Мерси , и чакам отговори че е зор работата...
Въпрос за маслената тръба към турбото...
Въпрос за маслената тръба към турбото...
Здравейте! Искам да ви попитм дали е проблем ако вместо тръбата по която достига масло до турбото сложа мъркуч ? Има ли проблеми с охлаждането или нещо друго ???
Мерси , и чакам отговори че е зор работата...
Мерси , и чакам отговори че е зор работата...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Jerom
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
- Автомобил: Golf II
- Двигател: RF
- Местоположение: София
- Контакти:
Vasseto написа:Jerom написа:Как мъркуч бре?!?! про това налягане там...сещаш ли се колко ще изкара
И аз се изказвам чат пак като колегата без да мисля.
При климатика налягането достига до 20Бар и няма проблем с маркучите. При маслото е поне на половина и по малко и то ако са нови някои работи в мотора.
Е,сега...то верно,че не е уточнено за какъв "мъркуч" става въпрос...Аз като го писах това си представих обикновен масло устойчив мъркуч хванат със скоби
- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
В интерес на истината , на 1,6 ТД маслото отива до турбото по метална тръбичка , а се излива в картера по армиран маркуч, завършващ с тръба.
Ако маркуча е армиран , тип мека връзка за бойлер , няма проблем. Налягането на маслото не би трябвало да е повече от 4 атм.
Но и аз съм на мнение , че точно с маслото експерименти не бива да се правят.
Ако маркуча е армиран , тип мека връзка за бойлер , няма проблем. Налягането на маслото не би трябвало да е повече от 4 атм.
Но и аз съм на мнение , че точно с маслото експерименти не бива да се правят.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега значи ако искаш да поставиш маркуч ще си направиш накраиници.ще отидеш във фирма и ще ти го капсуловат към маркуча и си готов.а иначе такива маркучи неможеш да си ги стегнеш със скобички доста са твърдички и си имат сериозна армировка.Rabbit_TDI написа:И как ще напрайш свързката.Щото ако намериш тръба ще е на стандратна резбичка ,ако е с маркуч освен скоба друго не се сещам -ама тя не е мноо надеждна пък ако ще маркуча 200 атмосфери да издържа.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
tatenceto написа:колега значи ако искаш да поставиш маркуч ще си направиш накраиници.ще отидеш във фирма и ще ти го капсуловат към маркуча и си готов.а иначе такива маркучи неможеш да си ги стегнеш със скобички доста са твърдички и си имат сериозна армировка.Rabbit_TDI написа:И как ще напрайш свързката.Щото ако намериш тръба ще е на стандратна резбичка ,ако е с маркуч освен скоба друго не се сещам -ама тя не е мноо надеждна пък ако ще маркуча 200 атмосфери да издържа.
Тва го знам ама то се обезмисля идеята на колегата за нещо бързо в стил "направи си сам" то по-лесно е да купиш ново или от морга.
Не, не , идеята е да не се дават 100лв, иначе с маркучи за високо налягане съм си имал работа
и 2-та накрайника ще са захванати подобаващо, но май това ще е в краен слущай.. По лесно е същата операция да се извърши с тръба, 2 накрайника и добър заварчик.
П.с. Слагам турбо Гарет а мойто бе ККК , все за ААЗ , но има някой разлики
П.с. Слагам турбо Гарет а мойто бе ККК , все за ААЗ , но има някой разлики
- jony.quattro91
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 11:00
- Автомобил: VW Polo GTI
- Двигател: 9n 2005
- Местоположение: София
Re: Въпрос за маслената тръба към турбото...
това си е голиам риск да му слагаш обикновен маркуч,защото налягането според мен никак не е малко.Аз го имам същия проблем обаче с тръбопровода от турбото към картера. Имах я накъде таз тръбичка ама така и не можах да я намеря. И толкова ми беше омръзнало да я търся че бях стигнал до това глупаво решение да сложа там какъвто и да е маркуч само да се стича в картера,но за съжаление не става по този начин! Трябва си такова съединение за високо налягане,поне аз така мисля.
успех там с намирането на оригиналния тръбопровод 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта