Чип на ABF oт DigitalTuning

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Чип на ABF oт DigitalTuning

Мнениеот grandvizitor » Пон 20 авг 2007 0:19


Как ще се отрази един чип от DigitalTuning на един АБФ 94-та сток?
Как са чиповете там?
Ще усетя ли разлика?
Какви подобрения ще има?
Трябва ли да сменям от 95 на 98 бензин?
Разхода увеличава ли се съществено?

Благодаря предварително! :wink: :oops:

Последна промяна от grandvizitor на Пон 24 дек 2007 18:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 20 авг 2007 0:33


Принципно, ефект ше усетиш евентуално в ниски обороти, когато АБФ-а е муден.Зависи от софтуера.Като цяло дигитал тунинг бичат зверски цени, и хич не мисля че е редно да даваш толкова кинти за такъв тип подобрение.Реалния ефект ще са 4-5 коня, които ще ги усетиш във вид на пъргавина в ниски обороти.Това е целата магария.Разхода няма защо да ти се повишава, най-много да се качи защто ръчкаш колата повече мислейки си че върви повече.90% е на психическа основа.Като цяло е препоръчително да караш с високооктанов бензин при софтуерен "тунинг".Абе с две думи обърни се към колегата Brezel.Много разумни цени обажда той.


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Пон 20 авг 2007 1:05


Искат 299лв оттам и дават 14к.с. Дали е реално и цената добра ли е??


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 20 авг 2007 3:44


grandvizitor написа:Искат 299лв оттам и дават 14к.с. Дали е реално и цената добра ли е??
Колко са реални тез 14 коня, само те си знаят. На този мотор чипа няма кой знае колко да го промени откъм страна на вървене. Най-вероятно прекъсвача ще ти го измести по-късно, ще ти промени момента на впръскване, аванса и това е горе-долу. Чукни едно Л.С. на Брезела, той ще ти вкара доста по-тънкана оферта.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 20 авг 2007 8:01


чиповете на ДигиталТунинг са швейцарски и са много качествени, аз съм си слагал такъв и определено има разлика, която не е химерна. Плащаш си цената, но получаваш и качество.
разбира се цените на Брезел са повече от разумни, но проблема идва със слагането ...


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

a

Мнениеот emmko » Пон 20 авг 2007 9:15


Kozunak написа:Принципно, ефект ше усетиш евентуално в ниски обороти, когато АБФ-а е муден.Зависи от софтуера.Като цяло дигитал тунинг бичат зверски цени, и хич не мисля че е редно да даваш толкова кинти за такъв тип подобрение.Реалния ефект ще са 4-5 коня, които ще ги усетиш във вид на пъргавина в ниски обороти.Това е целата магария.Разхода няма защо да ти се повишава, най-много да се качи защто ръчкаш колата повече мислейки си че върви повече.90% е на психическа основа.Като цяло е препоръчително да караш с високооктанов бензин при софтуерен "тунинг".Абе с две думи обърни се към колегата Brezel.Много разумни цени обажда той.


Aми смятам , 4е няма ,какво да допълня :lol: само това, 4е има едно момче тук във форум-а пише се driver вземи чип от него цената е най-разумната от на всички ,взех чип от него за един приятел чип-а е супер добър!!!

П.С. Замисли се за промени по генерацията ,ако искаш нещо повече от тази кола!!!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 20 авг 2007 10:53


asentm написа:чиповете на ДигиталТунинг са швейцарски и са много качествени, аз съм си слагал такъв и определено има разлика, която не е химерна. Плащаш си цената, но получаваш и качество.
разбира се цените на Брезел са повече от разумни, но проблема идва със слагането ...


Чипа се слага елементарно, след като аз вече на две коли се оправям, прави сметка. (с малко помощ) :wink:

Значи ефекта е точно както написаха по-горе, колата става една идея по нервна и по-пъргава в ниските обороти, където попринцип АБФ-ите са леко мудни.
Във високите обороти разлика не мога да открия, тоя мотор попринцип си става хала щом мине 4000об/мин.
Според мен колата печели нещо от рода на 5коня, но в никакъв случай не са 14конски сили.

Разхода май си остава като преди, аз лично я карам само с 98 или ОМВ 100 и харчи повече от прилично.


На 1,8 моно мотора от ДигиталТунинг му дават, че печели 15коня, което е най-голяма глупост :idea: :idea: и няма как да стане, така, че на тия писания не трябва да се вярва и да се очаква колата да литне.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 20 авг 2007 11:17


Абе с 2 думи дай 200+ лева за нещо по смислено, а с остатъка си купи чип от колегата от форума.Тва е разумната постъпка.Казвам ти го щото съм се прецаквал с 360 кинта за чип и после ме беше яд за ефекта който получих.


Потребителски аватар
Dic
Мнения: 121
Регистриран на: Съб 26 юни 2004 19:41
Автомобил: Seat Leon 1M
Двигател: ARL
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Dic » Пон 20 авг 2007 11:47


Навсякъде е описано, че от промяната на чипа, няма странични негативни последици (само положителни), но все пак да попитам пробвалите за нещо смутително от сманата :oops:
Впрочем, то е ясно, че има разлика от чип до чип...


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Пон 20 авг 2007 12:48


..Най-вероятно прекъсвача ще ти го измести по-късно..


Моя е на 7000+. Колко да се измести..? :shock


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Пон 20 авг 2007 12:51


..П.С. Замисли се за промени по генерацията ,ако искаш нещо повече от тази кола!!!


В смисъл? Да махна катализатора..?

А пък разбрах, че ще е добре и да сложа спортен колектор 4-2-1. Каква е разликата с нормалния, който имам аз?? :shock


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Пон 20 авг 2007 13:08


..Абе с 2 думи дай 200+ лева за нещо по смислено, а с остатъка си купи чип от колегата от форума..


Кои са най-разумнте промени, които мога да направя за да се отпуши, да не е за 200+, може и за 300+лв, но да има ефект?

В ниските обороти наистина е малко тромав.. :?


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Пон 20 авг 2007 15:24


grandvizitor написа:
..Абе с 2 думи дай 200+ лева за нещо по смислено, а с остатъка си купи чип от колегата от форума..


Кои са най-разумнте промени, които мога да направя за да се отпуши, да не е за 200+, може и за 300+лв, но да има ефект?

В ниските обороти наистина е малко тромав.. :?



Kато цяло тунинга на атмосверния мотор в случая ABF е сбор от многото малки неща които правиш по него.
Можеш да комбинираш като начало изпускателна система (колекторни тръби с по-голям диаметър, тръби с по-голям диаметър до отзад), всмукателна (качествен "перформънс" въздушен филтър препоръчвам ти K&N), чип , хубави свещи (Denso, NGK) и оттам можеш да получиш малко по-голяма пъргавина на мотора и следователно по-приятно шофиране. Слагай хубави масла, сменяй ги по-често от написаното, карай с високо октанов бензин и раздавай газове :D Има и нещо, че тунинг се започва на напълно здрав мотор, така че ако има проблем двигателя първо реши него.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 20 авг 2007 17:32


grandvizitor написа:
..Най-вероятно прекъсвача ще ти го измести по-късно..


Моя е на 7000+. Колко да се измести..? :shock
А може и да ти премахне прекъсвача. Не си ли стандартно до 6900 об. или си до 7100?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 20 авг 2007 17:50


може и да с емахне пркъсвача ама после има винаги чупене на разни неща в него. Примерно пред няколко месеца казах ма мацката ми да изфорсира веднъж колата да видя дали пуши. Тя кат взе та натисна докрай (на свободен ход) и не пуска. колата влезе в 1000 аварийни режима само и само да се успокои ...та прексвача доста може да послужи :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта