Спортен филтър? Да или Не?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 20 сеп 2007 20:42


ква прах при KN, затова по горе дадох спецификации на филтъра. Карам турбо кола от 2 години с KN и няма никакви проблеми, напротив, всичко дето са си го написали KN в сайта е вярно.

Сега, друго е ако идеш и си купиш 'спортен' филтър от Илиянци за 20 лева.

А Vizor мога да го светна още малко, само защото съм пич. Значи хората дето ползват водно-метанолова инжекция преди турбото се притесняват от разпрашаването на флуидите!!! и за да не повредят турбото ползват едни специални устройства, тип Вентури, и науката и емпиричните опити са много там, щото от двигател до двигател има разлика, па за прах от -5 микрона да не говорим. Проблем е и атомизацията на молекулите и т.н.
Ама той си знае, да питам, вика, 1bar, та да разбера какво прави филтъра от Илиянци.

Сега ще каже, че турбото не е като компресора. Да, ама не, при турбото поради в пъти по-високата скорост, ако филтъра пропуска, нещата стават много по сериозни.

Учудвам се, че толкова изтъкнат юзер ги мели една след друга, без да има опит къде какво и как е станало. Ама това е друга тема.

Сега по темата: при монтаж на качествен спортен филтър, няма никакви проблеми, само плюсове.

Щото не едно и също да купиш 'ОЕМ' филтър (хартиен) за 20 лв., да купиш 'спортен' филтър от Илиянци за 20 лв. и да го миеш с WD-40 и да купиш истински спортен филтър за 200 лв. като само маслото му е още 40 лв.

Е то не може ху..я до края и душата в рая! Или може, ама при тунингистите, дето ще ти направят двигател 80 к.с. на 280 к.с.

Който както иска да го разбира, успех на всички 'дишащи' душици!




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 21 сеп 2007 8:39


1bar написа:Махаи тоя конус че ще си усмъртиш компресора.


oHua написа:Един месец с конус и компресора беше на салата.


paco написа:Тея филтри са с по-едра структура и съответно пропускат повече прах. Вътре в компресора има уплътнения, който контактуват директно със стените му и в комбинация с прах и маслени пари от мотора се получава перфектната шкурка. Това тотално убива уплътненията.
Цитирам 1bar "За Г40,Г60 само хартиен филтър..и нищо друго"

РАСО


1бар = Волен (да се надяваме че знаеш кой е .. и с какво се занимава

оHua = Красьо (той и kolqnov_kalnik) се занимава от доста доста време с г60 мотора и с разните му модификаций

PACO = Пламен .. мисля че за неговата кола има към 50 страници тема.. виж от там може да научиш нещо и да ти хареса

и да кажа.. аз кола с г-ладер не съм имал (да се надяваме в понеделника ще имам), но от това което съм чел мисля че и на теб ще ти стане ясно ..

а и да ти кажа.. имах К&Н на атмосферна кола (изръсих се 155лв за конусен филтър което на атмосферна ми е практически безсмислено ама.. на прозта глава), виждал съм какво ОРИГИНАЛНИЯ К&Н пропуска .. нито на атмосферния ми двигател е станало нещо.. нито на приятел турбо двигателя му стана нещо.. но аз ако бях.. никога нямаше да го сложа на г-ладер..

вярвам на тези хора които са писали по горе (2-ма от тях са ми правили доста големи услуги и са ме учили от нищото кое какво и как) .. а единия мисля че е оправил компресорите на цяла България :lol:

Дали имам причина да слушам тях ? или да слушам теб ? като изобщо не те познавам ?

МОЖЕ И ДА СИ ПРАВ!! нищо не съм казал.. просто съм взел съветите на приятели.. това е

незнам от кога влизаш в този форум но тук на първо място е уважението (това не ти е тунинг.бг :wink: ) и начина по който говориш приятели няма да ти докара .. има хора от този форум които ако ми се обадят в 3 часа ще стана.. ще отида ако трябва пеша но ще им помогна.. (ваското1 си пали колата в 4 часа и отива до на гузо дупката да помогне на колега..) УВАЖЕНИЕ БАЦЕ.. мисля че това ще ти помогне и за напред :wink:

Това че не съм прав си е лично твое мнение.. както и аз си имам мое.. но неуважението няма да те докара до никъде.. това какъв член съм мисля че не е твоя работа.. има други хора които са го оценили..

писах още доста работи които от известна степен бяха заяждане но ги затрих.. успех в начинанието дано успееш


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 21 сеп 2007 9:31


Vizor написа:.....

Признавам си, че нямам опит с г-ладер. След такива аргументи, вече съм склонен да се съглася с теб.
:)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 21 сеп 2007 9:32


:beer


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 21 сеп 2007 10:30


A на мойта има ли смисъл да се слага? И ако да какъв.


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 21 сеп 2007 11:27


Tyan написа:прахта и при г60 няма да направи нищо на двигателя ...... ще навреди на компресора и уплатненията му ....

и ще сасипе иначе здравия компресор :lol:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Пет 21 сеп 2007 12:44


K&N предлагат реплейсмънт китове за Г40 и Г60 с TUV ...
Който с квото иска да кара, мир.


Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Мнениеот Pironski » Пет 21 сеп 2007 13:54


И аз исках да слагам панелен филтър "JR" ама ме разобедиха защото щял да се прецака дебитомера :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 21 сеп 2007 14:15


Това на ПБ ли бре?


Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Мнениеот Pironski » Пет 21 сеп 2007 14:21


brabus написа:Това на ПБ ли бре?
Не не,на ПБ-то си имах и нямах никакви проблеми,ама сега съм с 1.9 ТДИ 1Z-мотора.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 21 сеп 2007 14:25


а, добре, че тъкмо се бях навил да споря :lol:
и за дизела не вярвам да има проблем, при качествен филтър


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Пет 21 сеп 2007 15:05


Хм,а за ADY - 2.0,115 HP,има ли смисъл от подобен КАЧЕСТВЕН филтър? И панелен или конусовиден?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 21 сеп 2007 15:23


Аз съм с K&N (панелен), вече 2 години и съм много доволен от резултата.


Потребителски аватар
Pironski
Мнения: 2210
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
Автомобил: VW Golf II GTI 8V
Двигател: PB
Местоположение: EU
Контакти:

Мнениеот Pironski » Пет 21 сеп 2007 17:42


brabus написа:а, добре, че тъкмо се бях навил да споря :lol:
и за дизела не вярвам да има проблем, при качествен филтър
"JR" достатачно качествен ли е спорет теб,и ще се променили нещо във варвежа?


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пет 21 сеп 2007 17:51


Лелее утре след като се върна от Божура си махам спортния филтър,нищо че струва 360лв.Мислех си че като е качествен нема да пречи на компресора.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта