Защо на газ падат по-бавно оборотите и нормално ли е?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Защо на газ падат по-бавно оборотите и нормално ли е?

Мнениеот pakumba » Сря 26 дек 2007 21:21


на газ ми падат оборотите значително по-бавно, отколкото на безнин. става дума за обикновен вакуумен изпарител. колата върви превъзходно, харчи добре, абе няма никакви грижи, но ми е много интересно какво е обяснението на този ефект и какво ли значи




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 27 дек 2007 0:36


Според мен не ти е наред центровката и за това падат по бавно оборотите.Провери я.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 27 дек 2007 2:13


Предполагам богата смес в преходните режими :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Защо на газ падат по-бавно оборотите и нормално ли е?

Мнениеот joker » Чет 27 дек 2007 8:51


pakumba написа:на газ ми падат оборотите значително по-бавно, отколкото на безнин. става дума за обикновен вакуумен изпарител. колата върви превъзходно, харчи добре, абе няма никакви грижи, но ми е много интересно какво е обяснението на този ефект и какво ли значи

Вероятно затова....докато се позиционира дросела вакуумът който си го има продължава да засмуква газ(а не като инжекциона да промени или да спре впръскването на бензин)....


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Чет 27 дек 2007 9:11


може би жокера да е прав, но трябва малко да го осмисля :D
иначе центровката не знам как е, но съм я правил сам на ухо и колата върви идеално, пали студена на газ, че и вчера минах 160 км с 10 литра газ на двигател 1,6 16 клапана, което ме навежда на мислата, че не трябва да пипам центровката.
на бензин няма никви такива грижи

сега като се замислих, най-веротната причина е времето за реакция на мембраната. мисля първо стъпало ли как се наричаше, но обяснението е следното: като изфорсирам колектора дръпва вакуума и съотчетно мембрата се вдига и пуска през клапана да влезе газ. но като пусна газта рязко същата тази първа камера докато се изпразни от максималното запълване то й трябва време. затова може би да се отдава на реакцията на мембраната. при ел. изпарител този проблем заобикаля ли се? там не се ли командва само клапан за спиране на газта ако не запалиш и си на контакт?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 27 дек 2007 9:40


Аз имам същия подобен проблем с една друга подробност - аз съм с ламбда контрол система.Сега като разкачих ламбда сондата (понеже вчера се опитах да я сваля ама неуспешно) оборотите падат малко по-бързо.
Иначе и аз на бензин нямам този проблем.Не съм пипал центровката (а трябва) и може да е и от нея.
Тези дни ще сменя сондата,ще преобуча ламбда контрола и ще си пипна центровката (с ТАП ама все пак) и ще стане ясно къде е истината.Разбира се ще споделя с вас откритието си :)


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Чет 27 дек 2007 10:55


при теб е зъможно да е мудно моторчето на ламбда контрола. поне така съм чел от яниз де, личен опит йок :wink:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 16 госта