А ся де

Техническа и сервизна информация за Passat
DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

А ся де

Мнениеот DIGIFANT 2E » Чет 15 юли 2004 20:48


Та да ви кажа кво открих беэ да искам,колата е passat115к.с-91г,ще сменям май както се очартава регулатора на налягането на горивото эащото ми пълни маркуча който отива эа въэд.шилтър с бенэин,и като вэех да човъркам по тия маркучи эа вакума,откривам,че този мъркуч 14а,виж http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=036-00&cid=84ми е эапушен със една съчма явно нарочно,не в самия мъркуч а в свивката долу тя е гумина,там е съчмата и не ми е ясно эащо е така,та эатова гадайте,някой може да виде дали и при него не е така,макар че ма съмнява много.....




Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Чет 15 юли 2004 21:00


Ми явно и ти имаш същия проблем като мен, само дето при мен се беше разкачила.

Виж тук:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=398

надявам се да ти е от помощ. ;)


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Чет 15 юли 2004 21:56


Blagodariia ti za linka no misalta mi be6e za6to e zapu6ena,kakvo 6te stane ako ia otpu6a,za6toto 6tom sa ia zapu6eli zna4i ima ne6to.......


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Съб 17 юли 2004 18:26


Айде те бе инжекциони кажете нещо по темата.................


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 17 юли 2004 20:11


Маркуча не би трябвало да в запушен. Няма смисъл.
Доколкото знам:
Като колата е студена взима топъл въздух от 14 ( на схемата която си дал ), а като загрее малко - от 14А (студен). Явно някой преди теб го е направил с цел колата да взима въздух само от изпускателните колектори.
Направи си опит и възтанови нещата както са си по принцип и виж какъв ще е ефекта. Според мен би трябвало да загрява по-бавно.
Ако греша - нека някой от колегите ме поправи.

Успех.


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Нед 18 юли 2004 23:44


Аве мен какъв топъл въэдух,това са вакумни тръбички с раэмер на отвора не повече от един два милиметра,топлия въэдух минава преэ друга тръба,тя е с диаметър около десет сантиметра,не ме шардисвай още повече.......виж по добре схемата....


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Съб 31 юли 2004 19:36


Не трябва да има сачма ас сам със същият двигател проверих,ас нямам сачма.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Нед 01 авг 2004 20:42


сачма има но се управлява от вакуум
явно някое маркуче ти се е скъсало


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Сря 04 авг 2004 20:05


popeye написа:сачма има но се управлява от вакуум
явно някое маркуче ти се е скъсало

Ей най после
Какво искаш да кажеш с това че има съчма,къде има....


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 04 авг 2004 20:43


ти вади ли я таэи съчма, дето си я видял


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Сря 04 авг 2004 21:59


Не не съм я вадил,съчмата е набита вътре във свивката,нали теэи тръбички са пласмасови и накрая эавършват с някакви свивки които са гумени,там е съчмата в гумената свивка,явно нарочно сложена..


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 04 авг 2004 22:12


ами иэвади я и пробваи с уста дали работи мембраната


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Сря 04 авг 2004 22:19


Я я кажи малко повече,щот до въэд. филтър не съм човаркал и не ми е ясно още,къде е таэи мембрана в корлпуса на филтъра ли,там до клапата эа топлия въэдух ,щото като сменях филтъра такова нещо като мембрана не видях...


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 04 авг 2004 22:38


таэи мембрана мести клапата, тя е капсулована и
не се вижда


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Сря 04 авг 2004 22:48


Абе тя клапата не се ли местеше от някаква биметалка или се бъркам нещо,эащото какъв ще е ефекта от таэи мембрана нещо немога да схана....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 205 госта