Проблем със смукача на Golf 2
-
red rider
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
При -10 градуса вече все си паля карам почти постоянно на бензин защото на два пъти ми замръзва изпарителя .Пали за 5 секунди и след това изгася безславно . Имам 10 мин път до работа няма смисъл да я мъча да я обръщам постоянно. Но разбрах че на бензин доста гори при тия минусови температури с 5 литра бензин 37.5 км
това има няма прави 15 на100 градско 
- Mike665667
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Здравейте,
от 2 седмици(откакто пуснах темата) започнах да я подгрявам на бензин и докато това стане минавам 2км. и после прехвърлям на газ.
И сметката е:
10лв.=5л.бензин=7подгрявяния=14км.=35л./100км.
Ако така продължава ще изгоря пари не само за нови мембрани ами и за цяло АГУ.
Това предполагам се дължи на смукача и след празника това ще ми е първата работа.
Дано само да не ми тръгне така новата година(по майстори).
П.П. Заредих 2пъти по 5л. и резултата беше един и същ.
Лягах отдолу и огледах за течове - няма.
Надвесих се над ауспуха и подуших.Мирише на суров бензин.Все едно че не е минавал през двигателя.
Мина ми през акъла да драсна 1 клечка кибрит, но реших да го отложа за новогодишната нощ.
Хайде весело посрещане на новата година.
Пожелавам много щастие, здраве и късмет на всички.
По-малко срещи с майстори и катаджии, безпроблемно шофиране, и ако има Господ нека да ви се вдигне мощността и да ви падне разхода!
от 2 седмици(откакто пуснах темата) започнах да я подгрявам на бензин и докато това стане минавам 2км. и после прехвърлям на газ.
И сметката е:
10лв.=5л.бензин=7подгрявяния=14км.=35л./100км.
Ако така продължава ще изгоря пари не само за нови мембрани ами и за цяло АГУ.
Това предполагам се дължи на смукача и след празника това ще ми е първата работа.
Дано само да не ми тръгне така новата година(по майстори).
П.П. Заредих 2пъти по 5л. и резултата беше един и същ.
Лягах отдолу и огледах за течове - няма.
Надвесих се над ауспуха и подуших.Мирише на суров бензин.Все едно че не е минавал през двигателя.
Мина ми през акъла да драсна 1 клечка кибрит, но реших да го отложа за новогодишната нощ.
Хайде весело посрещане на новата година.
Пожелавам много щастие, здраве и късмет на всички.
По-малко срещи с майстори и катаджии, безпроблемно шофиране, и ако има Господ нека да ви се вдигне мощността и да ви падне разхода!
- Mike665667
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
И пак здравейте!
И честита баба Марта!
След 2 месеца експерименти и ходене по майстори съм...под кривата круша
Добре че зимата свърши и смукача по-малко ме притеснява.
В крайна сметка се оказа,че смукача си работи добре, но плочката за газовото пречи на притока на въздух и ... се дави(когато я сваля всичко е окей).
Ходих да се разправям с газаджиите, но файда йок.
Ако се сложела плочка с по голям отвор за въздух нямало да увлича добре газта и нямала да работи добре на газ
С 2 думи това е положението.
И сега типично по български съм вързал лостчето на въздушната клапа с една тел, да стой постоянно отворена, че да може да диша и така работи добре.
Проблема е ,че в по големите студове, когато е отворена клапата до край не иска да пали и трябва първо да запаля и после да вържа клапата, тоест трябва всеки път да вдигам капака.
За другата зима може да прекарам един канап и да я отварям отвътре.
И честита баба Марта!
След 2 месеца експерименти и ходене по майстори съм...под кривата круша
Добре че зимата свърши и смукача по-малко ме притеснява.
В крайна сметка се оказа,че смукача си работи добре, но плочката за газовото пречи на притока на въздух и ... се дави(когато я сваля всичко е окей).
Ходих да се разправям с газаджиите, но файда йок.
Ако се сложела плочка с по голям отвор за въздух нямало да увлича добре газта и нямала да работи добре на газ
И сега типично по български съм вързал лостчето на въздушната клапа с една тел, да стой постоянно отворена, че да може да диша и така работи добре.
Проблема е ,че в по големите студове, когато е отворена клапата до край не иска да пали и трябва първо да запаля и после да вържа клапата, тоест трябва всеки път да вдигам капака.
За другата зима може да прекарам един канап и да я отварям отвътре.
- Mike665667
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ето ви една снимчица на смесителя
Цък
Ако имате някакво по-добро предложение моля споделете
, защото според газаджиите това било най-доброто за моя карбуратор и видиш ли аз съм бил единствения, който има проблеми.
П.П. Моля модераторите да преместят темата в "Автогазови уредби" защото както се оказа проблема не е в смукача, а в смесителя на газовото.
Цък
Ако имате някакво по-добро предложение моля споделете
П.П. Моля модераторите да преместят темата в "Автогазови уредби" защото както се оказа проблема не е в смукача, а в смесителя на газовото.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Нормално си е това дето го казваш само, че решението е да си на по- голям градус на делкото (тогава давенето почти не се усеща) да си намалиш притока на въздух с по тясна тръба (осезаемо по тясна може би с 3-4 см. по- малка от оригиналата) задължително студен без топъл въздух и центровка на газ (макар че съм направил на плочката 2 голями дупки допълнително на плочката да не му идва малко въздуха на бензин) и един газ анализатор.
Аз така направих до тук мисля, че е перфектно и от към разход и от към резултат.
Другия варянт е да пробиеш карбуратора и да сложиш щуцери но незнам какъв е ефекта от към разход и вървеж все пак 2ра камера отваря при определени обороти а да и сложиш да смуче постоянно или няма да върви добре или ще капа много, тук хората с такава газова инсталация и повече опит им е време да се произнесат не искам да те подмамвам с лош съвет.
Аз така направих до тук мисля, че е перфектно и от към разход и от към резултат.
Другия варянт е да пробиеш карбуратора и да сложиш щуцери но незнам какъв е ефекта от към разход и вървеж все пак 2ра камера отваря при определени обороти а да и сложиш да смуче постоянно или няма да върви добре или ще капа много, тук хората с такава газова инсталация и повече опит им е време да се произнесат не искам да те подмамвам с лош съвет.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта