http://www.audiemotion.org/forum/viewtopic.php?p=7139
темата е от форум на ауди. Как бихте коментирали, има ли пропан бутана бъдеще, сравнение с дизела и струва ли си, предвид адските задръствания човек да инфестира в газ.
Интересна тема за дизел и пропан бутан
Автомобилът с дизелов двигател по традиция е значително по-скъп, още повече имайки предвид цените на последните модели дизелови разработки, и отгоре на това Вие получавате доста недостатъци, спрямо неговото представяне, например като занижена максимална скорост, забавено ускорение и т.н., което в никакъв случай не присъства в един “Bi fuel”-ен автомобил.---
Това е от статията--интересно да се смея ли на коментарите за максималната скорост и ускорението или друго.
По-правилно е да я озаглавят ''Как най-добре да оплюем дизела в една антиреклама''
Това е от статията--интересно да се смея ли на коментарите за максималната скорост и ускорението или друго.
По-правилно е да я озаглавят ''Как най-добре да оплюем дизела в една антиреклама''

- wishmaster
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дава се ухо на такЪви теми, защото преди 7-8 месеца газта си беше лев и малко, дизела беше под 1.50. Сега дизела е 2.10 газта е 1.09...
Като се поизравнят каде отиваме? А мойто мнение е, че газта (въпреки, че е по-тънко - особено в моменти като този) си е една постоянна разправия + по-малък багажник...
Като се поизравнят каде отиваме? А мойто мнение е, че газта (въпреки, че е по-тънко - особено в моменти като този) си е една постоянна разправия + по-малък багажник...
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Бъдещето е изцяло на алтернативните горива!
Ама верно съм ...хти и
- 5 години с тоя скапан дизел

Ама верно съм ...хти и





Последна промяна от веселин на Пон 19 ное 2007 1:36, променено общо 1 път.
- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
По тази тема е говорено и има да се говори докато не навлязат масово водородните автомобили
Всичко е въпрос на личен избор.
В семейния парк имаме Пасат 1.9 TDI и Джета 1.8 MI на газ. Пасат харчи средно 5.5/100, Джетата 7/100 при скорост до към 140км/ч . При цените в момента - с нафта 100км за 11.55лв с газ - 7.63лв. Проблеми с газовата не съм имал от както съм я сложил - повече от две години( просто хората които я поставиха и регулираха си разбират от работата, а и двигателя RP просто си плаче да го газифицираш
). През това време разликата в цената между дизел и газ не е била такава че на нафта да ми излиза по евтино. Веднъж съм тествал джетата за максимална скорост на газ - малко над 160км/ч - лично за мен е достатачно. Проблеми с багажника също нямам.

В семейния парк имаме Пасат 1.9 TDI и Джета 1.8 MI на газ. Пасат харчи средно 5.5/100, Джетата 7/100 при скорост до към 140км/ч . При цените в момента - с нафта 100км за 11.55лв с газ - 7.63лв. Проблеми с газовата не съм имал от както съм я сложил - повече от две години( просто хората които я поставиха и регулираха си разбират от работата, а и двигателя RP просто си плаче да го газифицираш

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Така или иначе и двете горива са дестилации на нефта, и зависят от цената на петрола. Т.е. ще се качват. Заради бума на продажбите на дизеловите автомобили обаче, цената на дизела се качва по-бързо, отколкото на пропан-бутана.
Щеше да е добре, ако в Бг се слагаха газови системи на дизел. Четох в други форуми, че впръскването на газ при работа на дизелов двигател е с ефект, близък до NOS-системите при бензиновите коли. Мощността се покачва с около 30%, а разхода остава горе-долу същия.
Щеше да е добре, ако в Бг се слагаха газови системи на дизел. Четох в други форуми, че впръскването на газ при работа на дизелов двигател е с ефект, близък до NOS-системите при бензиновите коли. Мощността се покачва с около 30%, а разхода остава горе-долу същия.
- Stiks
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
да но никой не оръща внимание за сериозно покачване на разхода в "високите обороти" - дизела (1Z 90коня) до пловдив не му свалих педала от ламарина, след това и в асеновград ходих, и като се прибрах бях с 350километра навъртяно, за това удоволствие аз му бях сложил 27-8 литра гориво (да приемем 30 щото беше 2 дена на червено но все е имало нещо в него), на връщане държеше 160 на магистралата от плд докато не слезнах, там малко понамалих, а на отиване го пробвах - 160-170-180 та дори и 195 стигна но под 160 почти не слизаше ... та както и да гледам разхода му е към 9, а да вземем за пример някое бензинче - 13-16, имам приятели с 1.8Ми голфове и пасати ми те ако трагнат така под 15 няма да им слезе ... погледнете го и от тази страна
Та замислете се защо голяма част от по средния (малките бизнесмени) карат някви ЦДИ-та, Бмв дизели и такива ? от икономия - да, ама те не карат с 90 те си правят сметката за над 150-160 как ще гори ...
Та замислете се защо голяма част от по средния (малките бизнесмени) карат някви ЦДИ-та, Бмв дизели и такива ? от икономия - да, ама те не карат с 90 те си правят сметката за над 150-160 как ще гори ...
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
и двете за нищо не стават.....разработка от преди 120 години.....какво бъдеще? Да ми се махат от главата с тия глупости......особено тия дизели последните дето взеха да впръскват на някакви извънземни налягания от по хиляди барове....да ги разкарват........
ЕЛЕКТРОМОТОР + Батерия От GSM! Зареждаш 2-3 часа в гаража и караш 300км........чао бао газ, нафта, бензин....
ЕЛЕКТРОМОТОР + Батерия От GSM! Зареждаш 2-3 часа в гаража и караш 300км........чао бао газ, нафта, бензин....
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А най добре на слънчеви батерии,няма газ-мас оцет и прочие смърделници.chefito написа:и двете за нищо не стават.....разработка от преди 120 години.....какво бъдеще? Да ми се махат от главата с тия глупости......особено тия дизели последните дето взеха да впръскват на някакви извънземни налягания от по хиляди барове....да ги разкарват........
ЕЛЕКТРОМОТОР + Батерия От GSM! Зареждаш 2-3 часа в гаража и караш 300км........чао бао газ, нафта, бензин....
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
maks написа:А най добре на слънчеви батерии,няма газ-мас оцет и прочие смърделници.chefito написа:и двете за нищо не стават.....разработка от преди 120 години.....какво бъдеще? Да ми се махат от главата с тия глупости......особено тия дизели последните дето взеха да впръскват на някакви извънземни налягания от по хиляди барове....да ги разкарват........
ЕЛЕКТРОМОТОР + Батерия От GSM! Зареждаш 2-3 часа в гаража и караш 300км........чао бао газ, нафта, бензин....
и като не пече...........един газов котлон ,вари се боб и плюскаш ,седалката на дупчици и се впръсква в цилиндрите..............аре стига
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ACCELERATOR написа:Щеше да е добре, ако в Бг се слагаха газови системи на дизел. Четох в други форуми, че впръскването на газ при работа на дизелов двигател е с ефект, близък до NOS-системите при бензиновите коли. Мощността се покачва с около 30%, а разхода остава горе-долу същия.
Колегата kam_tod прави нещо такова - даже има тема в тунинг раздела.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта