Двигател 1.4 Twincharged (Компресор + турбо)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Двигател 1.4 Twincharged (Компресор + турбо)

Мнениеот brabus » Вто 30 авг 2005 7:39


Този двигател от 1.4 170 кс. ще бъда монтиран в Golf 5 GT, както и 2.0 TDI пак 170 кс. Бензиновият вариянт ще осигурява ускорение до 100 за 8.2 сек и максимална скорост от 220 км/ч. Благодарение на компресора, който се изключва от електромагнитен ключ, когато турбината може да се развърти, осигурява въртящ момент от 200 Nm още от 1250 об. до 6000 об./мин.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Премиерата ще бъде на изложението във Франкфурт.
Подробности тук - http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1496.shtml




Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Вто 30 авг 2005 8:14


eyecrazy eyecrazy Искам едно таквоз животно
Кога се очаква да почнат да ги продават на БГ цени?


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 30 авг 2005 9:16


2.5BAR общо налягане, степен на сгъстяване 10:1 тия не си играят с цифрите :shock:
Иначе евала за двигателчето, това ако беше 1.6л щяха да го зкръглят на 200к.с. колкото е GTI и с по-голям въртящ момент в целия работен диапазон щяха да си загробят 2.0Т двигателя. Предполагам, че затова са избрали 1.4л


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 30 авг 2005 9:25


Абсолютно си прав. Просто нямат практика да се сменя двигател в една модификация. Сега остава само да "напънат" този 2.0 TFSI, както направиха с 1.8 Т Golf 4 GTI от 150 на 180 кс
Но това ще стане по-късно, поне още една година ще бъде 200 кс.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 30 авг 2005 9:38


Ако напънат 2.0TFSI ще избият зъбите на R32
Работата е доста оплетена :?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 30 авг 2005 9:50


Не съм много съгласен, защото R32 винаги е бил друга концепция, т.е. той не се води GTI, винаги е 4х4 и е наследника на Golf 3 VR6 и Golf 4 R32 , "отрупан" серийно със страшно много глезотии (то за това и цената му е майка плаче).
Не знам, може и да бъркам, но за мен GTI е градския "палавник", а R32 (VR6) е магистралната "бегачка".

П.П. за да не пускам ново мнение, ще променя това.
Та според мен R32 в Голф 5 има доста потенциял, защото от FSI реално изкараха само 9 кс. (241 срещу 250 кс.)
Примерно АВТ имат оферта само за чип тунинг на 270 + кс. Така, че и тук може да се поработи. Но не ми се вярва да пипат, защото това е колата за "най-болните" фенове, при базова цена от 35 000 евро (почти на цената та Mercedec C 350, което вече един страшно сериозен автомобил) се търсят малко на брой клиенти. Предишната серия Голф 4 бяха произведени 7 000 бр.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 30 авг 2005 11:40


Малко офф-топик мнение/каквато е и темата според мен/.Този мотор ако изобщо го пуснат серийно би бил по-подходящ за Поло,на което в момента му липсва истинска ГТИ версия/за момента имат TDI - PD 130 к.с.,но това не е никакво ГТИ/.В горния край на гамата на бензиновите мотори са напълно достатъчни 2.0 FSI и 2.0TFSI,като първия от тях спокойно може да бъде напомпен до 170 к.с. само със смяна на чипа.По -добре според мен е VW да помислят за още един мотор между 1.6FSI и 2.0FSI с мощност около 130 к.с. с кубатура 1.8,защото в момента правят "японски" изпълнения с този недохранен 1.6 с измислени 115 к.с.и технически данни дето съществуват само на книжка.В тестовете,които съм чел на този мотор се показват типичните за изцедените мотори слабости-спънат на ниски и средни обороти и нуждаещ се от много ръчкане на високи обороти за да върви добре.Въпреки,че го дават 115 к.с.според мен на практика Голф 5 с този мотор не може да се опре никъде /освен по икономия на гориво/на един Г3 или Г4 с 2.0 мотор със 115 к.с. Поставянето пък на 1.6 мотор в Пасат 6 си е направо престъпление.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 30 авг 2005 11:41


Мисля, че в Аутобилд бяха споменали точно за 2.0Т двигателя, че се очаква да му вдигнат мощността на близо 250к.с.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 30 авг 2005 11:45


vw16v написа:Малко офф-топик мнение/каквато е и темата според мен/.Този мотор ако изобщо го пуснат серийно би бил по-подходящ за Поло,на което в момента му липсва истинска ГТИ версия/за момента имат TDI - PD 130 к.с.,но това не е никакво ГТИ/.В горния край на гамата на бензиновите мотори са напълно достатъчни 2.0 FSI и 2.0TFSI,като първия от тях спокойно може да бъде напомпен до 170 к.с. само със смяна на чипа.По -добре според мен е VW да помислят за още един мотор между 1.6FSI и 2.0FSI с мощност около 130 к.с. с кубатура 1.8,защото в момента правят "японски" изпълнения с този недохранен 1.6 с измислени 115 к.с.и технически данни дето съществуват само на книжка.В тестовете,които съм чел на този мотор се показват типичните за изцедените мотори слабости-спънат на ниски и средни обороти и нуждаещ се от много ръчкане на високи обороти за да върви добре.Въпреки,че го дават 115 к.с.според мен на практика Голф 5 с този мотор не може да се опре никъде /освен по икономия на гориво/на един Г3 или Г4 с 2.0 мотор със 115 к.с. Поставянето пък на 1.6 мотор в Пасат 6 си е направо престъпление.

Ще го пуснат, а нищо не пречи да се слага и в Поло. А колкото до Пасата - винаги е имало Пасат с 1.6 двигател. За всеки влак си има пътници, има си хора, които преценяват това.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 30 авг 2005 12:31


ACCELERATOR написа:Мисля, че в Аутобилд бяха споменали точно за 2.0Т двигателя, че се очаква да му вдигнат мощността на близо 250к.с.


Да точно там беше този коментар и всичко е свързано с OPEL ASTRA OPC, който е 240 кс. и трябва да се отговори на него. Макар, че не знам какво толкова има да правят, тъй както сигурно знаеш ASTRA 2.0 Тurbo, която е 200 кс. е пълна излагация - 0-100 за 8.3 сек, това според мен е най-голямата издънка на Опел. Затова те лансираха версията OPC, която макар и само с 40 кс отгоре е много по-добра в динамичните си качества, явно пипнаха и скоростната кутия. Но въпреки това OPC (сега не ми се рови за точни данни) пак е малко по-зле от GTI с DSG. Представям си как ще бъде при едни 250 кс. в GTI-то.

Пак ще допълвам :lol:
Лудите американци веднага намериха приложение на този двигател, ще го слагат в Голф 2, защото е достатъчно мощен за това купе, а в същото време си представям колко по-лек е от един VR6 мотор.
http://forums.vwvortex.com/zerothread?i ... 0#23080050


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 30 авг 2005 13:44


Аз тъкмо си мислех, че няма какво повече да се измисли, те пак ме изненадаха... много интересна идея - турбо плюс компресор... ех, дано стигнат и до нас някои позапазени екземплярчета, да им се порадваме и ние след 10-15 години, ако още има бензин и петролът не е свършил... 1.4 и 170 кончета... баси лудата кола!!! Тва сигурно ако не го напъваш си харчи 8 на сто градско, и в същото време ако ти трябва мощност да изрежеш някой фукльо, няма да има никакъв проблем... искам и аз такова чудо!!!


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Вто 30 авг 2005 14:22


spam де моим си го поръчам туй ДВГ да го шибна у Джетата че по моргите скоро няма да го имат :lol: :lol:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 30 авг 2005 14:29


Като стана въпрос за поръчка, нали двигателите на по-новите коли се водят "резервна част" и поради тази причина тези коли са без номер на двигател в талона. :arrow: По тази логика мога ли аз да отида в магазин на VW и да си купя двигател защото примерно моя се е счупил :?: :lol:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 30 авг 2005 14:35


Тука има една "красавица" за продан :lol:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1994471 чисто новичка :twisted:


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Вто 30 авг 2005 19:29


интересно, досега четох пълната статия. Почвам да пестя от банички :twisted:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта