вчера минах през една локва скръцна ремъка и трябваше да спирам оставих колата и след около 1час запалих колата светна лампата, че не зарежда акомулатора.... Светлините светеха супер слабо, даже карах на габарити, чистачките едвам се движева и даже сам си ги пусках и спирах иначе не можеха сами да се движат там на интервалите, километажа не отчиташе... Добре че се прибрах до квартала, и сложих да заредя акомулатора... Днеска паля колата и гледам, че пак не зарежда.... Какъв трябва да е проблема.... И дали мога сам да го отсраня... Колата е голф 3 1, 4.... Утре съм решил ако не ми кажете кво мога сма да направя да отида на маистор да ми го оправи....
едит: как се оправи нз... Ама днеска тръгнах към маистора и изведнъш скръцна ремъка и започна да зарежда... Какъв е бил проблема нз ама важното е че сега работи



алтернатор проблем?оправи се
- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
алтернатор проблем?оправи се
Последна промяна от empaher на Вто 20 ное 2007 10:00, променено общо 1 път.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Погледни си ремъка колко е натегнат, има варянт де е хлабав, като го натиснеш с пръст сравнително силни, не трябва да потъва повече от 10мм.
Ако е добре натегнат провери задяда на генератора с уред, трябва да е от 13,8 до 14,5 V. Това е а останалото като ремонт ако можеш сам е добре , едното което можеш да направиш сам е да си смениш регулатора на зарядния ток на генератора, ако са добре лагерите не ги пипай, но ако е разтропал се сменя задължително. Когато се сменя регулатора е добре да се погледне колектора на ротора, ако е необходимо се сменя и той ( ако е надран много или е много изяден ). Това е другото е за майстор.
Ако е добре натегнат провери задяда на генератора с уред, трябва да е от 13,8 до 14,5 V. Това е а останалото като ремонт ако можеш сам е добре , едното което можеш да направиш сам е да си смениш регулатора на зарядния ток на генератора, ако са добре лагерите не ги пипай, но ако е разтропал се сменя задължително. Когато се сменя регулатора е добре да се погледне колектора на ротора, ако е необходимо се сменя и той ( ако е надран много или е много изяден ). Това е другото е за майстор.
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Колега проблема ти е в ремака,натегниго малко и ще се оправи положението.Аз попаднах в същотото положение преди 10 дена.Парво неможеше да запали после като покарах малко ремака си пресвирваше от време на време,па поедно вре почна да прекасва нещо да губи мощност и на 4=та с повече от 60 неможеше да карам...
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 68 госта