезва!
Все пак като запалиш студен ДВГ докато поразмята маслото е нормално да чукат клапаните!
Карай и се не бой :)


Не е нормално да чукат.Не е болка за умиране !! :wink: И на чисто нови коли от магазина понякога при палене чукат повдигачите.
При мен не чукат изобщо което незначи че няма да се разчукат некой ден :lol:


Твойта значи е дори по чисто нова от тези в магазина щом не чукат!
Поздравления за което :shock :roll: :wink:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 01 авг 2007 23:11


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#581962[url][/url]


Погледни го на снимките най-долу !! Наша гордост :D


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Сря 01 авг 2007 23:46


евала :applause: :applause: :applause: : vw fen


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Чет 02 авг 2007 0:00


Ronin написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=581962&highlight=#581962[url][/url]


Погледни го на снимките най-долу !! Наша гордост :D


Колега много ще се радвам ако така ти изглежда мотора, но само да ти кажа че външния вид нищо не означава!
Може да е най-чистия мотор отвън и да е най - големия барутник отвътре!
Тва е снимка и нищо не доказва по темата :wink:
В първата автомивка и всеки мотор е станал същия!
Не искам да кажа нещо напротив поздравления за външния вид но не и за техническото състояние тъй като не знам какво е а то не зависи от това колко ти е чист мотора на снимката :wink: дано се задържи дълго време така чист :)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 02 авг 2007 8:09


той ще кажеш че току що е излязъл от завода явно много скоби по маркучите са сменени и болтове... :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mitakanet и 109 госта