


Релето на Вентилатора?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пичове, терзаете се с каквото не трябва. всъщност това не е проблем ами функция. има го още при мехамичните многоточкови инжекциони та оттам го зная. има един датчик който е вързан директно към компа на колата и му подава сигнал ако температурата В ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕК надвиши 110градуса при спрян мотор! тогава ако сте забелязали винаги се включва първата скорост на перката. така. това може да се повтори многократно след спиране на мотора защото този датчик се следи постоянно и няма връзка с контакта. направено е заради охлаждането на дюзите знаете че са чувствителни и ако им е топло - лошо. та въпросния датчик се намира на смукателните тръби т.е. по близо до дюзите и е закрепен на метална планка Г образна ако е с един кабел-подава маса и много лесно се пробва но ако е с два следи сигнал и не е хубаво да си правите експерименти. всъщност си е натурален суич и нищо повече.
- passat4o cl
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
- Автомобил: VW BORA 1J6
- Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
- Местоположение: Сливен
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
Здравейте.
Колегата ми има Ауди Б4 2Е,та на него му се случи това ,започна да се включва перката ,когато колата е спряна повече от 2,3,5 часа за по 15-20 мин. и то по няколко пъти през деня (колата е на място където я виждаме)накрая му сабори акумулатора ,ходи на сервиз при негов познат и му смениха този датчик ,който Ваското писа казали му че имал живот и си е отишъл (не разбирам чак толкова но така каза).Сега вече 3 месеца няма проблем работи по някога до 4,5 мин след като е спрял ама само толкова.
На Пасата ДБГ и датчика, е същия.
Ако има грешка моля да ме извините.
Успех
Колегата ми има Ауди Б4 2Е,та на него му се случи това ,започна да се включва перката ,когато колата е спряна повече от 2,3,5 часа за по 15-20 мин. и то по няколко пъти през деня (колата е на място където я виждаме)накрая му сабори акумулатора ,ходи на сервиз при негов познат и му смениха този датчик ,който Ваското писа казали му че имал живот и си е отишъл (не разбирам чак толкова но така каза).Сега вече 3 месеца няма проблем работи по някога до 4,5 мин след като е спрял ама само толкова.
На Пасата ДБГ и датчика, е същия.
Ако има грешка моля да ме извините.
Успех