Масло по капака на двигателя ...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Масло по капака на двигателя ...

Мнениеот Adnan » Пет 05 окт 2007 10:27


Моля за мнение колеги имам масло по капака на двигателя чистя го постоянно и няма и 100-200 км и пак се цапа. На снимката съм отбезъл с номера .
1. Идея си нямам как се казва но наистина си мисля, че от там е проблема ?
2. Масло по капака на мотора.
3. Масло по капака на ангренажния ремък.
Изображение

Ще съм много благодарен ако споделите как мога го оправя този проблем, да споделите как се казва номер 1.

п.п. По гумените капачки също има масло а смених гарнитурата на капака + гумичките при смяна на ангренажа преди 15000 км :?




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 05 окт 2007 13:49


1 трябва да е отдушника на картерните газове , а на предния капак имаш ли шумоизолираща кора - да не ти е цялата в масло и да ти са от нея тези петна :dontknow:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 05 окт 2007 13:52


веселин написа:1 трябва да е отдушника на картерните газове , а на предния капак имаш ли шумоизолираща кора - да не ти е цялата в масло и да ти са от нея тези петна :dontknow:


На капака точно имам шумоизолираща кора ( то е от вата мисля ). Него го проверявам няма токова масло. Но много ми е интерестно дали от отдушника, ще хвърли чак до капака на ангренажния ремък :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 05 окт 2007 14:49


При мен като стане такова нещо чистя с четка и кореселин и после наблюдавам от къде първо ще се появят гадовете :lol:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 05 окт 2007 14:57


Rabbit_TDI написа:При мен като стане такова нещо чистя с четка и кореселин и после наблюдавам от къде първо ще се появят гадовете :lol:


А ако гадовете се появят от където мисля от "отдушника на картерните газове" ? Аз го гледах дали има начин да се разглоби и да се почисти ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 05 окт 2007 15:34


Ми аз моя го отварях.Имаше една тема за отдушник за картерни газове и съм пуснал снимки.То в него няма нищо.Отвий маркучите от скобите и просто го извади и почисти.Погледни после уплътнението към капака как е и го сложи пак.Пък а дано спре :)


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пет 05 окт 2007 19:43


Не се плаши. Аз също смених гарнитурата на клапаните и въпреки всичко си "тече". Но "тече" в смисъл за вече 7000 км не съм доливал масло и не е намаляло ;) Т.е. аз се отказах да чистя тези "течове" (най-силни около болтовете, които държат капака). Нека си стои така :lol: На мен не ми пречи. Ако ти е толкова досадно - силикон. На предишната ми гарнитура беше сложено подобаващо количество силикон и не течеше толкова.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 197 госта