Имам въпрос за сигналната лампа за температурата на охладителна течност.
Карам отскоро Passat 92 година (от есента на 2004 година). От известно време свети червената лампата за температурата на антифриза. Термометърът показва нормална температура (от 70-100 градуса), но онази червена лампичка за температурата примигва непрекъснато! Перката също се включва нормално. Охладителната течност беше като боза- ръждива и гъста. Измих инсталацията и смених охладителната течност! Нивото на охладителната течност също е в норма. Понякога червеният индикатор започва да свети веднага след потегляне. И на място и в движение той си свети! Друг път минавам 2-3 килиметра и запова да свети. Това започна да го прави от скоро . Иначе цяла зима не съм имам никакъв проблем! Имам два датчика за температурата на охладителната течнист. Единят е с два извода и е разположен директно на маркуч, а другият е с четири извода и е разположен вертикално в разклонителният маркуч. Знае ли някой на какво се дължи тази досадна ситуация!
Сигналната лампа за температурата на охладителна течност
- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
датчика е потопен във антифриз и затваря верига чрез него(антифриза). когато антифриза намалее светва лампата, а когато антифриза стане в газообразно състояние(мотора прегрява) веригата е отворена и за това свети. при BMW датчика представлява поплавък и е по прецизно. при VW не е измислено както трябва и се бъркат водачите
надявам се че след това обяснение ти е станало по ясно как работи и за какво служидатчика и лампата
надявам се че след това обяснение ти е станало по ясно как работи и за какво служидатчика и лампата
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
popeye написа:датчика е потопен във антифриз и затваря верига чрез него(антифриза). когато антифриза намалее светва лампата, а когато антифриза стане в газообразно състояние(мотора прегрява) веригата е отворена и за това свети. при BMW датчика представлява поплавък и е по прецизно. при VW не е измислено както трябва и се бъркат водачите
надявам се че след това обяснение ти е станало по ясно как работи и за какво служидатчика и лампата
А при тези които нямат датчик за нивото на атифриза какво показва лампата...........

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petmm и 58 госта