заглавието? раздела? mod edit: vaskoto1
вибрация от 1300 до към 2000рпм - НАЙ-ПОСЛЕ РЕШЕНО
- pepperj
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
вибрация от 1300 до към 2000рпм - НАЙ-ПОСЛЕ РЕШЕНО
Здравейте.Нов съм в форума но искам да попитам за един проблем.Значи взех си Б4 дизел,вси4ко уж му беше наред но след като го покарах известно време усетих че на 4 и 5 скорост от 1300 до към 2000 оборота колата цялата вибрира а когато отпусна газта няма проблем ???? ходих в един сервиз и там ми казаха че най-вероятно са вътрешни карета но не са сигурни.Та ако някой може да даде някакво предположение ще съм благодарен
заглавието? раздела? mod edit: vaskoto1
заглавието? раздела? mod edit: vaskoto1
Последна промяна от pepperj на Съб 03 ное 2007 21:15, променено общо 1 път.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- pepperj
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
ре
проблема не ми е в двигателя а някъде по ходовата част !!!!двигателя е проверен и перфектен
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bobcho написа:Ако са карета вибрации трябва да си останат и при изключване от скорост и продължаване на движението... да речем с 90.Ако са лагерите на главините същатата работа.
На мен по ми се чини да са ти заминали тампоните на мотора.
Ако са заминали те тогава вибрации и сътресения щеше да има като пали и като го гаси.
ако с акарета защо пък точно при такава скорост ще се проявят а не при тръгване,когато практически са най-натоварени.
А ефекта е само с висока скорост на 4 и 5 - мисля си за диференциал по-скоро
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Я прочети ТУК.
- pepperj
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
ре
да но като пусна педала на газта проблема изчезва.каква е логиката проблема да е в помпата ????
- pepperj
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
ре
тампоните са здрави.проверих , а вече двама майстори кзват вътрешни карета. утре съм решил да пробвам тва дето казвате да сипа малко бензин и да карам с 4000 оборота 20 км. да видя дали ще има промяна
здравейте имам от скоро пасат 1.8 92 год.моноинжекция имам проблеми с прегряването а виждам че във форумите има хора които доста разбират може ли да ви помоля за съвет значи качва ми градусите на градско в повечето случай до към 107-108 проверих няма течове всичко е наред смених капачката на разширителния съд за антифриза и още 1 проблем имам
сълзи ми малко главата дали е за нова гарнитура или за затягане само много благодаря на всички които ми отговорят
сълзи ми малко главата дали е за нова гарнитура или за затягане само много благодаря на всички които ми отговорят
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- pepperj
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
re
здравейте колеги.та значи днес направих така както казва Никс (сипах малко бензин в нафтата и карах на 4000рпм 30тина км.)значи незнам дали си вну6авам или не но ми се струва че има малко подобрение в работата на колата ( маи придрапва по малко от преди) но като цяло проблема си остава ??????? ПОМОЩ
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта