Нулиране на дневният километраж и часовника

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Нулиране на дневният километраж и часовника

Мнениеот 4i4o-dido » Чет 08 ное 2007 20:51


Май е акумуто.Днес задържах на стартер и измерих нарежението-пада под 8v.Не ми се даваха пари но ще се наложи.Благодаря на всички които отделиха време .

Последна промяна от 4i4o-dido на Съб 10 ное 2007 11:08, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Re: Нулиране на дневният километраж и часовника

Мнениеот Lizard » Чет 08 ное 2007 21:05


4i4o-dido написа:Сутринта при палене изписка алармата и нулира часовника и дневния километраж.Акумулатора ли здава багажа или лоша връзка някъде?Ако някой е имал подобен проблем нека сподели.МЕРСИ предварително.


Ами и при мен се случваше няколко пъти това..... Няма ти казвам как го оправих, защото не съм. Само знам че след като смених бобината (по съвсем друга причина, устай ма на пътя) вече 2 месеца май стана този проблем не се е появявал.


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Пет 09 ное 2007 7:19


и на мене ми правеше такива проблеми миналата седмица докато събота сътринта направих опит да запаля ма нъц нямаше ток акумулатора си беше заминал. След това 120 лв за нов :cry: и проблемите със зануляването изчезнаха.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 09 ное 2007 8:26


акумулатора е пътник-плаче за нов


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 09 ное 2007 9:00


При мен се получи така, преди да ми почистят замасяванет към двигателя / от динамото / - укумулаторът бе започнал да се изтощава от недестатъчен заряден ток. След тов всичко е окей. Има значение и ако дълго време не караш колата - компа, алармата си черпят ток.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 09 ное 2007 9:30


И приу мен за втори път се получава така, ама няма да се притесняваш .. паднало ти е акумулаторчето ...
1 Вариант - сваляш, зареждаш и си ОК
2 Вариант - започнал е да се пре.... и вадиш 100лв и взимаш нов
3 Вариант - не караш колата ми и се радваш на паркинга :P


Потребителски аватар
asco
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Мнениеот asco » Пет 09 ное 2007 11:16


И при мен става така в студа. Ама съм и с Български акумулатор.
Пробвай да подгрееш електролита, като пуснеш дългите за няколко секунди, 2-3и пъти, и след това пали. При мен това работи :wink:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 09 ное 2007 11:18


Ха ..... това е интересно решение! Не мислиш ли обаче че това с дългите, само ще влоши положението? Т.е. ще падне стартовия ток, който може да ти предостави акумулатора, още и ще е хептен трудно да запали?


Потребителски аватар
asco
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Мнениеот asco » Пет 09 ное 2007 11:30


Немисля, ако става въпрос за сравнително нов акумулатор.
Ако си е 'пътник' батерията нищо не помага.
А това решение го четох в една книга, за потдръжка на акумулатори.
И наистина при мен работи.
Ако си взема някой марков акумулатор, сигурно няма да е необходимо да се прави тая гимнастика.
Та в тоя ред на мисли, споделете впечатления от марки батерии.
П.С. Извинявай за последното отклонение, колега!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 09 ное 2007 11:40


asco написа:Немисля, ако става въпрос за сравнително нов акумулатор.


Ако е така ,значи проблема идва от зареждането му. Четки , регулатар и т.н.
Ето една полезна темичка която ми помигна много навремето :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F2%EA%E8



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта