Проблем на бензин?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем на бензин?

Мнениеот Orlio » Пон 24 дек 2007 15:24


Здравейте....
имам един проблем от извесно време(1-2 месеца може би) значи колата е АБС 1.8 кара се и на бензин и на газ.На бензин обаче понякога има много гаден проблем .....като запаля сутрин колата понякога не ще да си поддаржа 1100 оборота(автоматичен смукач) ами почва да глъхне и иска да загасне и ако не подам газ ще изгасне ... а понякога не го прави това пали от раз и си върви съвсем нормално.....този проблем на газ го няма!Също като я карам после (след като го е направила това с паленето) като подам газ си забива муцината и след 1-2 сек тръгва да върви като че ли няма бензин колата пак то си има 1/2 резервоар.И най интересното е че това понякога не го прави.....пробвал съм да рестарт пс-то и сякаш се оправя,но понякога пак го прави този проблем.На ГАЗ не го прави проблема върви си съвсем нормално.Пробвах да дам на късо двете клем на акумулатора ама не са толкоз дълги и пробвах с един кабел 2,5 квадрата като му оголих краищата и ги сложих на клемите ама дали е станало нещо не знам .
От къде може да идва тази бъркотия дали ЕКУ-то трупа някакви грешки или нещо друго :?:




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 24 дек 2007 15:33


КАто си рестартираш компютъра,трябва да оставиш колата да загрее до включване на перката на радиатора и след това да караш поне 8 км,преди да угасиш.Това е за да се препрограмира ЕКУ-то.
"Смукач" моноинжекцията и инжекцията НЯМА.
Аз когато паля в студените сутрини,заради впръскавото в колектора гориво от 5-тата дюза,в първоначалния момент оборотите ми се вдигат дори до 2000,но това е докато се изчерпи (1-2 сек) това гориво.


Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Пон 24 дек 2007 16:16


това ще го пробвам с перката и после каране 10 км ....
а дали е възможно проблема да е от масления датчик,щото бях ходил при един за един проблем с бензиновата помпа и като отвори капака ми каза,че трябва да сменя масления датчик .....колко пари е горе долу този датчик и някаде до масления филтър ли се намира....защото ми посочи там някаде :?:
Мисълта ми е такава,че ако този датчик наистина не бачка както трябва и бърка ЕКУ-то с грешки...възможно ли е от това да е проблема :?:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 24 дек 2007 16:32


Ако датчикът не работи ще ти свети лампата за маслото.В тази област специалист е Joker,той беше писал нашироко за зумера и лампата на маслото.


Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Пон 24 дек 2007 20:25


аха значи проблема не е в датчика за маслото щото никога не е светела лампата или пиштял зумера....дано това с рестарта на ЕКУ-то и след това каране 10 км оправи нещата


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 24 дек 2007 20:31


Orlio написа:аха значи проблема не е в датчика за маслото щото никога не е светела лампата или пиштял зумера....дано това с рестарта на ЕКУ-то и след това каране 10 км оправи нещата

Ами пробвай!
Иначе ЕКУ определя положението на дроселовата клапа и предварението на запалването - а именно това те интересува,при каране на газ.
Колкото до карането на бензин - моноинжекционите на VW са сравнително простовати,в добрия смисъл на думата и няма какво толкова да им се развали.Проблемите се изчерпват до: стъпково моторче,тампонът под моноижекцията,ламбда сонда,въздушен филтър,датчик за температурата на антифриза,евентуално запушена дюза на моното,горивен филтър за смяна и....ами това е,което ми идва на ум.
Ако пък изобщо не пали:бобина+комутатор,датчик на Хол,капачка и палец на делкото.

Малко офф-топик:забелязъл съм,че системите за впръскване и запалване на БМВ са най-прости в съответното поколение автомобили.Дали заради това те не са и едни от най-добрите?


Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Пон 24 дек 2007 20:42


колата си пали и на бензин,но оборотите нещо не са наред някой път ...иначе горивен филтър е сменян скоро обаче като се замисля въздушния не е ....но ако беше от него нямаше ли да прави проблема и на газ :?:
Къде е този темепературен датчик и как мога да си го проверя дали бачка,че може и да от него....по принцип мисля,че термостата много много не във фред щото колата едва едва вдига 80 градуса дали това би повлияло :?:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 24 дек 2007 20:47


Orlio написа:колата си пали и на бензин,но оборотите нещо не са наред някой път ...иначе горивен филтър е сменян скоро обаче като се замисля въздушния не е ....но ако беше от него нямаше ли да прави проблема и на газ :?:

Смени си го и то с хубав :wink: .
Препоръчвам Tecneco като съотношение цена/качество.Разни Филтрони,Фуджита....-боклук са.
MAHLE също са хубави.


Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Пон 24 дек 2007 21:45


ще го сменя с някой от тези дето казваш...но просто да питам дали ако е от него нямаше да го има този проблем и на газ :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта