Реални километри

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Реални километри

Мнениеот ALiGaToR » Съб 17 сеп 2005 16:10


Има един голям проблем с който се сблъскват много куповачи на автомобили втора употреба, това са километрите. Както и да си кривим душата не можем да кажем, че няма такова нещо с връщането на километражите. А аз питам: Как да разберем една кола дали е в ред или е издухана още при самото купуване? Ако някой знае как може да се разбере да каже.




Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Реални километри

Мнениеот kotse_botse » Съб 17 сеп 2005 16:18


ALiGaToR написа:Както и да си кривим душата не можем да кажем, че няма такова нещо с връщането на километражите.


Според мен почти няма кола втора ръка, на която да не и е превъртан километража. По-добре гледай да е наред колата, отколкото да съдиш за нея по километрите. Както се казва като си вземаш кола и жена, само те си знаят колко са карани.


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Съб 17 сеп 2005 16:47


А търсачката що не ползваш
Цъкни тук


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 17 сеп 2005 19:32


Следната история- майстора който ми прави колата си купува Ланча Делта Капа, 2000 -та година. Турбо дизел. Пича е много в час с дизелите, поправя на сумати фирми колите, бусовете и камионите. Та същият този пич, преди да си купи колата, се разбира със собственика, да я вземе 2-3 дни и ако му хареса, да я купи. Взима я, прави и фул диагностики и каквото можеш да се сетиш - колата перфектна. Плаща я щастлив, кара около 5-6 хиляди км. и му блокира двигателя. Седим и си пием ракията, и ми разказва - "ако бяха прекарали някой който не разбира - случва се, ама мен да ме прее... така, неможе да е истина" :)
Та след това се оръси за още 4 бонки за ремонт и сега колата е като нова :)

Извода е, че ако реши някой да те прекара, ще те прекара, особенно ако е специалист по тази част :)


rukuku
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В. Търново

Мнениеот rukuku » Съб 17 сеп 2005 19:41


Е защо пък приемате всичко което става с една кола за прекарване от страна на продавача. Всяка кола може да даде здрав дефект, който е останал скрит още от завода производител и не може да бъде хванат по никакъв начин.
Лично с очите си съм виждал на Пежо 307 закупено чисто ново с 20 000 х.км. навъртяни на него, пазено като кукла през това време, как биелата му се беше показала през блока.
Така че с всяка кола може да се получи гаф, до голяма степен си е късмет. Е вярно е че някой търговци накланят везните на късмета ама...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 17 сеп 2005 19:47


rukuku написа:Е защо пък приемате всичко...


по принцип си прав, но как си обясняваш, че 3-4 годишните коли в мобилето са на 100к км., а 15-20 годишние са на по 120-150к :)

От личен опит знам, че в момента карам само градско 90% и то в малък град и правя по 20К на година. Преди няколко години пътувах редовно и навъртах по над 100К на година ...

Смятайте сами какви са разстоянията и колко карат в Италия или Германия :)


rukuku
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В. Търново

Мнениеот rukuku » Съб 17 сеп 2005 19:55


musura написа:
rukuku написа:Е защо пък приемате всичко...


по принцип си прав, но как си обясняваш, че 3-4 годишните коли в мобилето са на 100к км., а 15-20 годишние са на по 120-150к :)


Аааа за това спор няма, сигурно и 10% от колите влизащи в БГ не са с реални километри, но това при добра поддръжка не мисля че е от кой знае какво значение. Пасата който карах навремето влезе в БГ на 320 000 километра, фирмата му навъртяхме още 350 000 за 2 години и когато му отвориха мотора защото бяхме решили че е време за ремонт (гореше малко масло) се оказа че няма никакво износване, обзаведе се мършата с едни нови гумички на клапаните и отново полетя по пътищата. Така че не смятам че най-голямата трагедия е криенето на километрите. По скоро поради финансово свития пазар в БГ се внасят очебиини мърши и се правят да позаприличат на коли.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 18 сеп 2005 0:09


Болна тема и за мене!!!Аз я бях започнал да та продължа!!!Предполагам не важно какво съм учил но все пак ще кажа.Техникума ми беше Автомобили и Карии ДВГ, университвта Компютри.И в двете съм някаде до посредата.Отговарям на ALiGaToR ка си избрах колат.Тъй като бяхме събрали повече парички от нужните за закопуване на АСТра с жената, реших да е Г3 една мечта за мене от годините когато излязаха и един чичко ме вози на авто стоп(никога няма да забравя возенето ми за първи път в г3- все едно се бях качил в самолет.Та обикалях доста.Тук в нашия край и по-конкретно нашия Град колите са скъпи.С един приятел от София ходихме по Горубляне.Отчаях се напълно.Сигурно изхарчих 200 лв в търсене.Когата тръгнах за софия минахме съответно през Благоевград, Дупница и Перник.Та накраясе обадих на братовчед ми от Благоевград който познавал някакъв търговецна коли.Този търговец нямал в наличност г3, и ме заведе при негов приятел.През автокъща през която естествено бях минавал.Още като стигнахме му кзаха че тук има само една по мойте и на женами изисквания.(Чесно казно с Женами не може да се разбереш).И направо при нея.Търговеа и искаше 6800левчета.Аз сътветно нямах.таван ми беше 6000.След преговаряне помежду човекът с който бях и собственика се стигна до 6200.Повече неискаше да свали.Аз му кзах следното:
-копувам я но 200 лв след 2 седмици.и искам да я запалиш пред мене и да работи докато загрее. Избрах си я по двигателя.Не е тайна че докато колата е на смукач оборотите са по-високи и не се усеща стабилността на работата.Той оня ме дърпаше да видя ауспоха.Деиствително нямаше и следа от сажда, както е и до днес 2 г по-късно.Та аз си избрах колата по работат на двигателя.Не съм я и гледал одло.Взех е и два дни след това пътуфах до Габрово за дипломирането ми.Като се прибрах беше около 10 декември я качих на канал.Липсваше маншон на вътрешното каре.естствено го смених.
Та в краина сметка мисля че при тези изисквания:Голф 3 ;(жената) да е с климатик или климатроник; да е с 5 врати; да не е Бял; да не е под 1.6 ДВГ - това си намерих.Сега избора е доста по-голям!но както казват повечето стара кола е вързана торба.Копуваш и тогава отваряш!Аз съм доволен от Голфето си.Пожелавам на всички да са доволни и по-малко проблеми.ДА чукнем на дърво!!!


Genesis
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Genesis » Нед 18 сеп 2005 7:44


Понеже не веднъж съм се сблъсквал със събитието избор на колица съм стигнал до един извод. Дърпали се продавача да я гледаш от всякъде и да я караш здраво - майната му, има още хиляди като него.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 18 сеп 2005 8:43


musura написа:
rukuku написа:Е защо пък приемате всичко...

по принцип си прав, но как си обясняваш, че 3-4 годишните коли в мобилето са на 100к км., а 15-20 годишние са на по 120-150к :)

Ми просто го разбираме има коли които се карат много има коли които се карат по-малко. Като в България. Имам един комшия с Фиат сигурно на 25години е ако тоя фиат има 100хиляди км здраве му кажи. Плюс това взема си човек колата кара я 100хилядарки за 3-4години почва да прави проблеми продава. Кара я другия пич върти 100хилядарки за 5-6години почва да прави мизерии продава. Да не мислите че на немците всичко им е мед и масло. И при тях е така като няма пари с влакчето на работа.


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот SkyWalker » Нед 18 сеп 2005 17:29


Аз не съм съгласен с горното!
Предпочитам 300000 км обслужван автомобил в Германия, отколкото 50000 в България. Заради вс. турски части, пишман майстори, и разбити пътища. В Германия, разбира се не вс. е по мед и масло, но има КОНТРОЛ!!!


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Нед 18 сеп 2005 17:48


Тук открих нещо полезно http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=6559 , което подкрепям като расъждения. Май идеята за ръководство със снимков материал и подробно описание кое, как и къде се проверява е добра идея и ще има почитатели :lol:


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ре

Мнениеот leavon » Нед 18 сеп 2005 20:35


SkyWalker написа:Аз не съм съгласен с горното!
Предпочитам 300000 км обслужван автомобил в Германия, отколкото 50000 в България. Заради вс. турски части, пишман майстори, и разбити пътища. В Германия, разбира се не вс. е по мед и масло, но има КОНТРОЛ!!!


Само две думи за контрола!
Скоро бяхме в Германия. В един магазин видяхме две Фредщайн, зимни, в идеално състояние, 195/70/14. Бяхме с Пасат и решихме да ги вземем - бяха 20 Е двете - някой ги беше изхвърлил заради джантите. Две млади момчета в гумаджийницата отказаха да ги монтират на Пасат-а, защото не били стандартни за тази кола. Не помогнаха никакви увещания, че на следващия ден пътуваме, че няма да казваме кой ги е монтирал, че поемаме риска да караме с нестандартни гуми. Довода беше - ако ви спрат полицаите и разберат, че сме ги монтирали ние, ще ни затворят сервиза, а вие не можете да не им кажете, защото ще ви арестуват за укривателство!!! Желязна логика! И работеща!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 18 сеп 2005 20:42


brother_Tom написа:Тук открих нещо полезно http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=6559 , което подкрепям като расъждения. Май идеята за ръководство със снимков материал и подробно описание кое, как и къде се проверява е добра идея и ще има почитатели :lol:


Съветите са добри , но ако гледаш всичко това избираш кола до 3 години не на 10+ :)


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот SkyWalker » Пон 19 сеп 2005 0:03


Да, точно за това става на въпрос!!!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта