Става въпрос за София да поясня.Трябва ми канал за не повече от 2-3 часа (за да си монтирам тръбичката за газовата уредба).Ако струва нещо ще си платя ама не иксам да лежа по асфалта пък и ще е безкрайно неудобно колата да е на крика и аз отдолу да се боря с 6 метра тръба да я прекарвам,закрепвам и т.н.
Благодаря предварително!



Търся си канал (монтьорски ) за неделя - решено!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Търся си канал (монтьорски ) за неделя - решено!
Последна промяна от zfa159 на Нед 09 дек 2007 18:38, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The_Machine написа:Щот съм му прекарвал тръби за газ на Тъпото преди... после 3 дни не можех чаша с вода да хвана...
Айде айде не се оплаквай ...тогава това ти беше работата

Пък и аз тогава ти помагах даже.....даже помня че си накиснах маратонката в канала на канала ти......можеше да ми кажеш че е там

Сега съм намислил същата работа ама все ми се вижда по-удобно (все пак VW е по-удобно замислен автомобил).Пък и аз казах,че сам ще си я прекарвам и искам само терен


- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The_Machine написа:То на Пасат е мега лесно и най-много да се направи една дупка и то в гумена тапа. Не е проблем и да се легне и да се прокара тръбътъ
Ами аз с тази за пълнене (дето на теб ти взе здравето) вече се справих.Точно през едната тапа минах.Ама тази другата е длъжка и аз затова предпочитах да е на канал.Иначе ми се ще да мина през същата тапа.Щом така мислиш утре ще залегна да огледам какво се случва отзад макар че като слагах другата ми се видя малко сложно изпълнението на тази.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Нищо сложно, под седалката като минеш (оттам влиза тръбата под пода вече , преди това е вътре в купето
) покрай бензиновата помпа едно леко кръгче и тва е,после се нащраква тръбата през оригиналните щипки по пода (има една писта свободна) и се намушва покрай другите тръби , които влизат в десния рог на предницата и излиза зад мотора.
П.С. откъде дявол те взел си си прокарал зарядното този път?


П.С. откъде дявол те взел си си прокарал зарядното този път?



- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аааа значи все пак мога да я намушкам през рога
- аз се чудех дали ще мине или няма да успея да я набутам.
Иначе за щипките - да,забелязах,само трябва да си понаредя по-добре тръбичките защото сегашната празна магистрала е горе-долу в средата на трасето.
Бутилката е тороид на мястото на резервната гума и е с вътрешна сонда (нали знаеш че ми е голяма мъка да си срежа или пробия дупка на колата).Та....тръбичката за пълнене минава над бутилката,покрай нея и тръгва към блока за централно заключване.Малко преди него излиза през една тапа отдолу и оттам минава покрай бронята и в зарядното (което е отстрани на бронята).Идеята ми беше през същата дупка да мина и с тръбичката за отпред ама трябва да пообиколя резервоара (епопеята от предишния път,в който се забавлявахме с теб) ама трябва да огледам по-подробно как е най-удачно (100% има по-далаверска тапа за минаване към навън).

Иначе за щипките - да,забелязах,само трябва да си понаредя по-добре тръбичките защото сегашната празна магистрала е горе-долу в средата на трасето.
Бутилката е тороид на мястото на резервната гума и е с вътрешна сонда (нали знаеш че ми е голяма мъка да си срежа или пробия дупка на колата).Та....тръбичката за пълнене минава над бутилката,покрай нея и тръгва към блока за централно заключване.Малко преди него излиза през една тапа отдолу и оттам минава покрай бронята и в зарядното (което е отстрани на бронята).Идеята ми беше през същата дупка да мина и с тръбичката за отпред ама трябва да пообиколя резервоара (епопеята от предишния път,в който се забавлявахме с теб) ама трябва да огледам по-подробно как е най-удачно (100% има по-далаверска тапа за минаване към навън).
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zfa159 написа:Аааа значи все пак мога да я намушкам през рога- аз се чудех дали ще мине или няма да успея да я набутам.
Иначе за щипките - да,забелязах,само трябва да си понаредя по-добре тръбичките защото сегашната празна магистрала е горе-долу в средата на трасето.
Бутилката е тороид на мястото на резервната гума и е с вътрешна сонда (нали знаеш че ми е голяма мъка да си срежа или пробия дупка на колата).Та....тръбичката за пълнене минава над бутилката,покрай нея и тръгва към блока за централно заключване.Малко преди него излиза през една тапа отдолу и оттам минава покрай бронята и в зарядното (което е отстрани на бронята).Идеята ми беше през същата дупка да мина и с тръбичката за отпред ама трябва да пообиколя резервоара (епопеята от предишния път,в който се забавлявахме с теб) ама трябва да огледам по-подробно как е най-удачно (100% има по-далаверска тапа за минаване към навън).
Не бее... не така... ще си спестиш много мъки ако я изкараш от легена за резервната гума по има там един като улей в пода, след това точно в най-десния край долу на задната седалка(облегалката) минаваш с тръбата, после под самата задна седалка има тапи, през които като минеш вече си подминал и резервоар , и бензинова помпа и заден мост... само махаш капака над помпата да ти е по-удобно , мушиш си тръбата , няколко свински преди самите горивопроводи и връщаш обратно капака - чисто и културно.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The_Machine написа:Не бее... не така... ще си спестиш много мъки ако я изкараш от легена за резервната гума по има там един като улей в пода, след това точно в най-десния край долу на задната седалка(облегалката) минаваш с тръбата, после под самата задна седалка има тапи, през които като минеш вече си подминал и резервоар , и бензинова помпа и заден мост... само махаш капака над помпата да ти е по-удобно , мушиш си тръбата , няколко свински преди самите горивопроводи и връщаш обратно капака - чисто и културно.
Днес гледах - няма такова улей.Отзад мястото около резервната гума си е обособено само и си се затваря с капаците отгоре.....няма как да мина с тръба освен ако не надига покривалото отзад.Ще се мъча през пода да я муша някак.
myrshavija написа:Препоръчвам Хоби Сервиз в Лозенец.
Което е какво и как точно стои въпроса с използването?
Благодаря предварително!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Точно този сервиз използвах днес (Хоби сервиз Хари) и макар че нямаше свободен подемник свърших идеално работата за която отидох.Струваше ми 15лв за 3 часа с използване не следните инструменти :
-крик маслен (доста виското вдига а не като обикновенните)
-количка за лежане (на колелца)
-клещи секачки
-халогенна лампа тип вана
-удължител 50м (макара)
-струна (проволка) с дължина 1.5 метра
Човека беше доста любезен и даже ми помогна на няколко пъти (че то с тази тръба голяма борба беше).
Успех!
-крик маслен (доста виското вдига а не като обикновенните)
-количка за лежане (на колелца)
-клещи секачки
-халогенна лампа тип вана
-удължител 50м (макара)
-струна (проволка) с дължина 1.5 метра
Човека беше доста любезен и даже ми помогна на няколко пъти (че то с тази тръба голяма борба беше).
Успех!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 51 госта