двигател ASV???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

двигател ASV???

Мнениеот rado_mit » Сря 12 сеп 2007 15:35


.. привет колеги .. заглеждам тука една Шкода Октавия комби .. че ще сменям Субару-то като семеен автомобил .. дайте някакви отзиви за двигател ASV .. 110 кс. и 235 Нм./1900 об. пише по книгите .. аз го чувам за сефте :oops:




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 12 сеп 2007 18:00


Всичко за AFN и AHF би трябвало да важи и за тоя мотор.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 12 сеп 2007 18:47


Аз карам и една ибиза 2001 с такъв мотор. Същия е като другите, които колегата е изброил...турбо с променлива геометрия има и така...трябва да пазиш главата от прегряване, ако има уред за температура и налягане на маслото нямаш никви грижи, ама шкодите май нямат сток...иначе матора е супер много икономичен и върви доста прилично...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 сеп 2007 18:59


nasodotcom написа:Аз карам и една ибиза 2001 с такъв мотор. Същия е като другите, които колегата е изброил...турбо с променлива геометрия има и така...трябва да пазиш главата от прегряване, ако има уред за температура и налягане на маслото нямаш никви грижи, ама шкодите май нямат сток...иначе матора е супер много икономичен и върви доста прилично...

Това с главата за първи път го чувам :? Иначе щом турбото е с променлива за да не се налага да го чистиш избий катализатора.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 12 сеп 2007 19:39


Е кво за пръв път всички тди-та са си така...напънеш ли го зверски и прегрява няма накъде да ходи...


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 12 сеп 2007 19:49


Ела да видиш че има и друг път... Всъщност има къде да ходи... Сядаме в моя, напъваме го зверски, както съм го правил много, ама много пъти, и установяваме че има и друг път освен казаният от теб... Ако решиш съм от Монтана и можем да го експериментираме заедно :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 сеп 2007 19:59


И аз съм правил същото с напъването.Колегата май се бърка с 1.6 ТД


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 12 сеп 2007 20:19


лоши думи за тди да няма щото :smackbum
сьс смотания мотор ауди дали случаино не спечели 24 часа на льоман за втори пореден пьт :049:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 12 сеп 2007 20:23


не ми се спори по тая тема бензин-дизел, обичам и двете, обаче на дизеловия ASV сега ще се прави глава, а е на 180к км със сервизна книжка и кво ли не още, не е много напъван, просто започна да пие водичка, без да смесва с масло, без да я прави тъмна, без да тече помпата радиатора и всичко...просто е крива главата или изпърдяла гарнитурата, ще кажат в хиид скоро...аиде кажете от какво може да пие вода освен от напъване, като нито термостата е сдухвал нито нищо...?на друг приятел колф4 110коня незнам кой мотор с 200 от тунела до София му ПРЪСНА главата направо...вие, колеги сте с 1З, не с асв има разлика и в надува и всичко, просто новите не са като старите кво да се прави :?: следя нова октавиа 2.0тди харчи 2л масло на 10к км добре ли е :?: а на шкода дизелите се водят мааалко по-качествени от на фв незнам защо, явно си ги правят в Чехия, а не Мексико...и стига с тоя Льоман, тва е реклама на тди и на шел вповер, сеат като спечели без пилот в колата WTCC кво :wink:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 12 сеп 2007 21:52


nasodotcom написа:...и стига с тоя Льоман, тва е реклама на тди и на шел вповер, сеат като спечели без пилот в колата WTCC кво :wink:


слава на VAG

и сме наи добри


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 13 сеп 2007 10:24


.. мерси за мненията .. :beer ..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта