Клапан на горивния филтър
-
hanks
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ябланица
Клапан на горивния филтър
Значи проблема ми е такъв клапана на горивния филтар не би трябвало да пуска нафтата да се връща назад нали? моя нещо маи е прецакан и като огася колата нафтата се връща и като истине двигателя колата трудно пали дайте съвет какво да направя.
-
hanks
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ябланица
еми по принцип този клапан не трябва да пуска нафтата да се връща назад нали? а понеже тама маркучите са ми прозрачни и се вижда при спиране на двигателя как нафтата се връщаdmode101 написа:Смени филтъра с някакъв качествен, с него вървят и нови уплътнения за клапанчето. Ако си сигурен, че оттам смуче въздух де...
-
dmode101
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
hanks написа:еми по принцип този клапан не трябва да пуска нафтата да се връща назад нали? а понеже тама маркучите са ми прозрачни и се вижда при спиране на двигателя как нафтата се връщаdmode101 написа:Смени филтъра с някакъв качествен, с него вървят и нови уплътнения за клапанчето. Ако си сигурен, че оттам смуче въздух де...
Нафтата се връща обратно в резервоара, когато влиза въздух в системата от някъде. Най-вероятно ти е от клапана, защото понякога не уплътнява добре, също виж маркучите, скобите.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
а бе мислил съм да ръгна един клапан възвратен от хладилните .... няма пускане назад и са някакви тефлонови да издържат жега , масла и фреон , ама имат пад на налягането върху тях 0.04 бара и ме е страх като работи в студено време да не вземе за късмет да замръзне нещо
то не вярвам да може да дроселира нафтата, ама някаква водица.... знам ли го какво ще му хрумне ... 