Немога да запаля !!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
A9A
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Немога да запаля !!!

Мнениеот A9A » Вто 20 юли 2004 19:00


Значи отивам си преди млако в гаража врътват ключа и ... Давам на контакт и всичко светва, вартя за страртера и всичките лампички изгаснаха. Връщам ключа обратно и нещо изпилква. Дали ще е от акумулатора, ама всичко си работи - касетофона, фаровете, ел. стъкла. ПОМОЩЩЩ ... :cry: :cry: :cry:




Гост

Мнениеот Гост » Вто 20 юли 2004 19:21


Има две възможности..........
1. Няма ток в акумулатора.
2. Лоша връзка. Между клемите на акумулатора и кабелите. Или в другия край на плюсовия или минусовия кабел. Става въпрос за силовите кабели /дебелите/
Разбира се лесно. С мултицет се замерва напрежението директно на клемите на акумулатора. При опит да се завърти стартера в първия случай напрежението на акумулатора пада рязко. Във втория случай си остава на 12 волта.
Успех.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 20 юли 2004 20:25


Проблема ти според мен е - клема 15
Имах такъв проблем преди време
Ако изобщо не ти завърта стартера си погледни ключа. Галимацията е много но:
1. Сваляш волана
2. разкачваш целия контактен ключ и го изваждаш
3. В задната му част има една клема цвета и ако е оригиналната е черен и за нея ми искаха 45 лв. (бразилската такава е бяла и струва 14-15 лв) сменяш я въртиш и палиш
Погледни за какво става въпрос:

Изображение


Потребителски аватар
A9A
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Мнениеот A9A » Чет 22 юли 2004 22:14


Проблема е в акумулатора. :cry: Обаче как за 40 часа се изхаби незнам. Идеи ?


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Чет 22 юли 2004 22:22


A9A написа:Проблема е в акумулатора. :cry: Обаче как за 40 часа се изхаби незнам. Идеи ?


Ами някъде може да има студена спойка, сигорен ли си че консуматорите на ток са ти спряни, примерно аз така в един сервиз си уставям колата и отивам да си я взема и на другия ден не може да запали................оказа се че те са я държали с отворени врати а плафона на Пасата може да се нагласява, а аз го бях нагласил да свети при отворени врати. :wink:


WDW

Мнениеот WDW » Нед 25 юли 2004 23:16


На мен помпата за централното ми прави проблем и така няколко пъти ми изпапка акумулатора ! :(
Откачаш + та клема и последователно връзваш ампермер и виждаш каква ти е консумацията !!! С алармата трябва да е под 20 mA , най-много до 50 !!! Ако е повече почваш да откачаш бушоните един по един и да следиш кога ще изчезне консумацията !!! И после като откриеш веригата търсиш кои елемент е проблемен ..... :oops:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 04 авг 2004 21:41


A9A написа:Проблема е в акумулатора. :cry: Обаче как за 40 часа се изхаби незнам. Идеи ?

сигурно имаш отечка, или му е дошло времето
вечни неща няма


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 авг 2004 7:27


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=654
виж тука малко сме писали по тия болежки



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ОЧЗ и 189 госта