Температурата на вашата кола в тези жеги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 05 авг 2007 21:00


madkodiak написа::? :? :? има нещо вярно в последното ти изречение за жалост :!:



Колега или мотора ти е АБУ 1600 или ако си 1391.. си АБД...за информацията за колата ти става въпрос !!




madkodiak
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот madkodiak » Нед 05 авг 2007 21:27


в документите на колата пише 1391 и първите три букви на двигателя са АБУ...пък не знам какво става :shock

Едит: Колега грешката излезе вярна :wink:
В талона е объркано и оттам съм се подвел. В оригиналните документи на колата е АБД. Мерси много!
Това само доказва че имам някъв проблем с бараката...


Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот orelko » Нед 26 авг 2007 12:08


Без значение, студено-топло навън. За 2-3 минути си стига средата между 70 и 110, т.е. 90 и залепя там. Няма значение как я карам. Като гледам при всички е там някъде. Недостатък на VW ли е т'ва.. Като се кача на вектрата на баща ми, трябва да я мъча доста да стигне 90. Иначе си седи 70 и това доста ме радва в нея :D


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 26 авг 2007 18:33


защото на вектрата ти термостата не е в ред... :lol: ,но ще дойде гадната и безжалостна зима.


Потребителски аватар
vixon
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vixon » Нед 26 авг 2007 19:57


ba li mu ma'ata kolko e....stoi po sredata na skalata(po to4no poleto) nqma cifri. golf II 1,6 benz


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 27 авг 2007 8:44


jagler написа:защото на вектрата ти термостата не е в ред... :lol: ,но ще дойде гадната и безжалостна зима.

Да ,ама не, щото опелските двигатели-моноинжекция са друга бира :wink: И на Вектрата и на Кадета ( 1,4/1,6/1,8и) перката на радиатора се включваше 2 пъти в годината :lol:.И разхода и вървежа си бяха 6+.Ех ако не беше ръждата....


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 27 авг 2007 10:31


K22 написа:
jagler написа:

Да ,ама не, щото опелските двигатели-моноинжекция са друга бира :wink: И на Вектрата и на Кадета ( 1,4/1,6/1,8и) перката на радиатора се включваше 2 пъти в годината :lol:.И разхода и вървежа си бяха 6+.Ех ако не беше ръждата....
:да:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 27 авг 2007 10:57


vixon написа:ba li mu ma'ata kolko e....stoi po sredata na skalata(po to4no poleto) nqma cifri. golf II 1,6 benz

маймуница?


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Вто 28 авг 2007 8:57


Мойта не мърда над 90 градуса 8)


b_stantchev
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 26 мар 2006 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот b_stantchev » Вто 28 авг 2007 9:41


Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 28 авг 2007 10:58


b_stantchev написа:Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....

на колко ти включва перката....защото ми мирише на неверен датчик на таблото!
каква е температурата на двата гумени привода към радиатора???
Слагана ли е присадка против течове на охладителната система???-ако е слагана....ще сменяш и радиаторче на парното!


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 28 авг 2007 11:10


joker написа:
b_stantchev написа:Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....

на колко ти включва перката....защото ми мирише на неверен датчик на таблото!
каква е температурата на двата гумени привода към радиатора???
Слагана ли е присадка против течове на охладителната система???-ако е слагана....ще сменяш и радиаторче на парното!
сложиж миналата зима добавка за теч на лики моли ,да чукна на дърво нямам проблем ,а и теч :026:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 28 авг 2007 12:36


b_stantchev написа:Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....

Мини първо на стенд да видиш тези 100* дали са истински :wink:


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Вто 28 авг 2007 13:10


85-90 градуса, перката в повечето случаи се включва само като угася двигателя.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 28 авг 2007 14:03


kamus11 написа:
joker написа:
b_stantchev написа:Здравейте, G3,1.4,ABD, сменени перка, датчик на перка, термостат, на градско, на дълго няма значение, качва 100* и държи, само на баир стига почти до 110*. На празен ход след 7-8 мин работа на перката ги сваля на 90* и перката се изключва. Майстора каза - запушен радиатор. Цена около 100лв. Еееее, всичко останало го смених преди няма и месец.....

на колко ти включва перката....защото ми мирише на неверен датчик на таблото!
каква е температурата на двата гумени привода към радиатора???
Слагана ли е присадка против течове на охладителната система???-ако е слагана....ще сменяш и радиаторче на парното!
сложиж миналата зима добавка за теч на лики моли ,да чукна на дърво нямам проблем ,а и теч :026:

А ,чакай не бързай....има време..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта