От няколко дена имам странен проблем с чистачките. Колата е Пасат комби 1.8 ми 93 г.
Включват се сами, и не се изключват. Паралелно с предните се включва и задната чистачка и няма спиране. На два пъти ми се случи в момент когато паля колата, а сега го прави когато си поиска. Когато дръпна напред лоста на чистачките за да пръсне вода, предните чистачки не ми спират, а се вклучва и задната, което преди не беше така.
Въпроса ми е: Ключа на чистачките или някое реле прави мизерията?



Чистачките са полудяли!!!!!!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен беше реле но симптомите бяха други - работеха само на най бързата степен. Все пак не е лошо да го провериш.
Да използвам темата с чистачките за да споделя какво ми се случи. Карам си от морето по магистралата - средно силен дъждец ,яко движение и в колата лудница с две вече уморени от път бебета. Задминавайки тир с около 120, дясната чистачка спря в горно положение и се срешна с лявата. В резултат спрях да виждам и почти не помня как се прибрах в аварийната лента. Дишах учестено 10 мин. Проблемът беше, че пластмаската на шината, която предава движението на дясната чистачка се беше износила и изкочила от ябълката.
Колеги проверете си механизмите, че е страшно опасно!!
ПС Нова шина в Уни-трейд - 17 лв.
Да използвам темата с чистачките за да споделя какво ми се случи. Карам си от морето по магистралата - средно силен дъждец ,яко движение и в колата лудница с две вече уморени от път бебета. Задминавайки тир с около 120, дясната чистачка спря в горно положение и се срешна с лявата. В резултат спрях да виждам и почти не помня как се прибрах в аварийната лента. Дишах учестено 10 мин. Проблемът беше, че пластмаската на шината, която предава движението на дясната чистачка се беше износила и изкочила от ябълката.
Колеги проверете си механизмите, че е страшно опасно!!
ПС Нова шина в Уни-трейд - 17 лв.
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
znainainaiСменяш си превключвателя на чистачките и си решаваш проблема трайно[quote]Възможно е да не се стига до това. Когато свалиш ключа, може да го отвориш и почистиш с контактен спрей-с годините се събират много мизерии по медните пластини - ако не са напълно износени това може да ти реши проблема.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
nasko79 написа:Здавеите колеги,да повдигна отново темата за чистачките и аз имам проблеми с тях,неми паботят импулсно когато лосчето е в наи долно положение.Може ли да е от лоста или е от релето и кое е то защото незнам кои номер е то.
Вероятно е релето.
Не си посочил какъв ти е автомобила, но по принцип на Б3 и Б4 трябва да е № 19 - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%E8%F2%E5 .
Ако си с Б5 виж тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%E8%F2%E5 -особенно поста на gr_kanenev.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Dpop написа:nasko79 написа:Здавеите колеги,да повдигна отново темата за чистачките и аз имам проблеми с тях,неми паботят импулсно когато лосчето е в наи долно положение.Може ли да е от лоста или е от релето и кое е то защото незнам кои номер е то.
Вероятно е релето.
Не си посочил какъв ти е автомобила, но по принцип на Б3 и Б4 трябва да е № 19 - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%E8%F2%E5 .
Ако си с Б5 виж тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%E8%F2%E5 -особенно поста на gr_kanenev.

Само да допълня, че релето може да носи и надпис 99.
Същото е, но 99 е с 'обучение' на паузата. т.е., може да се задава колко да е паузата м/у две включвания.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта