Колата ми взе повечко да загрява.
Като са ми срязали маркуча за антифриза, да го разклонят за газовата
уредба - тройникът е с два пъти по -малък вътрешен диаметър -приблизително /може и повече/ от самия маркуч.
Възможно ли е поради тая причина да загрява повече???????
Колата е Сеат Толедо с двигател VW мотор 2Е ,2,0см3 , 115к.с.
Предварително благодаря за отговорите и съветите.
Двигател 2Е загрява повече след монтаж на АГУ?
Re: Двигател 2Е загрява повече след монтаж на АГУ?
4444 написа:...да го разклонят за газовата
уредба ....
защо са го разклонили?

при мен изпарителя се загрява от целия дебит, който тече през парното.
- Mega75
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
... Колега само да вметна, че на 2Е мотора не се слага тройник? Аз съм с този мотор и само прекъснах маркуча дето излиза от блока към парното на купето и това е? Виж да не би с тройника да не ти върти добре водата през радиатора?
Благодаря на всички за съветите.
Най първо опитах да я обезвъздуша.
Мисля , че има ефект, но и времето малко застудя.
Сега се държи добре.
Но като прочетох мнението на Mega75, че не трябва да има тройник на такъв мотор се замислих да снимам двигателя за да се види как са направили всичко майсторите.
Не знам обаче как да кача снимката??
Най първо опитах да я обезвъздуша.
Мисля , че има ефект, но и времето малко застудя.
Сега се държи добре.
Но като прочетох мнението на Mega75, че не трябва да има тройник на такъв мотор се замислих да снимам двигателя за да се види как са направили всичко майсторите.
Не знам обаче как да кача снимката??
- Mega75
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Абсолютно не ти е нужен тройник. Просто водата минава през изпарителя и продължава по пътя си
Виж си маркуча, който излиза от блока от към преливника под капака на клапаните. Той се реже и просто минава водата през изпарителя и си отива където си е стандартно към парното в купето? Ще снимам утре да ти покажа, само да не забравя.
Страно ми се вижда да се разклонява пътя на водата. Не знам как ще се определя от къде колко да минава?

Виж си маркуча, който излиза от блока от към преливника под капака на клапаните. Той се реже и просто минава водата през изпарителя и си отива където си е стандартно към парното в купето? Ще снимам утре да ти покажа, само да не забравя.
Страно ми се вижда да се разклонява пътя на водата. Не знам как ще се определя от къде колко да минава?
- Mega75
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Ето ви снимка колеги. Аз така съм го направил и работи на 100%
Тук не ти трябва тройник!
Червеното е оригиналния маркуч от блока към парното
Синия е продължението на отрязания оригинален и минаването му през изпарителя!
Успех на всички.
Тук не ти трябва тройник!

Червеното е оригиналния маркуч от блока към парното
Синия е продължението на отрязания оригинален и минаването му през изпарителя!
Успех на всички.
Благодаря за снимката!!
Стана ми ясно , само един въпрос.
Водата влиза в изпарителя през долния щуцер и излиза
през горния?? - така ли да го разбирам??
При моя случай - водата влиза през горния и излиза през долния
щуцер . Има ли значение ??
Ще я преработя - ще махна тройника - за това питам.
Благодаря предварително.
Стана ми ясно , само един въпрос.
Водата влиза в изпарителя през долния щуцер и излиза
през горния?? - така ли да го разбирам??
При моя случай - водата влиза през горния и излиза през долния
щуцер . Има ли значение ??
Ще я преработя - ще махна тройника - за това питам.
Благодаря предварително.
- Mega75
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
4444 написа:Благодаря за снимката!!
Стана ми ясно , само един въпрос.
Водата влиза в изпарителя през долния щуцер и излиза
през горния?? - така ли да го разбирам??
При моя случай - водата влиза през горния и излиза през долния
щуцер . Има ли значение ??
Ще я преработя - ще махна тройника - за това питам.
Благодаря предварително.
Сега на BRC-то специално няма значени от къде влиза и от къде излиза. Прави го както ти е по удобно. Само на Lovato има, но там има стрелки с потока. Монтирай смело, това е най--простото решение е наи-малко маркучи и работи перфектно! Това с тройника може да работи на други коли на на VW няма смисъл.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И така, ще събудя малко тази темичка,
Значи имам 2Е мотор и си го карам чат пат на газ /главно извънградско/,със обикновена газова съм БРЦ. Случи се така че ще точа антифриза заради термостата, и понеже ми капе от един маркуч антифриз от тези за изпарителя, се чудя дали да не я преправя по описания начин в темата, защото в момента е хваната към маркучите за парното.
То и досега си работеше добре, но понеже ще трябва така или иначе да сменям маркуч, скоби, и каквото там излезе, се чудя дали да не я направя директно така
Значи имам 2Е мотор и си го карам чат пат на газ /главно извънградско/,със обикновена газова съм БРЦ. Случи се така че ще точа антифриза заради термостата, и понеже ми капе от един маркуч антифриз от тези за изпарителя, се чудя дали да не я преправя по описания начин в темата, защото в момента е хваната към маркучите за парното.
То и досега си работеше добре, но понеже ще трябва така или иначе да сменям маркуч, скоби, и каквото там излезе, се чудя дали да не я направя директно така

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 12 госта