Купих си поло (отново) и имам няколко новобрански въпросчета

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Купих си поло (отново) и имам няколко новобрански въпросчета

Мнениеот Anbuch » Сря 15 авг 2007 23:56


Вече съм минал 500 км с него и му бъкнах къде ли не, напълно го обслужих "глезльото" и едиствените му забележки са двата макферсона и спирачните дискове (предни). Единственото място от където излиза масълце е семеринга на избирача на скоростите (то се знае) ,но маслото е на мах в кутията. Даде ми смесен разход 6.04 бензин за 230 км (160 извънградко и 70 градско) преди да му сменя горивният и въздушният филтър). След смяната им се надявах да го засека отново да видим какво ще покаже ама вчера дърпах 40 км една астра 2001г дизел със скъсан амбгренажен ремък :cry: барабар с 5 маймуни в нея и дърпа пущината да му се невиди и поло :twisted: ...

Та въпросчетата ми са:

1. Абе какво управлява клапата за студен/топъл въздух влизащ в кутията на въздушният фитър (стигнах до заключението ,че просто клапата е една би-метална пластинка ,ама и това ми се струва подозрително)

2. Ще си монтирам централно (сам) и ми е ясно как се свалят корите на вратите ама тази част дето е за управлението на ел. огледалата ме притеснява ... има ли някакъв пиниз с нея?

3.Съединителят , скоростите работят перфектно ама много ниско отделя този педал (направо на дъното)и си мисля ,че автоматичното жило на съединителя е тръгнало..... какво мислите? (не ,че смятам да го закачам за сега де)

4. Накупих ремъци,ролка,филтри и т.н. ,ама забравих да попитам за цената на спирачните дискове ,че са палачинки... от каква марка сте доволни и какви пари (вентилирани са)

5. В момента съм с гуми 155/80 Х 13 пирели, летни, с 6 мм грайфер. На капачката са си написали хората : 155/70Х13 , 175/65Х13 и т.н. , обаче джантите са ми 5j 1/2 (т.е за гуми с ширина от 165 нагоре) и сега съм пред дилема с два варианта :
---------(1) да търся да сменям джантите с 4j 1/2 и спокойно да си карам сегашните гуми. Този вариант чесно казано по ме устройва защото имам още един комплект гуми от старото поло 155/70 (пак летни ,перфектни) ,имам чисто нови вериги за зимата за този размер и последно - стабилноста на колата ми харесва защото не съм състезател и вдигам макс 120км/ч и то само на магистрала
--------(2) продавам летните гуми от старото поло , лятото си карам тези дето са ми сега (макар и да не се препоръчват за тези джанти) и за зимата се оборудвам с 175/65/13 ,а по натаък купувам и летни със същият размер

6. Искат ми 70 лв за резервен ключ за колата (с имобилайзер е) ... някакъв по-евтин вариант има ли ?

7. За внесените от Италия,Австрия и Германия коли се знае какво може да се очаква от тях ,ама за тези от Швейцария какъв е митът :?:




tassbucky
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот tassbucky » Чет 16 авг 2007 7:29


Moга единствено да ти кажа за дисковете.Вчера ги смених барабар с накладките марка не съм гледал ма за накладките само"lukass"и нищо друго.В сервиза ми взеха 168 лв.Незнам малко ли са много ли са. Сега е перфектна.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 16 авг 2007 7:59


за да отделя ниско значи са ти сменили съединителя - не се знае дали само феродовия като за продан ще разбереш след 1000км ако не го отвориш преди това жилото -нищо не може да му стане преди карах голф-2 91г. и не съм имал проблими с него и сега с полото вече 2г пак без проблем
сп дискове комплект-80лв


Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Купих си поло (отново) и имам няколко новобрански въпрос

Мнениеот orelko » Чет 16 авг 2007 11:08


Anbuch написа:ама за тези от Швейцария какъв е митът:

Ако това ти е колата от каража, гледам една лепенка CH, което не е ли Чехия ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 16 авг 2007 11:13


Швейцария е. CZ е Чехия


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Чет 16 авг 2007 22:13


Спирачни дискове National за около 30лв. на диск 239x20 вентилирани, накладки ATE около 65лв. от http://heed-auto.com/ с отстъпката за форумци 20%. :wink:


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Чет 16 авг 2007 23:34


за ключа мода да ти кажа че дайе евтино ти искат аз съм питал на 2-3 места под 85лв по малко не са ми искали


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Пет 17 авг 2007 0:28


Клю4ът в Юнитреид е 60 лева ако не се лъжа..... А клапата за топлия и студеният въздух по добре я свали и зимата пак си я сложи ;)


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Купих си поло (отново) и имам няколко новобрански въпрос

Мнениеот POLO GTI » Пет 17 авг 2007 15:15


Anbuch написа: Даде ми смесен разход 6.04 бензин

и аз разправям на много хора, че почти не гори този мотор като си е всичко в час, ама са малко хората дето ми вярват.... а сега нека се види, че и с другите читави коли е така :wink:





1. да биметална пластина е, с една пружинка, аз също я махнах като векстора...няма смисъл да смуче топъл въздух, защото дори като е затворена клапата не приляпа кой знае колко плътно...

2. бъди внимателен, да не счупиш някоя щипчица

3.опъни ръчната и се опитай да тръгнеш...ако не буксува, значи всичко е наред и най-вероятно само ти се струва, че е ниско, ако на предното поло е било по-високо си му свикнал и сега се залъгваш

4. като се сменя ангренаж и ролка е хубаво да се смени и водната помпа :!:

5. гуми 155/80 Х 13 са малко високи и ще ти показва малко по-малко километража...
-------имам четири джанти оригиналните от моето поло 4 1/2 инча, ако ги искаш пиши ЛС

6. това е достатъчно евтин...най-ниското, което бях чул досега е 80лв.

7.митът е, че са много подържани и перфектни...за мен няма разлика от тези взети от германия и австрия


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 17 авг 2007 19:20


Благодаря ви за отговорите.. :wink: :!: :!:
Днес вече щях да съм си сложил централното ако не беше дръжката за сваляне/вдигане на стъклата :? . Немаога да и схвана как да я махна.... накрая стигнах до следното заключение: като я поизвадя с една отверка отдолу се вижда един бял търкалак който е скосен от двата си края и реших ,че при ждигнат прозорец трябва да нопъна още дръжката в посока за вдигане на прозореца и така тя да превърти в белият "търкалак" на 45 градуса и благодарение на скосяването му дръжката да излезе свободно.... опитах лекичко ама ме хвана шибето да не прецакам нещо и реших първо да питам вас дали съм на прав път
М**ка му даже и кабелите напъхах във вратите и-и-и :evil:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 17 авг 2007 19:51


Колега Anbuch,честито много безавариини....
Ама ти беше пуснал много ръководства за коли,вкл. за поло-там не вярвам да няма снимков материал :D :D


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 17 авг 2007 22:38


Насе, долната част на дръжката, която се опира в самата кора се хваща с два пръста и се издърпва в посока противоположна на самата дръзка. цялото кръгче ще щракне и дръжката ще излезе сама. след това като я монтираш, само я пъхаш на шлиците и избутваш самото кръгче обратно.

малко смотано го обясних, ама не се сетих за по-ясно обяснение...ако не се сещаш какво имам предвид ще ти направя снимка


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 18 авг 2007 0:10


Аз даже със снимка съм го обяснил някъде в някоя тема как се сваля дръжката, ама тъпото снимка.бг не работи и не може да се види :evil:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 18 авг 2007 9:41


Приятелю ето схемата на сваляне на дръжките :)

Изображение


Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот acidburn » Съб 18 авг 2007 17:58


мога да съм ти полезен по 6) точка.

поразтърсих се и се оказа, че искат по 70лв за нов ключ за полото почти навсякъде (всякакви дупки, сервизчета и т.н.).

реших да не рискувам и отидох в Порше България. нов ключ ми излезе точно 50лв и ми взеха 28лв за програмирането на компютъра и 2 лв за нарязването. също така ми изтриха всички ключове от имобилайзера, които биха могли да запалят колата и останаха само 2та, които притежавам. общо ми отне около 2 седмици и 3 пъти ходене до въпросната фирма :D и сега съм спокоен, че в предишния собственик няма ключ, тъй като ми го продаде с 1 ключ.

п.с. като се замислиш тоя разход по колата е еднократен и много по-малък от всички други ;) бензин, масло, спирачки и т.н. :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта