Проблем с маслото Polo 1.0 1992

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Проблем с маслото Polo 1.0 1992

Мнениеот groznika » Съб 11 авг 2007 12:36


Здравейте колеги :)
Карам VW Polo 1.0 1992.
На 4-ти заминах за море. Тръгнах от София и всичко беше ок. На високи обороти колата работеше перфектно, но забелязах чат пат да пуска бяло-сив дим отзаде...
Около 30 км след като слязох от пловдивската и тръгнах по нормалното шосе в посока Стара Загора, поради голяма колона намалих и съответно свалих предавките и оборотите на мотора. Тогава усетих, че колата не се държи добре на ниски и взе да ми гасне. Не се впрегнах особено и продължих.
Часове по-късно след като пристигнах и оставих возилото да изстине, реших да се заровя и да разгледам макар и да не съм много нясно с моторите. Когато отворих кутията на въздушния филтър установих, че вътре плават около 300 мл масло. Когато проверих щеката нивото беше на 2/3 от разстоянието м/у мин и макс (на тръгване беше на макса). Изведох маркуча който вкарва газове в кутията на филтъра и запуших дупката. Попих разлятото и изчистих всичко. Колата се съвзе и проработи нормално и на ниски обороти. Днес се прибрах от море и за 500км не е имало никакви ядове нито пък загуба на масло...
Дали проблемът е в това, че първоначално нивото е било до капата и маслото е тънко полу синтетика и желателно ли е да сменя с минерално масло за този автомобил на тези години?

Последна промяна от groznika на Съб 11 авг 2007 12:45, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Съб 11 авг 2007 12:43


карай си с полусинтетиката - няма проблем :wink: според мен си сипал повечко масло :wink: ако в момента нямаш проблеми с разхода на масло и работата на мотора си карай спокойно :wink: даже можеш да си закачиш маркуча за газовете пак(ако не цапа много де :D ) :wink:


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Нед 12 авг 2007 0:54


vladko_g40 написа:карай си с полусинтетиката - няма проблем :wink: според мен си сипал повечко масло :wink: ако в момента нямаш проблеми с разхода на масло и работата на мотора си карай спокойно :wink: даже можеш да си закачиш маркуча за газовете пак(ако не цапа много де :D ) :wink:

:да:


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

:)

Мнениеот groznika » Пон 13 авг 2007 11:49


Мерси за съветите. Въпреки всичко след основен преглед се установи, че полусинтетика 10W-40 е прекалено тъничко и прокапва от разни местенца :) Отделен е въпросът, че маслара който ми го е наливал направо се е бил олял...
Днес смених с минерално 15W-40. Искрено се надявам с това да се приключи и да няма повече изненади в тази насока.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Re: :)

Мнениеот vladko_g40 » Пон 13 авг 2007 12:06


dellan написа:Мерси за съветите. Въпреки всичко след основен преглед се установи, че полусинтетика 10W-40 е прекалено тъничко и прокапва от разни местенца :) Отделен е въпросът, че маслара който ми го е наливал направо се е бил олял...
Днес смених с минерално 15W-40. Искрено се надявам с това да се приключи и да няма повече изненади в тази насока.
разликата между 10w40 и 15w40 е във вискозитета в студено състояние :wink: според мен е по-добре да си караш с полусинтетика, но ти си решаваш :wink: не би трябвало да имаш проблем с 10w40



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта