Два въпроса?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Два въпроса?

Мнениеот B12Gold » Пон 20 авг 2007 18:57


Днес в проливният дъжд в София Полото се опита на няколко пъти да ме изостави :(. Изведнъж започна да се тресе много силно (на светофар, изключено от скорост и без да му пипам нищо). После започна да си гасне много сериозно и едвам, едвам палеше. Няколко пъти влязох с голяма скорост в големи локви, май от там стана нещо.Един час след това слязох да видя как пали .... запали си от раз ама там където съм показал на снимката започна да пръщи и да светка и сама си изгасна. Повече не посмях да я пипам. И тук сега да питам ....


какво е това нещо под педала ?
Изображение

А това какво е? И колко е нормално да пръщи и да светка?
Изображение

Ето го малко по от близо
Изображение




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 20 авг 2007 19:09


1) просто ограничител за педала на газта - да не скъсаш жилото и т.н. (един приятел вика : " абе тая кола невърви и невърви ,а накрая се оказа ,че проклетата стелка е застанала между ограничителя и педала") :lol:
2) Бобина!!! Ох на батя ,ще даваш парички най-вероятно :( !!! Бобината съвсем скоро ще изплющи и ще трябва нова (не зная колко струват ама май хубавите бяха към 200 лв - ще те излъжа) Ходи някъде да я погледнат дали може да се спаси и то съвсем скоро ,че ако се спука и маркуча на бензина ще стане мазано. Това е един от типичните и малобройни дефекти за г3 и за 6N , бобините са си слабички и е въпрос на време


Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B12Gold » Пон 20 авг 2007 19:30


Anbuch много ти Благодаря, че се отзова. Спести ми много притеснения и грижи, а утре ще се разделям с 150-200 лева за нова бобина ........


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 20 авг 2007 19:30


Кутията на филтъра все едно си я поливал отгоре.
Понамокрил си двигателя и за това е цялата работа.
Свали дистрибуторната да я подсушиш и нея.
Виж си добре уплътненията на капака - не трябва да стига вода при мотора дори при проливен дъжд!
И леко в локвите, че стават бели големи!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 20 авг 2007 19:31


B12Gold написа:Anbuch много ти Благодаря, че се отзова. Спести ми много притеснения и грижи, а утре ще се разделям с 150-200 лева за нова бобина ........

Отиваш в Ауто+ на бул. Черни връх и искаш отстъпка за VWclub.
Не би трябвало да ти вземат повече от 100-110лв.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 20 авг 2007 19:39


B12Gold написа:Anbuch много ти Благодаря, че се отзова. Спести ми много притеснения и грижи, а утре ще се разделям с 150-200 лева за нова бобина ........


Да не остана погрешно разбран... не казах 100% че е за смяна. Първо отиди да я прегледат


Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B12Gold » Пон 20 авг 2007 19:44


А къде да ида да я видят? Честно казано мен дори ме е страх да я паля.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 20 авг 2007 19:52


вие от шопландия сте си лесни със сервизите :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7096


Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B12Gold » Пон 20 авг 2007 20:34


Не знам, ама така не мога да я карам. Като я запалих и тя след 4 сек. само се изгаси. Утре ще търся човек да ме дърпа до сервиз, само да си запиша час :0) или поне да каже човека дали му се занимава с колата ми


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Пон 20 авг 2007 20:37


Колега и моето ПОЛОВЕРЧЕ малко дъжд да завали и почва да гасне. Или пък ми прави другата мижерия оборотомера почва да не знае каде. Ако намериш решение чукни една шайба и сподели. :wink:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 20 авг 2007 21:31


Много добра бобина ,с много добри показатели има в автоелектроника Пловдив на цени 12 лв. за без комутатор и 18 лв. за с комутатор ...това цени отпреди една година.Сега незнам как са цените но качеството е отлично и бобините дават силни сини искри...не се набутвайте за глупости.На опела в гаража ми карам с такава бобина вече 6 години и дава 23 000-25000 волта ..като държиш свеща в ръката праска синя...правоъгълна силно изразена искра чувствително по мощна от оригиналната бобина...
Тоя завод е всепризнат в Пловдив с тея бобини и почти два пъти по малки размери ....

B12Gold написа:А къде да ида да я видят? Честно казано мен дори ме е страх да я паля.


До сега не съм срещал качествена диагностика за автобобини....методите за диагностика опират до опит/грешка....по скоро отколкото технически обусловено....
При условие че бобина за работа с комутатор има съпротивление от 0.7-0.8 ома най-малката промяна примерно с 0.1-0.2 е фатален за комутатора ако съпротивлението падне на долу....ако се качи нагоре искрата става по слаба в проценти...аз имам калибратор за измервателни прибори и въпреки това категорично немога да диагностицирам неправилноработеща такава...
На стенд може да се види пробивното напрежение трябва да е около 18/20 киловолта а ако не е може да е от кабели,свещи,дистрибутор,палец,комутатор и по метода на отпадането или косвени догатки да се стигне евентуално до бобина

п.с Пробивното напрежение зависи и от вида на горивната смес...при богата смес пробивното напрежение е по малко а при бедна е по голямо ....тоя въпрос ми се падна на държавния изпит и го развих до оценка ОТЛИЧЕН. !!


Потребителски аватар
miro_a
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот miro_a » Вто 21 авг 2007 10:16


Вчера и аз имах почти същия проблем с моето ПОЛО (1.0 бензин 98 г.). Както си карах в големите локви взе да се опитва да загасне и да губи мощност (не веднага - чак след 5 минути каране в дъжда, през това време всичко си беше наред). Като вдигна оборотите се държи, но като спрях на светофар изгасна :(. След това вече не искаше да запали. Като спря дъжда му трябваха 10-15 минути да се оправи. При мен обаче нищо не присветкваше - аз се сетих да погледна бобината, но не открих нищо нередно. Все пак още я подозирам, но може и да е нещо друго. Всъщност проблема се появи след като направих глупоста да измия двигателя преди месец в една автомивка (повече няма да я повторя). Така ми го "измиха" че два часа не можа да запали. Интересното е че има един момент в които пали даржи зивестно време на празен ход и след това пак гасне и така докато не "изсъхне". През това време пали доста трудно и гасне на празен ход. Чудя се дали не е някои кабел, клема или свещ. Още не съм имал време да я погледна по-серизоно така че ако някои има идеи какво да гледам, подсушавам и да зачиствам да казва. Може да е нещо дребно и да се оправя сам, но ако не стане - отивам на диагностика и ако трябва ще сменя бобината (тези бобини от Пловдив намират ли се и в София?). Днес всички си е наред - варви като пушка. Само да кажа че една-две сутрини след измиването след по-студени и влажни нощи ми направи дребни проблеми, пак палеше трудно, но след 5 мин като позагрееше си вървеше.

PS: Като обяснявате поисваите като на лаик :), че от скоро карам VW.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 21 авг 2007 11:03


Колега ти направо си го одавил това поло !
Добре е да подсушиш и да почистиш дистрибутора също.

Марто задане гасне по-леко през локвите!
А за оборотомера можеш да отвориш капаците под предния джам (там кудето ти е номера на шасито) и да почистиш от листаи боклуци също си виж уплатненията и дупките за отводняване. Там нетрябва да се задуржа влага. Те там ти е и компа и една голяма букса взиза в него. Пин Но. 9 е за оборотомера. !


Потребителски аватар
miro_a
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот miro_a » Вто 21 авг 2007 16:57


Мерси за информацията - ще прегледам и подсуша всичко. Само дето ще разбера дали проблема е изчезнал чак когато завали или стане студено и влажно :(. Все пак има ли лесен начин да се разбере дали бобината е ОК? Или е някоия клема?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 21 авг 2007 21:25


miro_a написа:Мерси за информацията - ще прегледам и подсуша всичко. Само дето ще разбера дали проблема е изчезнал чак когато завали или стане студено и влажно :(. Все пак има ли лесен начин да се разбере дали бобината е ОК? Или е някоия клема?

Защо като стане влажно и студено?Какво значение ще има?Ако е подсушено всичко(а това е доста досадно) и като подкараш колата малко повече,ако проблема е някаква остатъчна влага-ще изчезне по презумция.На 2-рата кола мих двигателя с градинския маркуч-всичко стана като все едно съм се бухнал в езеро-след поливането-запалих,20 мин. работи перфектно,после като загасна-та 2 часа я дърпахме-нъц!На следващия ден запали от четвърт и вече месец никакви ядове.Да спомена само че предния собственик е омотал с изолирбанд кабела на свеща на 3-ти цилиндър
По второто питане-да има лесен начин-намираш приятел с подобна бобина,сваляш твоята и я сменяш с неговата и пробваш.Но в никакъв случай недей да правиш следното-да отвиеш една свещ,да и нахлузиш кабела и да въртиш стартера за да се види дали подава искра.Независимо дали искаш да пробваш свещ или кабел или бобина-има вероятност да отиде компа.По същата причина недей да сваляш клема от акумулатора докато работи двг-то!!!
Изсуши внимателно всичко-кабели за свещи,кабел на бобина-всичко-бавно с търпение и ще стане.Ако не може да запали въпреки сушенето-тогава търси проблема в бобината.Между другото в Autodata има някакви показания за тестване на бобина+кабели,има някакви характеристики.Сега ще погледна и ако намеря нещо полезно ще пиша.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта