Тапицерията на тавана хлопа
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Тапицерията на тавана хлопа
от известно време взе доста да ми похлопва тавана,възможно ли е да се е разплепил и как да го оправя? Ще ви бъда благодарен,ако ме посъветвате нещо .Между другото колата е с шибедах [/img]
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
жорка само шибедаха не барай моля ти се!!!!
така ще се наиграеш че после направо ще проклинаш цял свят!
тоя шибедах е проект на някой за изпита му по теория на механизмите!
толкова излишно сложно е направено-и отгоре на това отливките са от цам и се чупят с поглед и после струват мама и тате....
абе- ДОЛУ РЪЦЕТЕ.....
така ще се наиграеш че после направо ще проклинаш цял свят!
тоя шибедах е проект на някой за изпита му по теория на механизмите!
толкова излишно сложно е направено-и отгоре на това отливките са от цам и се чупят с поглед и после струват мама и тате....
абе- ДОЛУ РЪЦЕТЕ.....
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?su ... 15&cid=122
търси 8 и там отдолу има 2 цифрички и една чертица-е чертицата сочи точно там дето ти е строшено-лявото или дясното.
това се продава само с жилото компле и струва към 160лв. в юнито.
както виждаш-няма смисъл от ремонт-търси нов.
сваля се тавана и се сменя. не е сложно. но трябва да се действа внимателската мнооого!
търси 8 и там отдолу има 2 цифрички и една чертица-е чертицата сочи точно там дето ти е строшено-лявото или дясното.
това се продава само с жилото компле и струва към 160лв. в юнито.
както виждаш-няма смисъл от ремонт-търси нов.
сваля се тавана и се сменя. не е сложно. но трябва да се действа внимателската мнооого!
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Има шанс да не се е строшил водача още Майна и нищо нети коства да погледнеш но както каза някой по-нагоре трябва да си много внимателен,моя е вече на парчета ама съм го свалял около 10-ина пъти и как ли несъм го ръчкал и вече неиздържа.Цялата тъпотия е в това вътрешната кора която е само за декорация да се движи в синхрон със самия люк.Когато го отвориш на горе и погледнеш от вън се виждат водачите,които са в задния край са за движението назад-напред,т.е. когато се пребира под тавана а които са в предния край са за движението надоло-нагоре.Погледни от страната която заяда дали само не е излязал от улея защото и това се случва а ако установиш че се е строшил,sorry )) и моя е така.Вариант А-искаш да се отваря само нагоре,шкартирваш водачите и захващаш кората към люка с каквото си пожелаеш и готово но няма прибиране назад;вариант Б-ще ходи само напред-назад,пак шкартиташ водачите и придвижваш кората на ръка но няма да вдигаш нагоре;вариант В-както каза вече някой-купи си нов(стар).
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
пич, това не може да излиза от релсата. като си го разглобявал трябва да знаеш че релсата го обхваща целия детайл и няма излизане.
единствения вариант да има поправима повреда е жилото.
то минава през въпросния чарк дето е означен на картинката с 8 и излиза от другата му страна. там му е нахлупена една метална шапчица която е кернирана за да не излиза.
на един приятел му се беше разкернирала и жилото беше излязло-ефекта е същия като от счупена джага.
сваля се тавана, сваля се шибедаха и се разглобява на дреб и се прави.
процедурата е доволно сложна и рискована за здравето на люка.
ако не сте сигурни какво правите-нищо не правете!
единствения вариант да има поправима повреда е жилото.
то минава през въпросния чарк дето е означен на картинката с 8 и излиза от другата му страна. там му е нахлупена една метална шапчица която е кернирана за да не излиза.
на един приятел му се беше разкернирала и жилото беше излязло-ефекта е същия като от счупена джага.
сваля се тавана, сваля се шибедаха и се разглобява на дреб и се прави.
процедурата е доволно сложна и рискована за здравето на люка.
ако не сте сигурни какво правите-нищо не правете!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
ОК,Vaskoto1, мисля че няма нужда да навлизаме в излишни спорове ,пича сам ще си реши дали да ръчка където нему е работа или ще забрави че има шибидах,но ако трябва да бъда напълно искрен колкото и да се вглеждам в схемата чийто линк си приложил неможах да открия това за което аз ти говоря,възможно е швабите да са решили че това е твърде маловажно за да му отделят нужното внимание а може и аз да съм кьорав,въпреки всичко това са си реални детайли които са нанизани на къса осичка и застопорени със зегерка а нормалното им положение се възвръща от прожина.Ако все още се съмняваш бих ти ги пратил по-пощата понеже на мен вече неми вършат работа по простата причина че се отчупиха осичките и съм си решил проблема по друг начин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: A999, IronMaiden, Kr1s0o и 65 госта