And the сложния път от малчо към ПРАСЕТО :) 1.8=>2.Х

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

And the сложния път от малчо към ПРАСЕТО :) 1.8=>2.Х

Мнениеот The_Machine » Вто 09 окт 2007 20:51


VW Passat CL hatchback 1.8 карбуратор 90 к.с. и донора VW Santana(Passat sedan) 5 цилиндъра карбуратор - ха сега знаещите да кажат кубатура и мощност , че тук чета нееднозначни мнения...
Такам... в събота идва пратката :lol:
На пръв поглед ще трябва да си заваря петите за петака от Сантаната и да режа отпред гредата, на която сега ми лежи радиатора.
Ще паснат ли сегашните ми скорости , които силно се надявам да са значително по-къси :)
Някой да се е сблъсквал с подобна трансплантация :)
Двигателите са надлъжни "Audi style" :)




Потребителски аватар
golf_1
Мнения: 967
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
Автомобил: Audi Q7
Двигател: CJWE
Местоположение: Salt Lake City, UT

Мнениеот golf_1 » Вто 09 окт 2007 22:27


Ще следа с интерес темата :D :P :respect : vw fen


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 09 окт 2007 22:29


:047: :horror: :047: За сега колега само това ще кажа ... защото не съм се сбълсквал с такава трансплантация .... но ще ти пожелая много късмет ... и ако може да ни държиш в течение поне с снимков материал ...



>П.П УСПЕХ КОЛЕГА .... :!: :D :!: :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 10 окт 2007 8:58


Трансплантацията трябва да е значително лесна защото скоростите се куплират директно, но съединителя мисля не е еднакъв и ще трябва да си ползваш този от Пасат-а. Лапите за мотора ще трябва сам да си ги пройзведеш, но внимавай с центрирането на мотора а то трябва да се направи спрямо тампона на скоростите,защото единствено той ще е с непроменена позиция.
Успех

РАСО


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 10 окт 2007 9:44


Мисля мотора е 2.2
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 86.40mm
3.13 in × 3.4 in
Bore/Stroke ratio 0.92
Displacement 2144 cc
(130.835 cu in)
Unitary capacity 428.8 cc/cylinder
Compression ratio 9.30:1
Fuel system Bo fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 137.9 PS (136.0 bhp) (101.4 kW)
@5700 rpm
Max. torque
(DIN) 172.0 Nm (127 lbft) (17.5 kgm)
@4200 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 63.4 bhp/litre
1.04 bhp/cu in
Specific torque 80.22 Nm/litre

или този:
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 86.40mm
3.13 in × 3.4 in
Bore/Stroke ratio 0.92
Displacement 2144 cc
(130.835 cu in)
Unitary capacity 428.8 cc/cylinder
Compression ratio 8.20:1
Fuel system
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 116.6 PS (115.0 bhp) (85.8 kW)
@5500 rpm
Max. torque
(DIN) 163.0 Nm (120 lbft) (16.6 kgm)
@4000 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 53.6 bhp/litre
0.88 bhp/cu in
Specific torque 76.03 Nm/litre

П.С:Сега видях че на Santana е то този само се слага с карб :roll:
S-5
SOHC
10 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 6
Construction
Bore × stroke 79.50mm × 77.40mm
3.13 in × 3.05 in
Bore/Stroke ratio 1.03
Displacement 1921 cc
(117.227 cu in)
Unitary capacity 384.2 cc/cylinder
Compression ratio 10.00:1
Fuel system 1 So carb
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 116.6 PS (115.0 bhp) (85.8 kW)
@5900 rpm
Max. torque
(DIN) 155.0 Nm (114 lbft) (15.8 kgm)
@3700 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 59.9 bhp/litre
0.98 bhp/cu in
Specific torque 80.69 Nm/litre


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 10 окт 2007 10:12


колега the machine, скоростите на 4 и 5 цилиндровите имат разлика в кожусите(камбаната) :wink: при 5 цилиндровите, както каза колегата paco съединителя е различен(по-голям е) съответно и кожуха на скоростната кутия :wink: в нас имам скоростна кутия и лапите за мотора от ауди 100 СС 2.2, та ако искаш мога да се поразровя да ги намеря :arrow: мисля, че са същите като за твоя :wink:
п.п. защо не вземеш скоростите и лапите от сантаната :?: :idea:пасват - едно към едно са с тези на пасат 2.2


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 10 окт 2007 12:03


vladko_g40 написа:...


Става и така, но въпреки че има разлики в камбаните те пак се куплират към мотора идеално.

РАСО


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 10 окт 2007 18:51


Kак стои въпроса с 20valves глава от нещо по-ново ауди 5 цилиндрово?
На някой да му се намира някакъв малък воден радиатор, че на сантаната даже е изхвърлен и нямам и мостра дори :(

negodnika написа:Мисля мотора е 2.2 ....


Доколкото някъде се разрових 2.2 се слага само на Quantium - сглобките за американския пазар... за европейския само 2.0 (fuck) ...
Много кофти , че разликата идва от хода... по-лесно щеше да е диаметър :lol:
Много сгъстени бе... деба и прасетата, може и да тряа да се разрежда (евентуално) ... някой ми беше говорил... някой някой - Васко (littleredaudi), че МегаСкуирт-а не се спогажда добре с 5 цилиндъра ?

vladko_g40 написа:колега the machine, скоростите на 4 и 5 цилиндровите имат разлика в кожусите(камбаната) Wink при 5 цилиндровите, както каза колегата paco съединителя е различен(по-голям е) съответно и кожуха на скоростната кутия Wink в нас имам скоростна кутия и лапите за мотора от ауди 100 СС 2.2, та ако искаш мога да се поразровя да ги намеря Arrow мисля, че са същите като за твоя Wink
п.п. защо не вземеш скоростите и лапите от сантаната Question Ideaпасват - едно към едно са с тези на пасат 2.2


Ако можеш да изровиш нещо - то е добре дошло :)
Лапите мисля да си ги взема от Сантаната - ще разпробия точковите заварки и ще си ги заваря на моите греди като целя геометрията... ще си разчертая предварително чертеж с мрежа от много на брой диагонали за по-голяма точност... На някой да му се намира телоподаващо назаем? :oops: :lol:
Скоростите засега мисля да си останат тези от 1.8, защото са по-къси,а и какво пречи да сложа Сантановата камбана на сегашните скорости?...
Vmax не ме интересува чак толкова...
Някой да може да помогне с намиране предавателните числа на дифа и предавките?


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Сря 10 окт 2007 22:54


Мегаскуирта е супер о.к. с петаците. Слушаи тоя дето ги слага. А не някои които е подочул нещо.
http://www.msruns.com/viewforum.php?f=87
Тук почти всичко е петаци :D


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Сря 10 окт 2007 22:56


http://www.msruns.com/viewtopic.php?t=22419
А за тоя направо не знам. Чак карал на 1.8 :shock


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Чет 11 окт 2007 11:59


според мен не ти трябва малък воден радиатор...а голям евтин китайски от фв-турбо дизел.

за мега-та---1бар ,квото каже, аз не подлагам на съмнение...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 13 окт 2007 19:30


Снимки Машина снимкииии..... :)


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 14 окт 2007 10:49


а тая цялата работа струва ли си времето , труда и парите ? много ли ще върви спрямо сегашния ти мотор ?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 14 окт 2007 11:54


alpine написа:а тая цялата работа струва ли си времето , труда и парите ? много ли ще върви спрямо сегашния ти мотор ?


Кеф цена няма! :) Ако имаше пара направо щях да търся готов турбо петак от някое Ауди, ама там цените са дебелушки...
В сегашния си вид новия двигател - надали чак много повече :)
Но пък кой знае... една турбинка + мегасмърт? :roll: :)
Снимки скоро... то сега не е за снимане... гробник отвсякъде :lol: :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 14 окт 2007 16:45


Дей уан - клийнин :lol:
Демек ден първи - поразчистване...

Изображение
Изображение

Баси... даже намерих и купчинки семки , парченца вестници и Т.Н. - имам си работа с плъшоци!
Изображение
Изображение

Така ... сега малко подготвителна работа - лапите на мотора няма да е толкова сложно да се заварят , защото са ъглов профил и ще паснат лесно на моите рогове:
Сантана
Изображение
Пасат
Изображение

Отпред гредата ще трябва да се среже:
Сантана
Изображение
Пасат
Изображение

Другия уикенд мисля да бутам мотора долу... може би ще ми трябва помощ, че условията са меко казано мизерни :) :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта