
двигател ASV???
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
двигател ASV???
.. привет колеги .. заглеждам тука една Шкода Октавия комби .. че ще сменям Субару-то като семеен автомобил .. дайте някакви отзиви за двигател ASV .. 110 кс. и 235 Нм./1900 об. пише по книгите .. аз го чувам за сефте 

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз карам и една ибиза 2001 с такъв мотор. Същия е като другите, които колегата е изброил...турбо с променлива геометрия има и така...трябва да пазиш главата от прегряване, ако има уред за температура и налягане на маслото нямаш никви грижи, ама шкодите май нямат сток...иначе матора е супер много икономичен и върви доста прилично...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
nasodotcom написа:Аз карам и една ибиза 2001 с такъв мотор. Същия е като другите, които колегата е изброил...турбо с променлива геометрия има и така...трябва да пазиш главата от прегряване, ако има уред за температура и налягане на маслото нямаш никви грижи, ама шкодите май нямат сток...иначе матора е супер много икономичен и върви доста прилично...
Това с главата за първи път го чувам

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не ми се спори по тая тема бензин-дизел, обичам и двете, обаче на дизеловия ASV сега ще се прави глава, а е на 180к км със сервизна книжка и кво ли не още, не е много напъван, просто започна да пие водичка, без да смесва с масло, без да я прави тъмна, без да тече помпата радиатора и всичко...просто е крива главата или изпърдяла гарнитурата, ще кажат в хиид скоро...аиде кажете от какво може да пие вода освен от напъване, като нито термостата е сдухвал нито нищо...?на друг приятел колф4 110коня незнам кой мотор с 200 от тунела до София му ПРЪСНА главата направо...вие, колеги сте с 1З, не с асв има разлика и в надува и всичко, просто новите не са като старите кво да се прави
следя нова октавиа 2.0тди харчи 2л масло на 10к км добре ли е
а на шкода дизелите се водят мааалко по-качествени от на фв незнам защо, явно си ги правят в Чехия, а не Мексико...и стига с тоя Льоман, тва е реклама на тди и на шел вповер, сеат като спечели без пилот в колата WTCC кво 



- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта