Климатик при Голф 2 1,6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivan4o
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Климатик при Голф 2 1,6

Мнениеот ivan4o » Чет 18 авг 2005 18:52


Става въпрос за Голф 2 1.6 с АГУ. Значи, работеше неравномерно на празен ход (оборотите бяха много ниски) в следствие на което й правиха някакъв реглаж и започна да работи по-добре 850-900 об.
Обаче по принцип мисля че е нормално като се пусне климатика да се вдигнат за определено време оборотите примерно към 1200-1500 след което отново да спаднат. След като направиха реглажа като пусна климатика оборотите падат и колата работи някъде на 400 об. и като го изключа се нормализират.
Какъв ли може да е проблема?




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Чет 18 авг 2005 20:15


Това 1.6 карбуратор ли е.И какьв е испарителя(вакумен или електрически).


ivan4o
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivan4o » Чет 18 авг 2005 20:20


да, карбуратор Pierburg.
Изпарителя мисля че е вакуумен. Обаче проблема го има и на бензин.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Чет 18 авг 2005 20:33


Значи пьрво трябва да решиш проблема на бензин.При включването на климатика е нормално да паднат малко уборотите защото се включва компресора и затормозява работата на двигателя,а испарителят мисля ,че трябва да е електронен защото тои взима информациа от кабела на бубината и по този начин компенсира и си вдига оборотите на празен ход когато работи климатика.


ivan4o
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivan4o » Чет 18 авг 2005 20:51


еми и на мен ми е интересно да разбера от какво може да се получава това нещо при бензин (същото се получава и на газ). при всяко положение не ми се вижда нормално да паднат толкова оборотите.
немам представа


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 18 авг 2005 21:23


проблема е че климата е саден допълнително, трябва да търсиш карбуратор от голф с оргинален климатик


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Чет 18 авг 2005 21:28


Ако климатика е слаган допьлнително не виждам как ще се компенсират оборотите при карбуратора.При инжеуциона тая работа е вьрши компютара.


ivan4o
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivan4o » Пет 19 авг 2005 7:58


Не знам дали климатика е слаган допълнително обаче го карам от 3 години и винаги при пускане на климатика се вдигаха оборотите.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 19 авг 2005 10:11


Напълно съм съгласен с naskogolf деиствително при инжекциона компютара вдига оборотите при включване на климатика. Не виждам логично обяснение да ти се вдигат оборотите при пускане на климата, както ти е било до сега. Що се отнася до взимане на карборатор от голф дето оригинално си има климатик, има смисал ако климатика по някакъв начин е свързан към карборатора.Т.е. трябва да има някаква разлика между карбораторите. По принцип вакумния регулатор е за ниските обороти.погледни го.Ако не е от него почести карборатора да не би да има нещо запушено!!!и действително първо оправи проблема на безнин.При мене при включването оборотите падат за малко но компютара ги вдига (голф 3). също много ми падат когато съм на ниски обороти и натисна спира4ките.Но според мен е нормално.Щото сервото за тях взима вакум от всмуквателните колектори!!!
Успех


Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Пет 19 авг 2005 11:28


и аз съм с EZ и хладилник...и моите обороти падат, като включа климата...ама си джиткам и не обръщам Фнимание толкова :)..с'а чЕкам ваското да се опрая с тях... mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 123 госта