Проблем с пръскалката?!
Проблем с пръскалката?!
Здравейте колеги имам питане,значи неми пръска изобщо пръскаклката на задното стъкло?! чувасе шума ма моторчето значи работи
,а относно казанчето може ли да се намира отзад като при Голфовете и въобще да нямам вода или е общо казанчето
За Passat B3 kombi става въпрос.Благодаря предварително.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Не - казанчето е едно - това при двигателя. Махни кората на задния капак и внимателно отдели маркучето - да видиш дали до там отива. Най-вероятно е запушена дюзата. Ако не, огледай маркучето за прегъвания. Доколкото знам, помпичката се върти в различни посоки за напред - назад пръскане, и има клапанчета на тръбопроводите.
И аз мислех лятото,че е запушена пръскалката и пробах с 1 иггла,ама без резултат дая отпуша,а относно макуча този,който се намира от дясната страна в багажника в пласмасовият джоб нали
при мен е бял на цвят,преди поглеждах там ама без особено дасе ровя
а и също и предна дясна пръскалка не работи,а това времв ме кара даси седна на задника и дасе опитам да оправя проблема,такаче който с каквото може да помага,а аз ще действам 
- zfa159
- Мнения: 7910
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така,значи
като за начало ако питаш мен почни със задната понеже отпред поне една имаш работеща
Свали кората на вратата на багажника (на 10-тина болтчета) като внимавай много с куплунга за антената на радиото (ако ти е вградена в отоплителя на задното стъкло - виж последните два реутана дали са прекъснати от десния си край и ако са - антената ти е в стъклото).
След това откачи внимателно маркучето от самия механизъм с моторчето и виж като църкаш отпред дали тече нещо.Ако не тече откачи отпред от при помпичката и виж дали там като църкаш тече.Ако тече значи е запушен маркуча и става сложно.
Ако отзад протече значи проблема е в пръскалката и става сложно защото запичат много гадно.Аз моята я свалях (карах известно време без чистачка отзад с един болт с гайка в дупката за да не влиза вода) и ръчках с телчица много тъничка,киснах дюзата в рази мизерии и т.н.
Ако в крайна сметка не успееш да я отпушиш май се сваляше някак само дюзата ама аз като опитах си счупих пластмасата,на която е закрепена.
Ако все пак не стане нищо другия вариант е да си смениш механизъма - втора употреба е 40лв префектен (сменях моя понеже му замина механиката).
По повод предната там вече незнам (не съм имал проблеми с тях) ама предполагам че е запушена и тя.
Успех!
като за начало ако питаш мен почни със задната понеже отпред поне една имаш работеща
Свали кората на вратата на багажника (на 10-тина болтчета) като внимавай много с куплунга за антената на радиото (ако ти е вградена в отоплителя на задното стъкло - виж последните два реутана дали са прекъснати от десния си край и ако са - антената ти е в стъклото).
След това откачи внимателно маркучето от самия механизъм с моторчето и виж като църкаш отпред дали тече нещо.Ако не тече откачи отпред от при помпичката и виж дали там като църкаш тече.Ако тече значи е запушен маркуча и става сложно.
Ако отзад протече значи проблема е в пръскалката и става сложно защото запичат много гадно.Аз моята я свалях (карах известно време без чистачка отзад с един болт с гайка в дупката за да не влиза вода) и ръчках с телчица много тъничка,киснах дюзата в рази мизерии и т.н.
Ако в крайна сметка не успееш да я отпушиш май се сваляше някак само дюзата ама аз като опитах си счупих пластмасата,на която е закрепена.
Ако все пак не стане нищо другия вариант е да си смениш механизъма - втора употреба е 40лв префектен (сменях моя понеже му замина механиката).
По повод предната там вече незнам (не съм имал проблеми с тях) ама предполагам че е запушена и тя.
Успех!
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Продават се и само пръскалки за задното стъкло, струват 10-15лв, което включва самата църкалка, и Г-образната тръбичка дето се слага отвътре.
Иначе ваденето е с дърпане (без въртене!), евентуално с клещи, естествено вероятността да се счупи не е малка. Тръбичката от вътрешната страна се вади аналогично - с дърпане. И двете части са "щракнати" просто.
Ако всичко се извади успешно
, следва чистене на отвора в оста от ръжда (най-добре със свредло влизащо точно в нея), миене с WD40, обилно мацотене с грес и монтаж на новите/старите неща.
Иначе ваденето е с дърпане (без въртене!), евентуално с клещи, естествено вероятността да се счупи не е малка. Тръбичката от вътрешната страна се вади аналогично - с дърпане. И двете части са "щракнати" просто.
Ако всичко се извади успешно
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Относно предната дясна пръскалка - погледни дали до нея изобщо идва вода- виж маркуча - това поне е лесно. Възможно е и самата пръскалка да е запекла-мисля,че можеше да се свали чрез натиск към предницата на колата , но не съм вече много сигурен. Преди 6 години го правих тоя номер,но вече явно паметта ми "изневерява",а и сега е доста тъмно , за да ходя да се гъзя около колата. Не се притеснявай обаче-това са неща,които всеки може да си ги оправи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта