Разлики между 1303 и 1300

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Разлики между 1303 и 1300

Мнениеот oryxster » Пон 03 сеп 2007 14:11


Привет на всички! :D

Следя форума с интерес и си търся читава VW.

Колебая се между 1303 след 73г и 1300 след 67г. Какви са + и -
по отношение на резервни части, ходови качества и възможности за upgrade.

Благодаря предварително за info!




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 03 сеп 2007 15:58


здрасти колега
модела 67ма, а ко е такъв наистина е много странен от гледна точка на това, че колата е правена в продължение на 1 г. и няколко месеца. тя се отличава с това, че пр. калници са като на 1200 и 1300 мод. до 66та, отварянето на вратите от вътре не е като на тези модели, а е като на следващите /дърпа се отварачката като на съвременните коли, а не е брава/ има и бутон за заключване. Най-голямата разлика е в задния капак той е с 6 см. по къс от предишния модел, но и с 4 см. по-дълъг от следващия и затова е малко трудно намираем. Фабрично колите са били на 6 волта. В този модел за първи път се слага и мотор 1500 сс., като тогава предницата е с дискови спирачки. принципно колата като изпълнение е много-здрава и е за предпочитане пред моделите слез 1971 г.
модела 1303 е с МакФерсон окачване на предните колела и вече е с голи полуоски отзад. колата е с издут преден джам и кожено табло.
принципно тези коли са предпочитани от хора, които не ценят чак толкова ретро елемента.
Ако е за части определено моделите 1300 са най-добре, но все пак всичко произтича и от това в какво състояние е колата и за какви пари се продава. модела 1303 е по податлива на тунинг от гледна точка на това, че много неща от окачването и от спирачките могат да се взаимстват от Порше 924.


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batbobo » Вто 04 сеп 2007 17:59


asentm написа: Модела 1303 е по податлива на тунинг от гледна точка на това, че много неща от окачването и от спирачките могат да се взаимстват от Порше 924.


Асене много неща е взаимствала 924-ката от 1303
а могат да се взаимстват много неща по окачване и спирачки от 944 С2 и 944 турбо
което е доста скъпо начинание казвам го от личен опит тъй като на половина съм го събрал (заден мост ), носачите са с 4 см. по-широки но основните точки на захващането са еднакви т.е. по шасито няма нужда от големи интервенции
проблем е че сега ми трябват и джанти 17" 5х130 за да може да влезнат спирачните апарати
за справка ориентировъчно един диск е около 260 лв.
но когато си намеря и предно окачване (което не е задължително да е от 944)
се хвърлям и почвам да монтирам, джантите са спазарени вече но за жалост на парада тази година няма да се фукам


kafer
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kafer » Сря 05 сеп 2007 23:40


адаш да ти продам лилавата? :lol: маитап не я давам :D


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 06 сеп 2007 16:53


Добре дошъл колега - и за едната и за другата има пре-достатъчно и всякакви части и за реставрация
и за тунинг, въпроса е кое ти е на сърцето или кое ти фаща окото повече - тва е :D :!:
Иначе 1303 не съм имал, но съм с 2 ръце за торсионите отпреде и въобще за 1200-1300 8) ... :wink:


kafer
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kafer » Нед 09 сеп 2007 14:49


Аде бе адаш кога ще се похвалиш с новата кола? :D


валентин скендеров
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Трявна

продавам w 1200

Мнениеот валентин скендеров » Пет 14 мар 2008 22:17


BuGmaN написа:Добре дошъл колега - и за едната и за другата има пре-достатъчно и всякакви части и за реставрация
и за тунинг, въпроса е кое ти е на сърцето или кое ти фаща окото повече - тва е :D :!:
Иначе 1303 не съм имал, но съм с 2 ръце за торсионите отпреде и въобще за 1200-1300 8) ... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта