Двигател 2Е загрява повече след монтаж на АГУ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
4444
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Двигател 2Е загрява повече след монтаж на АГУ?

Мнениеот 4444 » Пон 29 авг 2005 8:27


Колата ми взе повечко да загрява.
Като са ми срязали маркуча за антифриза, да го разклонят за газовата
уредба - тройникът е с два пъти по -малък вътрешен диаметър -приблизително /може и повече/ от самия маркуч.
Възможно ли е поради тая причина да загрява повече???????
Колата е Сеат Толедо с двигател VW мотор 2Е ,2,0см3 , 115к.с.

Предварително благодаря за отговорите и съветите.




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пон 29 авг 2005 19:48


Може да загрява ако не е обезвъздушена и прави въздушна възглавница.


Гост

Re: Двигател 2Е загрява повече след монтаж на АГУ?

Мнениеот Гост » Съб 03 сеп 2005 17:39


4444 написа:...да го разклонят за газовата
уредба ....


защо са го разклонили? :shock: при това разклоняване как се определя каква част от антифриза да минава през изпарителя

при мен изпарителя се загрява от целия дебит, който тече през парното.


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega75 » Вто 06 сеп 2005 19:44


... Колега само да вметна, че на 2Е мотора не се слага тройник? Аз съм с този мотор и само прекъснах маркуча дето излиза от блока към парното на купето и това е? Виж да не би с тройника да не ти върти добре водата през радиатора?


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 06 сеп 2005 20:08


а промениха ли ти аванса на запалването, от това става по принцип


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Сря 07 сеп 2005 16:18


А антифризче доля ли като я монтираха?
За моя глътна към 400 грама.


4444
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот 4444 » Чет 08 сеп 2005 8:06


Благодаря на всички за съветите.
Най първо опитах да я обезвъздуша.
Мисля , че има ефект, но и времето малко застудя.
Сега се държи добре.
Но като прочетох мнението на Mega75, че не трябва да има тройник на такъв мотор се замислих да снимам двигателя за да се види как са направили всичко майсторите.
Не знам обаче как да кача снимката??


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega75 » Чет 08 сеп 2005 19:44


Абсолютно не ти е нужен тройник. Просто водата минава през изпарителя и продължава по пътя си ;)

Виж си маркуча, който излиза от блока от към преливника под капака на клапаните. Той се реже и просто минава водата през изпарителя и си отива където си е стандартно към парното в купето? Ще снимам утре да ти покажа, само да не забравя.


Страно ми се вижда да се разклонява пътя на водата. Не знам как ще се определя от къде колко да минава?


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega75 » Пет 09 сеп 2005 18:30


Ето ви снимка колеги. Аз така съм го направил и работи на 100%
Тук не ти трябва тройник!


Изображение



Червеното е оригиналния маркуч от блока към парното

Синия е продължението на отрязания оригинален и минаването му през изпарителя!



Успех на всички.


4444
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот 4444 » Съб 10 сеп 2005 10:46


Благодаря за снимката!!
Стана ми ясно , само един въпрос.
Водата влиза в изпарителя през долния щуцер и излиза
през горния?? - така ли да го разбирам??
При моя случай - водата влиза през горния и излиза през долния
щуцер . Има ли значение ??
Ще я преработя - ще махна тройника - за това питам.

Благодаря предварително.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Съб 10 сеп 2005 10:49


И аз си я прекарах самостоятелно през кръга на праното - от смукача преди беше хваната, но нямаше достатъчен приток.


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega75 » Съб 10 сеп 2005 12:02


4444 написа:Благодаря за снимката!!
Стана ми ясно , само един въпрос.
Водата влиза в изпарителя през долния щуцер и излиза
през горния?? - така ли да го разбирам??
При моя случай - водата влиза през горния и излиза през долния
щуцер . Има ли значение ??
Ще я преработя - ще махна тройника - за това питам.

Благодаря предварително.




Сега на BRC-то специално няма значени от къде влиза и от къде излиза. Прави го както ти е по удобно. Само на Lovato има, но там има стрелки с потока. Монтирай смело, това е най--простото решение е наи-малко маркучи и работи перфектно! Това с тройника може да работи на други коли на на VW няма смисъл.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 09 апр 2008 21:53


И така, ще събудя малко тази темичка,
Значи имам 2Е мотор и си го карам чат пат на газ /главно извънградско/,със обикновена газова съм БРЦ. Случи се така че ще точа антифриза заради термостата, и понеже ми капе от един маркуч антифриз от тези за изпарителя, се чудя дали да не я преправя по описания начин в темата, защото в момента е хваната към маркучите за парното.
То и досега си работеше добре, но понеже ще трябва така или иначе да сменям маркуч, скоби, и каквото там излезе, се чудя дали да не я направя директно така :roll:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 09 апр 2008 22:03


Щом нямаш проблеми, защо трябва да си ги зъздаваш? Принипа е щом работи не се пипа.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 09 апр 2008 22:08


Ми щото капе колега, затова



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 11 госта