Демферен маховик и диск за съединител за AEF 1.9D - Разрешен

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
sardokar
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 25 май 2006 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Демферен маховик и диск за съединител за AEF 1.9D - Разрешен

Мнениеот sardokar » Чет 13 сеп 2007 17:01


Айде и аз на хорото.

Още като купувах колата ме предупредиха че това им е слабо място, но количката ме кефи и искам да я оправя.

1.9D AEF е мотора. Половера е 99год.


Въпросчето ми е откъде да търся тези части и на какви цени горе долу да съм доволен (знам че не са евтини :x )


Мерси предварително и поздрави!

Последна промяна от sardokar на Съб 15 сеп 2007 9:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 14 сеп 2007 9:09


питай в някой от магазините на аутобул :wink: те предлагат читави съединители (именно luk):wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 14 сеп 2007 16:35


Че LuK са най-хвалените - най-хвалените са ,ама внимай от къде ги купуваш ,че аз си взех дефектен съединител (феродов диск,огледален диск + аксиален лагер ) за 195 лв (в Ауто+ струваше 240 лв) и се оказа фалшименто :evil: След 1000 км смених всичко наново. Може цените за теб да са други защото тази манипулация я правих със по-старият модел поло -бензинка беше


Потребителски аватар
sardokar
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 25 май 2006 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sardokar » Съб 15 сеп 2007 9:25


Anbuch написа:Може цените за теб да са други ...



Ми да малко по-различни са

Маховик - ~850лв. :screwy :lol :предавам се :ihihih: :horror:

Останалите неща се оказаха здрави...


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Съб 15 сеп 2007 16:45


на мен също ми предстои смяна на маховика, от къде взе твоя?


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 15 сеп 2007 22:10


За какво ще сменяте маховика?На него се монтира и съединителя и дотам.Маховика се балансира в завода спрямо коляновия вал,смениш ли маховика баланс през крив макарон.Подозирам че бъркате нещо,маховик не се износва.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 17 сеп 2007 8:50


maks написа:За какво ще сменяте маховика?На него се монтира и съединителя и дотам.Маховика се балансира в завода спрямо коляновия вал,смениш ли маховика баланс през крив макарон.Подозирам че бъркате нещо,маховик не се износва.
пич ако не знаеш поло1.9д е с демпферен маховик :wink: на феродовият диск няма пружини, а на маховика има :wink: и като се разбие - щеш - нещеш го сменяваш :wink:


klarinet
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 12:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот klarinet » Вто 18 сеп 2007 8:56


Здравейте мисля да си купя поло 1.9D 97-98г. но това което прочетох за съединителя ме притеснява малко защото както пише по - горе колегата 850лв. не са никак малко пари. Въпроса ми е - честа повреда ли е това при полото? защото като си купим кола на 200 000 - 250 000 км.... си е нормално да се сменя съединител ( даже и вече да му е втора смяна) :roll: благодаря Ви предварително всяка информация за този тип поло ми е необходима и ще съм ви много благодарен. насочил съм се към по - малкия двигател, който е 44kW ( 60ps.)


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 18 сеп 2007 9:15


klarinet написа:Здравейте мисля да си купя поло 1.9D 97-98г. но това което прочетох за съединителя ме притеснява малко защото както пише по - горе колегата 850лв. не са никак малко пари. Въпроса ми е - честа повреда ли е това при полото? защото като си купим кола на 200 000 - 250 000 км.... си е нормално да се сменя съединител ( даже и вече да му е втора смяна) :roll: благодаря Ви предварително всяка информация за този тип поло ми е необходима и ще съм ви много благодарен. насочил съм се към по - малкия двигател, който е 44kW ( 60ps.)
дори и да се наложи да го сменяш се сменява веднъж :wink: едва ли ще ти се наложи втора смяна :wink: + това полото харчи малко (дизела де :lol: ) и мисля че си оправдава разходите :wink: но нека и хората, които карат такова поло да споделят опита си :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 18 сеп 2007 9:18


Ако търсиш кола в която да няма части струващи към 850 лв се ориентирай към някоя дето е около 90-та година 8) . За бензинките дето искаш такова 60 коня ,до колкото зная пружините са на феродовият диск ,а той струва към 80 лв.Именно този феродов диск се изтрива и има нужда да се сменя на около 150 000-200 000 км ,но това е много относително и зависи от стила на каране на шофьора. Отварянето на съединител и смяната на който и да е елемент по него струва към 80 лв защото се вади от долу.


Потребителски аватар
sardokar
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 25 май 2006 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sardokar » Вто 18 сеп 2007 10:34


klarinet написа: мисля да си купя поло 1.9D 97-98г. но това което прочетох за съединителя ме притеснява малко


1. В началото съм написал: "но количката ме кефи и искам да я оправя"

2. Който го е страх от мечки да не ходи в гората :lol:

3. Ако в момента си купувам кола пак бих избрал Поло но може би щях да се ръсна още малко отгоре и щях да си взема Classic или Variant(комба) с мотор 1.9 TDI

4. Ако искаш да не се притесняваш кое колко струва си земи едно Поло или Голф 2 (~90 година) и си свиркай.


Надявам се да съм бил полезен :D

Поздрави на всички


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Вто 18 сеп 2007 15:43


vladko_g40 написа:пич ако не знаеш поло1.9д е с демпферен маховик :wink: на феродовият диск няма пружини, а на маховика има :wink: и като се разбие - щеш - нещеш го сменяваш :wink:
Признавам си не знаех и съм много изненадан че са измислили такава глупост,един вид запланувана авария.Поразрових се и намерих разни работи
При тези коли на феродовия диск няма пружини. Самите пружини са вградени в маховика. Така че в даден момент и той трябва да се смени. Нарича се двойно-масов демпферен маховик. Горе-долу на два съединителя отива един маховик.
Искам само да кажа че този тип съединители се вграждат и при VW/Seat/Skoda 1,9 и 2,5 TDI, Опел 2,2 DTI, BMW 325 TDS и в повечето от по-новите турбодизели. Така че там цените са близки.


klarinet
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 12:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот klarinet » Вто 18 сеп 2007 18:02


Благодаря на всички за отговорите :) да малко ме притеснявa 850lv. миналата година карах LADA врътнах и 47 000 km за една година, и единственото което смених беше спирачна помпа и накладки ама... се скъса щастието та... кола преди 95 не мисля да взимам :) ще се кръстим с двете ръце и взимам Polo xa-x-axa то е на късмет :)

Последна промяна от Bobi_S13 на Вто 12 фев 2013 17:51, променено общо 1 път.
Причина: превод в ефир Bobi_S13


FGRC
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Демферен маховик и диск за съединител за AEF 1.9D - Разр

Мнениеот FGRC » Вто 12 фев 2013 15:42


Маховик,феродов и притискателен дискове са взаимно балансирани в завода производител.Затова при смяната им трябва маркови съединители.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Демферен маховик и диск за съединител за AEF 1.9D - Разр

Мнениеот stivenj » Вто 12 фев 2013 17:31


Вземи комплекта на Валео, става обикновен маховик и феродов с пружини и забравяш за демпфер.Аз го направих тази е цената дето са писали колегите,най-скъпото нещо ,като добавиш и скоростна кутия излиза че си я купил два пъти,но всяко удоволствие се заплаща ,сам си написал ,че те кефи,тогава стягаш и караш.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта