ГАЗ - дайте съвет моля
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
HF написа:NPV= net present value (настояща стойност на бъдещи парични потоци, да не навлизам в повече подробности)
NPV- нетна настояща стойност
Хубаво, че не си стигнал и до изчисляване на IRR
П.С. Хи, хи, хи - знаех си аз, че това NPV ми звучи дяволски познато...
П.С.2 Макар като се замисля едва ли през NPV може да се изчисли дали си струва да сложиш АГУ...ама карай важно е NPV>0
Как така ще се лишава човека?
Колата е да се кара, не да седи. Като седи пак се скапва, при това значително по-бързо! Разликата е, че като караш в същото време малолитражка, само ще и се дразниш, няма да върви, ще гълта разходи за амортизация и ще е пълна пръчка. Карах така година и половина и после сложих газ и не искам и да чуя повече за тоя вариант. За тая една година 3 газови уредби платих.
Карам PL, изпарителя е електрически VOLTRAN, монтираха го с автоматичен ключ което на практика прави невъзможни гърмежите. Разбира се, избързах да направя някои "подобрения" които съм описал в друга една тема и после ги разкарах поради гърмежи.
Единственото което си струва е поставянето на ОБРАТНИ (ВЪЗВРАТНИ) КЛАПАНИ 1/2" - един на смукателната пластмасова тръба там където ти се присъединява позиционното моторче и още един между колектора и същото моторче на мястото на Г-образното гумено съединение. Помагат при гърмежи, присъединяват се съвсем елегантно, нищо не се дупчи или тем подобни. Газаджиите ги отрекоха, но практиката показа, че работят. Газовата ми струваше 350лв.
Сложи си газ да си се кефиш на колата, а не да се дразниш на някое дърво що не вървяло, що го караш на ремонти през седмица и хората ти бипкат по сфетофарите защото ги е страх, че няма да можеш да потеглиш.
Карам PL, изпарителя е електрически VOLTRAN, монтираха го с автоматичен ключ което на практика прави невъзможни гърмежите. Разбира се, избързах да направя някои "подобрения" които съм описал в друга една тема и после ги разкарах поради гърмежи.
Единственото което си струва е поставянето на ОБРАТНИ (ВЪЗВРАТНИ) КЛАПАНИ 1/2" - един на смукателната пластмасова тръба там където ти се присъединява позиционното моторче и още един между колектора и същото моторче на мястото на Г-образното гумено съединение. Помагат при гърмежи, присъединяват се съвсем елегантно, нищо не се дупчи или тем подобни. Газаджиите ги отрекоха, но практиката показа, че работят. Газовата ми струваше 350лв.
Сложи си газ да си се кефиш на колата, а не да се дразниш на някое дърво що не вървяло, що го караш на ремонти през седмица и хората ти бипкат по сфетофарите защото ги е страх, че няма да можеш да потеглиш.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта