


Въпросче??? За Polo 1.05 HZ 1991 г. пуши
- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпросче??? За Polo 1.05 HZ 1991 г. пуши
Здравейте, имам Поло бензин 1.05 hz 1991г. Забелязах сутрин на студен мотор колата, като я запаля искарва черен пушек през ауспуха.Иначе държи стабилни обороти и не харчи малсо. След като направа едно кръгче около блока и пак запаля няма проблем, няма пушек!!! Каква може да е причинта?Колата е карбуратор с автоматичен смукач.
- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
maks написа:Дали не е за реглаж на карбуратора или просто иска нов филтър?
Еми аз му смених филтъра сега остава да го заведа на чичо доктор ???Да ми каже дали е за реглаж или друго?А другото което е че напоследък започна да похарчва повечко бензинец дали има нещо общо???Миналата седмица му сипах 28 литра 95 от OMV и съм минал 200 км а са ми останали около 8 литра?Освен да отида до Люси???
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Здрасти
Мойта е със същия мотор, карбуратор PIERBURG 1B3 или нещо подобно.
Тоз двигател няма син датчик, а червен който управлява подгряването на всм.колектор (погледни си го и него - про 70град трябва да изключва)
От опит знам че тоз карбец е капризен - моя ауспух винаги е черен.
Но с тоз разход - ходи при Люси да го намали малко
Аз преди да ида при него бях над 10-12 градско
Но и след това ауспуха пак ми е черен
Мойта е със същия мотор, карбуратор PIERBURG 1B3 или нещо подобно.
Тоз двигател няма син датчик, а червен който управлява подгряването на всм.колектор (погледни си го и него - про 70град трябва да изключва)
От опит знам че тоз карбец е капризен - моя ауспух винаги е черен.
Но с тоз разход - ходи при Люси да го намали малко



Аз преди да ида при него бях над 10-12 градско

Но и след това ауспуха пак ми е черен

- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
lrlmodo написа:Тоз двигател няма син датчик, а червен който управлява подгряването на всм.колектор (погледни си го и него - про 70град трябва да изключва)
От опит знам че тоз карбец е капризен - моя ауспух винаги е черен.
Но с тоз разход - ходи при Люси да го намали малко![]()
![]()
![]()
Аз преди да ида при него бях над 10-12 градско
Но и след това ауспуха пак ми е черен
Да и аз те гоня по разход и на мен сега горе долу ми дава около 10 -12 на 100 УЖАС!!!Сега колко ти харчи ?дано да се оправи миличката!!! Добре де ами черния датчик тогава за какво е ?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kingralf написа:wili98 написа:син датчик на температурата .. тва НЗ .. нали не е карбурация?
или издухал акумулатор
Какво е общото м/у датчика на температурата и акумолатора при положение че сутрин при първото запалване пуши(колата пали от първи път)????
има логика м/у сутрешното палене, и напрежението в колата..
но само ако не е карбуратор...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта