
Връзка между перка и климатик
- Nikunata
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пет 06 май 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Връзка между перка и климатик
Здравеите колеги! Имам следния въпрос към Вас,и по специално към тези които са навътре с климатиците,когато климатика работи и перката на радиатора се включи студеното духане в купето се променя в топло духане а климата си е включена.Климатика маи е довграждан,но не съм сигурен.Някакви предположения? 

- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
почисти си кондензатора и го огледай за подгънати ламели в по големи количества така че да не може да преминава въздуха през големи сектори. после ползвай вода с нормално налягане за да не причиниш подгъване на съответните ламели и промий кондензатора-че и радиатора на колата от мръсотия. отвътре навън се прави през перката-излиза голяма веселба от радиаторите.
поради някаква причина не се охлажда фреона който излиса от компресора под високо налягане и топъл.
може и да нямаш достатъчно фреон-ефекта е подобен.
поради някаква причина не се охлажда фреона който излиса от компресора под високо налягане и топъл.
може и да нямаш достатъчно фреон-ефекта е подобен.
- Rado
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прочетете малко книги и може и да схванете как работи климата на колата нема нищо общо с домашните по блиско до хладилниците е
А пресостата няма да работи ако колата е била бес фреон поне 4 години
и пак не е сигурно шот като тръгне фреона и си носи с него масалце се оправа пресостата след около 1000 километра а единствения вариант да не работи е ако е повреден механично
То и за моя казваха,че компресора е заминал ама не имаше въздух в системата ток кат се долива си има начини да се изгони въздуха от маркучите ама кои да знае
Ас съм самоук ама за 2 седмици правих на 4 BMW-та климите и не права тапи грешки и предполужения
Тои климатика е пропсто като джобното фенерче бе хора
РАдядора трябва да се запуши зверски та да не работи климата а ако е така ще дигне високо и след това или ще изключи или ще избие от некаде.Така,че не е радиатор ходи на спецялист не питаи кво може да му е....... и не тарси савети тои савета е един маистор ама на клими.....
А пресостата няма да работи ако колата е била бес фреон поне 4 години
и пак не е сигурно шот като тръгне фреона и си носи с него масалце се оправа пресостата след около 1000 километра а единствения вариант да не работи е ако е повреден механично
То и за моя казваха,че компресора е заминал ама не имаше въздух в системата ток кат се долива си има начини да се изгони въздуха от маркучите ама кои да знае
Ас съм самоук ама за 2 седмици правих на 4 BMW-та климите и не права тапи грешки и предполужения
Тои климатика е пропсто като джобното фенерче бе хора
РАдядора трябва да се запуши зверски та да не работи климата а ако е така ще дигне високо и след това или ще изключи или ще избие от некаде.Така,че не е радиатор ходи на спецялист не питаи кво може да му е....... и не тарси савети тои савета е един маистор ама на клими.....
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Може да имаш запушване по системата.На климатика има датчик за високото налягане, като стане 20 бара и спира компресора за да не се пръсне системата.Това запушване може да стане от влага.Ако при вграждането на тоз климатик е имало влага после като заработи замръзва и запушва.Може да е преебан и датчика за високото налягане.Ако му се качнат манометри ще си покаже ко му е.Може да няма и добро охлаждане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 45 госта