проблем с термотроника

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ortiz » Нед 16 сеп 2007 16:28


Почистих многото прах,който се беше събрал върху термодойката и вентилатора.Разликата е много голяма в сравнение с преди.Ще видим ако има зима дали ще карам като скиор или не :lol:




Потребителски аватар
pavlov85
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Първомай/Стара Загора

Мнениеот pavlov85 » Вто 11 дек 2007 2:39


колега имам фиат мареа с термотроник, принципа им е общо взето еднакъв с твоето венто. този датчик (термодвоиката), който е в купето няма решаваща роля в това дали ще ти духа топло или студено. просто ако си включил вентилатора на автоматичен режим, тогава оборотите на перката на вентилатора се регулират от тази термодвоика, която връща обратна информация за температурата в купето. ако тя е повредена и не връща обратна информация, няма да ти духа вентилатора, но в такъв случай като включиш вентилатора на някоя от степените на ръчен режим, трябва да си духа топло. по скоро проблема ти е радиатора на парното или ти е заседнала клапата или жилото която прехвърля въздушната струя да минава или да не минава през радиатора. този уикенд сменях радиатора на моето поло. проблема беше подобен на твоя. не духаше достатъчно топло в купето и се наложи да сменя радиатора. сложих за 25 кинта някакъв китайски и вече всичко е ок, но наистина филма е голям при смяната му. 2 дни се дупих докато разглобя и махна таблото и всичко покрай него и после да го монтирам наново, но пък си заслужава да си го направиш сам. за смяна на радиатор на парно обикновено майсторите вземат между 80 и 100 лева, а пък и удоволствието когато направиш нещо сам е много по-голямо :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта