Проблем с водното охлаждане
Проблем с водното охлаждане
Здравейте, имам проблем с водното охлаждане. От време на време намалява нивото на водата, като от въздуховодите се появява пара. В момента антифриз почти не е останал, резервоарът е пълен с вода. Възможно ли е да са свързани двата проблема и как могат да се оправят. Колата е пасат 1.8, 91 г. с климатроник.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
не искам да те тревожа но започни да си търсиш радиаторче на парното докато е време. мисля че е спукано и понеже не се налага сега да ползваш парно пък и е топло времето нямаш все още антифриз по стъклата. аз един път ми се наложи да го сменявам ноември кучи студ беше. повярвай ми не ти се иска да го правиш по тоя начин. по добре лятото на топличко. та да си рахат.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ужасно е това,вече го изпитах на собствен гръб,по-хубаво сменяй го сега,иначе цялата кола ще подгизне от вода!!!На мен по-миналата зима ми се спука този радиатор и стъклата постоянно се запотяваха и ставаха мазни,защото имаше и антифриз!!!После пролетта 4-5 пъти съм сушил пода,ужас,сменяй го колкото може по-скоро Успех
Ох батковото, ако е това радиаторче - вътре в купето - жална ти майка.
Цялото табло се разглобява като се почне от кутията на ръчната спирачка и се върви нагоре. няма друг начин - така е сглобявано. Самото то ново истински хубаво струва около 70 лв в D&N сервизите например. Там могат също да ти го сменят, което е скъпо струващ труд,. ОБАЧЕ!!!! това скупкване на радиаторчето се води фабричен дефект за моделите на Пассат след 88г. ако отидеш в Юнитрейд те могат да проверят по модела мотор и шаси дали вече не е сменяно (независимо в Германия, Италия или БГ) Тогава те ти го сменят БЕЗПЛАТНО. Успех
Цялото табло се разглобява като се почне от кутията на ръчната спирачка и се върви нагоре. няма друг начин - така е сглобявано. Самото то ново истински хубаво струва около 70 лв в D&N сервизите например. Там могат също да ти го сменят, което е скъпо струващ труд,. ОБАЧЕ!!!! това скупкване на радиаторчето се води фабричен дефект за моделите на Пассат след 88г. ако отидеш в Юнитрейд те могат да проверят по модела мотор и шаси дали вече не е сменяно (независимо в Германия, Италия или БГ) Тогава те ти го сменят БЕЗПЛАТНО. Успех
Какви други дефекти имат Пасатите, които могат да се оправят безплатно ?One написа: ОБАЧЕ!!!! това скупкване на радиаторчето се води фабричен дефект за моделите на Пассат след 88г. ако отидеш в Юнитрейд те могат да проверят по модела мотор и шаси дали вече не е сменяно (независимо в Германия, Италия или БГ) Тогава те ти го сменят БЕЗПЛАТНО. Успех
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
One написа:Ох батковото, ако е това радиаторче - вътре в купето - жална ти майка.
Цялото табло се разглобява като се почне от кутията на ръчната спирачка и се върви нагоре. няма друг начин - така е сглобявано. Самото то ново истински хубаво струва около 70 лв в D&N сервизите например. Там могат също да ти го сменят, което е скъпо струващ труд,. ОБАЧЕ!!!! това скупкване на радиаторчето се води фабричен дефект за моделите на Пассат след 88г. ако отидеш в Юнитрейд те могат да проверят по модела мотор и шаси дали вече не е сменяно (независимо в Германия, Италия или БГ) Тогава те ти го сменят БЕЗПЛАТНО. Успех
Безплатно в БГ..............В Юнито
Хахахахаххахахахахахахахахахаххахаахахах
Те дори преди да ти вкарат колата в сервиза ти взимат задължително 5-6лева за миене на колата
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Как ще е толкова пари При мен искаха 90 лв за смяната в Автотрейд,а самото радиаоторче беше някъде към 300 лв,мога и да ви излъжа за цената му Ама смяната да струва толкова не ми се вярва,абсурдно е
значи едното е за сметка на другото-да си помислиш че при тия е по скъпа частта ама ремонта е евтин...
иначе на 4/5 от началото на работата колата ще изглежда ето така...
има още малко докато го стигнеш и смениш и после обратно-събирай...
а сега ти ми кажи колко според тебе би струвала подобна галимация като труд...
мамичката ти се разплаква от това радиаторче-вервайте ми!
ето ти още едно мнение по въпроса и това ако не те убеди-не знам...
I am currently changing the heater core. It is the worst job I had to do on the car yet. The heater core is usually difficult, but this is ridiculous. I had to take apart my hole dash, and everything surrounding it. If I knew it was this hard to do, I would just leave it bypassed, and I would buy an electric heater from Wal-Mart that plugs into the cigarette lighter. I'm telling you all, that this heater core is Hitler's Revenge!
сори!
превод:
в момента си сменям радиаторчето на парното. тва е най гадната работа по колата която досега съм правил. обикновено радиаторчето е трудно но това е направо отврат. трябваше да си разглобя цялото табло и всичко около него.ако знаех че е толкова гадно щях просто да го байпасирам и да си купя една електрическа печка за запалката от супера! начи казвам ви това радиаторче е отмъщението на хитлер!
Последна промяна от vaskoto1 на Чет 05 авг 2004 13:56, променено общо 2 пъти.
Цени
Здравейте отново,
като проверих тук там се оказа, че:
в Юнитрейд смяната ще струва около 450 лв, (250 радиаторчето и 200 труд (ако климатроника не трябва да се демонтира))
в Хеед 91 - 300 лв. (100 лв. радиаторчето и 250 лв. труд
в магазините Ауто плюс ми казаха цена за оригинален радиатор 65 лв.
Та питането ми е възможно ли е да има такава разлика в цените на едно и също нещо и дали като в магазините (например Ауто плюс) предлагат частите като оригинални, те са наистина оригинални.Цени
като проверих тук там се оказа, че:
в Юнитрейд смяната ще струва около 450 лв, (250 радиаторчето и 200 труд (ако климатроника не трябва да се демонтира))
в Хеед 91 - 300 лв. (100 лв. радиаторчето и 250 лв. труд
в магазините Ауто плюс ми казаха цена за оригинален радиатор 65 лв.
Та питането ми е възможно ли е да има такава разлика в цените на едно и също нещо и дали като в магазините (например Ауто плюс) предлагат частите като оригинални, те са наистина оригинални.Цени
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта