голф 4 1.6 101hp

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

голф 4 1.6 101hp

Мнениеот nero » Пет 09 сеп 2005 16:15


какво ще кажете за този двигател. а може ли такъв двигател да е на купе на 3-ка. харесал съм си го и се чудя дали да го взема. ако имате инфо за двигетеля или по точно за 3-ки с такъв двигател от 4-ка. колата е '97 всички екстри.




Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Пет 09 сеп 2005 17:00


Какво инфо те интересува по-точно? Аз карам Голф 3 с такъв двигател - 1,6 101к.с. AFT 97г. . Много съм доволен поне засега - минал съм около 10000 км. Динамиката му е добра, разход 9 градско, 6-6,5 извънградско с климатик.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 09 сеп 2005 17:13


Много противоречиви мисли за този мотор. Някои го хвалят за икономията, повече от тях пък го плюят заради динамиката ...
Лично моето наблюдение, доколкото съм се качвал на кола с такъв мотор, е че трябва да го държиш в обороти за да се труди нормално.
Има доста теми за него из форума. Използвай търсачката и ще откриеш доста отзиви.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пет 09 сеп 2005 17:14


и твоят двигател ли е от голф 4


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пет 09 сеп 2005 17:15


днес го пробвах и на 5200 оборота изключва инжекцията. това нормално ли е?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 09 сеп 2005 19:08


nero написа:днес го пробвах и на 5200 оборота изключва инжекцията. това нормално ли е?


мисля че не е нормално. Със сигурност поне до 6500 би трябало да може да върви


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Пет 09 сеп 2005 19:35


Със сигурност не е нормално да ти изключва на 5200. Карам същия двигател на Пасат и съм го пържил до 6500 об/мин без проблем.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 10 сеп 2005 14:27


Sunny написа:Много противоречиви мисли за този мотор. Някои го хвалят за икономията, повече от тях пък го плюят заради динамиката ...
Лично моето наблюдение, доколкото съм се качвал на кола с такъв мотор, е че трябва да го държиш в обороти за да се труди нормално.
Има доста теми за него из форума. Използвай търсачката и ще откриеш доста отзиви.


к'во му е на динамиката :idea: много си е добра, а в обороти е супер :!: плюят го тия с Б4-ките, щото са 100 тона и отчасти с Пасатите, за голф това е най-добрия мотор - икономичен, динамичен, ниски данъци, ниска гражданска :idea: ако този мотор има проблем с динамиката то тогава всички голфове с мотори 1.4, 1.6, 1.8 и Дизелите имат гооолям проблем с димамиката(което естествено не е верно, дори 1.4 върви добре ако не си състезател)кво повече може да искаш? Ако искаш да се състезаваш има и други коли като Corrado VR6 и G60, също и Golf GTI'16v ама там кинтите са повечко mhihi


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Съб 10 сеп 2005 15:15


Вярно е че го плюят собствениците на пасати - този мотор изобщо не е за това купе. Но дори и при голф 1,8 90 коня е по-добър мотор от 1,6 101, нищо че е по-стар. При максимален въртящ момент на 4400 об. изобщо не ми говори за динамика, освен ако никога не слизаш под 4000 и тия кончета дето ги има по книга се появяват при 6000 оборота, ако не се лъжа. Това си е типичен изцеден мотор и моето мнение е - не благодаря. Повтарям моето мниение, което не искам да налагам на никой - за всеки влак си има пътници :)
evgenyh написа:дори 1.4 върви добре ако не си състезател

Ако това ти е критерия си прав си - върви та се къса mhihi
Сравненията с AAA, ABV, ABF, PG, KR & etc. от азбуката мисля че съвсем не са уместни.
И не ми говори, моля те, за ниски данъци при над 100 коня. 80,80 лв при 18 на ABS мотор с катализатор ... gruebel За справки: http://www.taxadmin.government.bg/arhiv/cars.htm
Накратко 1,6 АЕК/АFT отстъпва пред обикновения, доста по-лесен и по-евтин за поддръжка и по-стар ABS по всички показатели. И ако ровнеш с търсачката ще видиш, че това вече сме го коментирали и доста колеги са на същото мнение като мен.
Всъщност ето ти директно една от темите: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2680


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Съб 10 сеп 2005 15:36


Sunny написа:Вярно е че го плюят собствениците на пасати - този мотор изобщо не е за това купе. Но дори и при голф 1,8 90 коня е по-добър мотор от 1,6 101, нищо че е по-стар. При максимален въртящ момент на 4400 об. изобщо не ми говори за динамика, освен ако никога не слизаш под 4000 и тия кончета дето ги има по книга се появяват при 6000 оборота, ако не се лъжа. Това си е типичен изцеден мотор и моето мнение е - не благодаря. Повтарям моето мниение, което не искам да налагам на никой - за всеки влак си има пътници :)
evgenyh написа:дори 1.4 върви добре ако не си състезател

Ако това ти е критерия си прав си - върви та се къса mhihi
Сравненията с AAA, ABV, ABF, PG, KR & etc. от азбуката мисля че съвсем не са уместни.
И не ми говори, моля те, за ниски данъци при над 100 коня. 80,80 лв при 18 на ABS мотор с катализатор ... gruebel За справки: http://www.taxadmin.government.bg/arhiv/cars.htm
Накратко 1,6 АЕК/АFT отстъпва пред обикновения, доста по-лесен и по-евтин за поддръжка и по-стар ABS по всички показатели. И ако ровнеш с търсачката ще видиш, че това вече сме го коментирали и доста колеги са на същото мнение като мен.
Всъщност ето ти директно една от темите: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2680


Доста колеги обаче които не са карали Голф с такъв мотор. Просто във форума са доста повече собствениците на коли с мотори ABS от тези с 1,6 АЕК/АFT За мене от двигателите до 100 к.с. това е най-добрия вариант и си мисля, че доста от колегите са на същото мнение. Далече съм от мисленето тип "кой каквото си има това си хвали" просто двигателя си е доста добър. А не виждам по какво AFT остъпва по цени на конкумативи на ABS. Единствено съм съгласен, че за пасат или Ауди В4 този двигател се оказва малко слабичък (за рейсъри) , но това се отнася и до 1,8 90к.с.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Съб 10 сеп 2005 16:16


inoi написа:А не виждам по какво AFT остъпва по цени на конкумативи на ABS.


Дори установихме,че и върви повече от АБС.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 10 сеп 2005 16:53


Sunny написа:Вярно е че го плюят собствениците на пасати - този мотор изобщо не е за това купе. Но дори и при голф 1,8 90 коня е по-добър мотор от 1,6 101, нищо че е по-стар. При максимален въртящ момент на 4400 об. изобщо не ми говори за динамика, освен ако никога не слизаш под 4000 и тия кончета дето ги има по книга се появяват при 6000 оборота, ако не се лъжа. Това си е типичен изцеден мотор и моето мнение е - не благодаря. Повтарям моето мниение, което не искам да налагам на никой - за всеки влак си има пътници :)
evgenyh написа:дори 1.4 върви добре ако не си състезател

Ако това ти е критерия си прав си - върви та се къса mhihi
Сравненията с AAA, ABV, ABF, PG, KR & etc. от азбуката мисля че съвсем не са уместни.
И не ми говори, моля те, за ниски данъци при над 100 коня. 80,80 лв при 18 на ABS мотор с катализатор ... gruebel За справки: http://www.taxadmin.government.bg/arhiv/cars.htm
Накратко 1,6 АЕК/АFT отстъпва пред обикновения, доста по-лесен и по-евтин за поддръжка и по-стар ABS по всички показатели. И ако ровнеш с търсачката ще видиш, че това вече сме го коментирали и доста колеги са на същото мнение като мен.
Всъщност ето ти директно една от темите: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2680



нещо си в грешка за данъците - моя е 25лв. :idea: а за консумативите ако смяташ 5лв. за голяма разлика(филтрите и свещите са с толкова по-скъпи) не знам :?: при другите части няма особена разлика, а тия VW с ABS повечето са призведени преди 94 тоест - са стари и на много км. :!: :!: :!: нямат ербеци, климатици, ABS и въобще не сравнявай 12 - 15 годишни коли преди ъпгреида(08.94г.)с 8,9 годишни на които са отстранени хроничните проблеми.


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Сря 14 сеп 2005 8:01


Да добавя и аз малко по темата. Мойта е с АЕК и съм доста доволен. При данъка си точно на ръба на границата от 74 kw и влизаш в ниската ставка - под 30 лв. Моя го регистрирах май месец и имам да плащам данък 20-тина лева до края на годината. Мотора е подходящ за купето на Г3. Не става за състезания но е добра динамика за нормално каране. На Божурище със зимни гуми, които са по-големи отколкото трябва за модела, и при мокър асфалт даде 19.05 (ако си спомням правилно) секунди. Пускайки се с Г3 Синхро, към края на 400-те метро го настигам. Разхода е в рамките на 9.0-9.6 градско и 6.1-6.6 извънградско при нормално каране.
Карал съм и ABS (за разхода нямам впечатления). Най осезаемата разлика е в оборотите. Когато двата мотора се набират, ABS се чувства по-добре в ниски до средни обороти. АЕК се развърта над 3000 оборота като набира много сериозно и без да губи мощност докато изключи инжекциона някъде след 6500 оборота.

Та мотора чудеса не прави, но много приятен и напълно задоволителен. Не съжалявам че взех АЕК.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Сря 14 сеп 2005 16:29


разбрах за двигателя. благодаря на всички за инфото. до края на седмицата трябва да си взема колата. сега въпросът ми е за газовата уредба. колко пари и дали е вазможно поставянето на такава?


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Пет 16 сеп 2005 9:06


nero написа:разбрах за двигателя. благодаря на всички за инфото. до края на седмицата трябва да си взема колата. сега въпросът ми е за газовата уредба. колко пари и дали е вазможно поставянето на такава?


Виж във форума за АГУ там има доста инфо.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта