Пуши сиво-бяло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pavelnb
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пуши сиво-бяло

Мнениеот pavelnb » Сря 28 ное 2007 15:17


Здравейте колеги, от наколко дена имам проблем с колата b4 1.9tdi AFN. Една-две минути след като запаля започва да пуши сиво-бяло, след като загрее няма никакви пушеци. Преди колата палеше на четвърт, а сега трябва да си направи един оборот. Премерих свещите и се оказа, че 3 са изгоряли а една има съпротивление 560 ома, смених ги с нови но проблема с пушенето остана. На старите свещи има отлагания, като на две от тях са по около 0.4мм. Доколкото знам това е признак за проблем, възможно ли е да имам запушени или пикаещи дюзи, проблем в гнп-то, и заради това да пуши? За 5500 км нивото на маслото е спаднало от горната огъвка до средата на щеката, доколкото знам си е напълно в допуска. Разхода е напълно нормален. Възможно ли е да са гумички на клапаните или датчика за температура да не дава коректни стойности и гнп-то да пуска повече нафта докато двигателя загрее? Това ми е първата дизелова кола, така че всяко мнение ще ми е от полза! Къде евентуално мога да си реша проблема?Изображение




Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 28 ное 2007 15:47


Колега прочети темата- Съвет при покупка на дизелов автомобил. Там пише за какви пушеци трибва да излизат :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 28 ное 2007 19:28


zdravko_dimitrov1986 написа:Колега прочети темата- Съвет при покупка на дизелов автомобил. Там пише за какви пушеци трибва да излизат :wink:
по добре да не беше писал нищо :twisted:
колега по всяка вероятност центровката ти не е добре ,и мисля 4е се дължи на зъб4атката на коляновия вал(мръднала е с малко)-прегледаите зацепването наново :wink:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 28 ное 2007 19:39


я си виж дали свещите наистина се пускат


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 28 ное 2007 21:43


Изображение




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 29 ное 2007 1:22


някои не 4ете както трябва-писано е минута-две след запалването запо4ва да пуши;свещите нямат нищо общо :!:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 29 ное 2007 23:08


Чудя се защо е този линк по-нагоре - най-малкото това е компресомер за бензинови мотори.
Освен това за компресия не мисля че може и да става дума при положение, че е палела колата до последно с 3 неработещи свещи.
Днес гледахме ремъците - всички белези са както трябва.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 ное 2007 23:33


Линка го пуснах за базик :)/написах в жужъл -"компресомер" и постнах-пък и не права разлика между бензинов и дизелов :oops: / .Според мен проблема не е дошъл така от небето.Вероятно точно след смяната на свещите собственика е почнал да се заглежда/заслушва повече + падането на температурите и......Няма логика с изгорели свещи да е палила от четвърт и веднага след смяната да пали след оборот.Отделно запушването една-две минути след като запали до загряване :? нещо не ми се връзва.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 30 ное 2007 0:14


°niksi° написа:Чудя се защо е този линк по-нагоре - най-малкото това е компресомер за бензинови мотори.
Освен това за компресия не мисля че може и да става дума при положение, че е палела колата до последно с 3 неработещи свещи.
Днес гледахме ремъците - всички белези са както трябва.


А центровката как е ? Закачахте ли я поне на ваг-ком ? Който умее да работи с него , щеше да хване каде е проблема . Как по-точно гледахте белезите че ми стана интересно ?

На колега от форума , който много се влачи по маЙстори , на пръв поглед , всичко беше по белези . Колата излезе от последния сервиз (да не споменавам кой) с диагноза , заминало турбо . Палеше трудно и пушеше бяло . Били зацепили ремъците и направили центровка .
Да ама не . Зацепили коляновия вал , спрямо разпределителния и помпата на шпонка . До тук добре . Ма малко зъбчатката на коляновия не си е на мястото , та искаше да догонвам с два зъба на колелото на помпата , да влезе в центровка . Колата спря да пуши и си пали нормално . В краина сметка се оказа че не било нужно ново турбо :lol:

Белия пушек е признак на липса на центровка !

Закачаите тез мързеливодиагностично направени коли на диагностични уреди , че кристалните топки свършиха :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 0:47


ОФФ:Мойта е с правилна центровка на ремъка,помпа в горната граница/към 5 градуса/,свещите са на година и половина-БОШ.Като е изситнал мотора/през ноща/сутрин пали но от 2-5 оборта/в зависимост дали е 0 или -10-15 градуса/ и после мята бял облак за 10ина секунди :? :?: :?


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Вто 04 дек 2007 0:39


От близо 3 години карам бусче като това от снимката на аватара ми.Мотора е сериозен 2,5TDI 5 цилиндъра.Още в началото ми направи впечатление че когато е по студено и най вече зимата сутрин като запаля пуши бял дим за около 5 мин. след като загрее постепенно изчезва.Смятах че е от дюзи но не те си впръскват нормално проверих ги,центровка също е ОК. ститнах до свещи подгряват си нормално,компресия не липсва на мотора.И един ден когато турбината взе да харчи по 1 литър масло на 1000 км. и в буквалния смисъл да капе масло от ауспуха :) реших да и направя ремонт тоест 950 лв.(смяна на работния патрон). След което с радост установих че освен буса ми спря да харчи масло и белия пушек сутрин а и какъвто и да е пушек просто изчезна от ауспуха.Оставям на страна това че автомобила взе да върви по съвсем различен начин. :wink:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 04 дек 2007 9:44


"Чета тук и не вярвам на ушите си"


Да пускам нова тема или да питам тук?

-Какво е обогатител и има ли той почва у нас?

Колите радвайте се че ви изпушват за малко и после спират.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 69 госта