Колеги за първи път ми се случва такова нещо...Ходя си аз на обед слънчево хубаво време до закусвалня да хапна и за 20 мин оставих единствено СД-то и то много намалено,връщам се и хоп колата дори не прави опит да запали?????въобще не поодозирах,че е акумулатора.дарпаха ме с един бус та дори и на скорост не запали до такава степен беше се скапал,че нямаше на каде повече,а не е стар максимум да е на 2 години-бях го взел от португалия като си идвах-Милениум ТУДОР е марката ????
mod edit: vaskoto1
mod edit: dobrinb
Умира ли изведнъж акумулатор!?-Умира проблема решен с нов.
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Умира ли изведнъж акумулатор!?-Умира проблема решен с нов.
Последна промяна от valioboy на Сря 22 окт 2008 17:54, променено общо 1 път.
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andro_ написа:gr_kanev написа:Да, точно така свършват, за съжаление. Купи си друг (от по-известна марка) и не си оставяй CD-тo включено (ако искаш да изкара повече от 2-3 години).
Точно така,свършват отмах.
Мдаааа, на мен ми се случи на път за Германия, спрях за зареждам в Хърватска качвам се на колата и хоп-няма никой

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30040
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Случва се, но това което пишат колегите са различни неща. Едно е да пътуваш на дълъг път, и после да не можеш да запалиш - това означава, че не зарежда нещо - при мен беше станало така на единия ми Г3. Иначе ако почне да пада тока след престой и да върти трудно - това е друго - означава, че акумулаторът си заминава вече, т.е. не може да задържи тока. Много зависи все пак какъв ти е двигателят и консумацията, както и колко зарежда. Защото при дизелът, трябва да е в много добра кондиция, за да завърти, все пак компресията е по-голяма, т.е. трябва да си добър стартов ток и изобщо да е в добро състояние акумулаторът. Докато при бензинът знаете, че завъртането е по-лесно, ако е читав двигателят, пали веднага. Пресен пример от вчера на едно сироко - акумулаторът беше почти умрял, ама като го сложиха за 15-20 мин да се повъзбуди, от четвърт оборот запали.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrinb написа:Случва се, но това което пишат колегите са различни неща. Едно е да пътуваш на дълъг път, и после да не можеш да запалиш - това означава, че не зарежда нещо - при мен беше станало така на единия ми Г3. Иначе ако почне да пада тока след престой и да върти трудно - това е друго - означава, че акумулаторът си заминава вече, т.е. не може да задържи тока. Много зависи все пак какъв ти е двигателят и консумацията, както и колко зарежда. Защото при дизелът, трябва да е в много добра кондиция, за да завърти, все пак компресията е по-голяма, т.е. трябва да си добър стартов ток и изобщо да е в добро състояние акумулаторът. Докато при бензинът знаете, че завъртането е по-лесно, ако е читав двигателят, пали веднага. Пресен пример от вчера на едно сироко - акумулаторът беше почти умрял, ама като го сложиха за 15-20 мин да се повъзбуди, от четвърт оборот запали.
Да ама си е и до акумулатор.Моя например си палеше безгиржно и както написах по-горе един хубав ден като спрях и не тръгнах повече.Даваш на контакт и нищо не светва е едно реле само се мъчи да цъкне ама цъква за секунда и изпуска.Напрежението на акумулатора беше 6.2V.Иначе колата си зарежда перфектно и по пътя нямаше никакви проблеми с тоци-те (работеха фарове,CD-то).Купих си друг и нямам ядове половин година вече.Стария имаше една напълно умряла клетка (на + -а).Понякога се случва дори при нормално зареждане и т.н. от лашкането по пътя да се окъси някоя клетка на вече остарелия акумулатор и като спреш си дотам.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако се окъси клетка не е толкова фатално (напрежението пада малко, и почва да кипи от презаряд на останалите клетки), но като цяло работи. По-лошо е като се прекъсне някъде веригата. Тогава действително умира, безвъзвратно и от раз.
Едно време, когато на акумулаторите мостовете бяха отгоре, можеше да окъсиш просто клетката в която е станало прекъсването, пък с механичните релерегулатори можеше и да смъкнеш напрежението та да не кипи, ама сега е трудно. Не че беше трайно решение, но позволяваше да отложиш ремонта с месец-два.
Един от моите така умря от раз. Не беше разреден, добре си палеше, нямаше утечки, всичко беше ок и изведнъж - край. Но беше вече на 6 години - старец.
Едно време, когато на акумулаторите мостовете бяха отгоре, можеше да окъсиш просто клетката в която е станало прекъсването, пък с механичните релерегулатори можеше и да смъкнеш напрежението та да не кипи, ама сега е трудно. Не че беше трайно решение, но позволяваше да отложиш ремонта с месец-два.

Един от моите така умря от раз. Не беше разреден, добре си палеше, нямаше утечки, всичко беше ок и изведнъж - край. Но беше вече на 6 години - старец.

- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Ок колеги,а какъв ще е подходящ за мен ???
Колата е пасат Б3 1.8 моно инжекцион 90ПС.консуматори маи нямам особенни нямам голяма музика обикновено сд с 4 колонки.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей valioboy. На моя пасат, кйто го имам от ок 7 г съм с трети акумулатор. Предишните два си заминаха постепенно, като агонията на първия беше ок месец, защото му помагах със зарядно и след като запалех можех да карам през деня и да имам няколко старта без проблем, но след паркирането когато се приберях от работа без зареждане на сутрините не можех да запаля. Но при достатъчен наклон или с помощници, които да бутнат палеше.
Първият, с който пристигна автомобила от Германия беше Бош, а вторият наш "Старт".
Препоръчвам ти(както и други колеги по-горе са писали) да намериш начин да се установи как ти зарежда алтернатора(а преди това намери зарядно и си зареди акумулатора), какъв ток подава на акумулатора. Добре е, в случай че твоя не е от сухите акум. да му се замери електролита и по време на зареждането да му отвиеш капачките и да гледаш дали всички клетки кипят едновременно или примерно само една/две започват скоро(премерно след 20-тина минути) след включването към заряд.
Успех.
Първият, с който пристигна автомобила от Германия беше Бош, а вторият наш "Старт".
Препоръчвам ти(както и други колеги по-горе са писали) да намериш начин да се установи как ти зарежда алтернатора(а преди това намери зарядно и си зареди акумулатора), какъв ток подава на акумулатора. Добре е, в случай че твоя не е от сухите акум. да му се замери електролита и по време на зареждането да му отвиеш капачките и да гледаш дали всички клетки кипят едновременно или примерно само една/две започват скоро(премерно след 20-тина минути) след включването към заряд.
Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта