PASSAT 2.3
-
hmatka s bora
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: i az ne znaq kade
-
Luka Brazi
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 30 авг 2007 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
Ivo_
- Мнения: 739
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Така и така сте се събрали в тази тема вече няколко човека с този мотор - 2.3, дайте малко инфо за него.
Вие намерили ли сте му недостатъци досега, някое друго + и -? Със сигурност би трябвало да се отличава с висок въртящ момент от сравнително ниски обороти, характерен звук на двигателя и прочие?
Поздрави
Вие намерили ли сте му недостатъци досега, някое друго + и -? Със сигурност би трябвало да се отличава с висок въртящ момент от сравнително ниски обороти, характерен звук на двигателя и прочие?
Поздрави
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ivo_ написа:Така и така сте се събрали в тази тема вече няколко човека с този мотор - 2.3, дайте малко инфо за него.
Вие намерили ли сте му недостатъци досега, някое друго + и -? Със сигурност би трябвало да се отличава с висок въртящ момент от сравнително ниски обороти, характерен звук на двигателя и прочие?
Поздрави
Май тва ше ти го кажат няколкото колеги дето имат такива, доколкото гледам за такъв човек остава с впечатление че 1.8Т е по добрия вариянт то за тва такъв да намериш не е лесно... Този се препоръчва за метан щото и без тва лапа много ...но ако е за въпрос ако ще зимаш такъв по-добре си земи V6 2.8 горе долу същия разход и много мнооого повече мощ. И аз още очаквам повече детайли от някои ако има патил от тъкъв двг.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта
