Проблем със спирачките

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със спирачките

Мнениеот martinpetrov » Пон 13 авг 2007 12:51


Наскоро смених цилиндърчетата и накладките на задните спирачки всичко беше ОК докъто на два пъти ми пропада педала на спирачката(не съвсем до долу и при напомпване се вдига ) слизнх и двата пъти и двата барабана бяха здраво загрели и вонеше на феродо. Като поистинат, педала се вдигна горе и нямам проблем слизам след 10 тина километра и са изтинали и след 300 км пак по същия начин. Когато ги сменях майстора ми каза да не разчитам на ръчна защото барабаните имали ръб и трябвало да се поизтърка феродото за да легне и тогава да ходя да ми я регулират. Та въпроса ми е от нагорещяването на феродото ли пропада педала и дали да се вкарвам веднага във бокса или наистина да почакам да се поизтърка феродото или да влизам в бокса




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 13 авг 2007 13:01


колега, и с новите накладки и цилиндърчета не би трябвало да задържат :wink:дори и да има ръб пак не трябва да греят :wink: според мен ти е натегната повече ръчната и затова задържат :wink:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 13 авг 2007 13:43


твоя маистор да си гледа работата още като се сменят накладките се регулира ръчна да държи между 3 и 5 зъб ако е много отпусната пропада педала нищо че работи сервото ако са под 3 зъба държи малко отворени накладки и те грееят- излъгал те е за да вземе още пари а ръчната може да си регулираш и сам -вдигаш ръчната махаш пласмасовата кора която крие жилата на ръчната отдолу ще видиш жилата взимаш две ключета 10 отконтряш гайките и вътрешните почваш да завърташ докато стигне 3 5 зъб законтряш с вторите гайки и слагаш пак кората ако е над 5 зъба ако е под 5 зъба отвиваш и двете едновременно вътрешните гаики до 3-5 зъб и пак законтряш същата процедура се повтаря след 500 км ако е подминала 5 зъб-оставил е ръчната както е била при старите накладки а с новите става пренатегна - опусния


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Пон 13 авг 2007 14:20


Когато взех колата ръчната въобще не можех да я вдигна сега се вдига най-много до първия-втория зъб и аз се съмнявам в това да ли е пренатегната и да не затваря нормално :roll: :roll: :roll:

anonimko :
Благодаря за инструкциите ще пробвам да видя какви ще ги свърша само най-много утре да пиша тема "нямам ръчна" :lol:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 13 авг 2007 14:21


martinpetrov написа:Когато взех колата ръчната въобще не можех да я вдигна сега се вдига най-много до първия-втория зъб и аз се съмнявам в това да ли е пренатегната и да не затваря нормално :roll: :roll: :roll:

anonimko :
Благодаря за инструкциите ще пробвам да видя какви ще ги свърша само най-много утре да пиша тема "нямам ръчна" :lol:
по-добре отколкото "изгоряха ми задните гуми" :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 14 авг 2007 8:29


не се базикай с колегата :twisted:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта