От къде да взема непрекъсваемо +12 волта?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

От къде да взема непрекъсваемо +12 волта?

Мнениеот acidburn » Сря 22 авг 2007 18:54


здравейте,
монтирах касетофонче в полото :) имаше евро букса, но само за захранването. реших да я използвам, замерих всичко, беше наред :) сам си монтирах евробуксата за колонките, прокарах кабела... абе голям спец съм :)
проблема идва като извадя ключа и постоянното захранване се губи съответно се губят станциите и всички настройки, като цвят, сила на звука, абе ресетва се :(
някой има ли идея от къде да взема +12 волта, които не се прекъсват след изваждането на ключа за запалването...

също така ми монтираха някаква аларма с централно и имобилайзер, може и тя да е монтирана калпаво и да прекъсва дори постоянното захраневане, което би трябвало да има в колата.

всякакви идеи са добре дошли.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 22 авг 2007 19:22


от ключа май ще ти е най-близко. 99% съм сигурен ,че ти трябва дебелият ,червен кабел който отива до него


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 22 авг 2007 21:07


Само алармата те цака...
Макар че музиката трябва да има така наречената "жълта" жичка за да не губи паметта!!!


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Чет 23 авг 2007 0:16


просто за касетофона има 2 захранващи кабела единия ти е за паметта а другия е за усилвателя просто трвбва да видиш кои е с постоянния ток и да свържеш другия към него че явно тебе ти изключва паметта успех


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 23 авг 2007 10:06


на евробуксата имаш 4ервен и жълт захранващ кабел;4ервения е постоянен плюс и трябва само да изместиш жълтия при него и си готов


Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот acidburn » Чет 23 авг 2007 21:52


евро буксата ми е ясна...
проблема е, че при вкарване на ключа се появява ток на 2та кабела, при запалване пак има на 2та кабела, при изгасяне на колата не съм сигурен, но точно при изваждането на ключа и 2та кабела губят +12В, та въпроса ми е къде мога да запоя или завържа тоя постоянния +12В, за да не ми губи настройките.

едната идея е да го закача за ключа... предполагам и някъде за таблото с бушоните може, но не знам къде точно :)

а почти съм сигурен за алармата, но докато не съм 100% сигурен не мога да отида и да му кажа да си го оправи.


п.с. не съм монтирал аз евро буксата, беше в колата. нямам идея от къде се захранва :(


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Чет 23 авг 2007 23:47


Би трябвало да губи напрежение само единия кабел провери пак


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 24 авг 2007 16:41


Значи имаш два варианта:
1-отиваш при този който е връзвал алармата,питаш го защо така аджеба се получава,или му казваш да върже и касетофончето с/у 10 кинта(ама така както ти искаш!!!)
2-пускаш една жича директно от акумулатора!(аз лично не бих оголил някаква друга съществуваща жица-нагледах се на изгорели коли,на изгорели инсталации-мое мнение!!!)Като плюса на новата жица е с някакъв бушон!След като свърша работа-бих проверил колата за оттечки-за да няма бутане на колата после!


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 24 авг 2007 16:47


acidburn написа:... предполагам и някъде за таблото с бушоните може, но не знам къде точно :)

Бушона който е са интериорното осветление,бушона който е за запалката,също така и за габаритите би ти свършил работа.Аз лично там не пипам-виждал съм СТОПЕН :!: :!: бушоно-ред(или както там се казва)


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 24 авг 2007 20:55


acidburn написа: не съм монтирал аз евро буксата, беше в колата. нямам идея от къде се захранва :(

Ако е оригинална само се рязва един кабел снажда се със постоянният + и си готов постоянният + е противоположно на чопчето дето фиксира буксата мисля горният беше под него е масата през един от тях е 2рият + който трябва да свържеш със основният :idea:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 23 госта