Тестове акумулатори

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Тестове акумулатори

Мнениеот stil » Сря 21 сеп 2005 12:02


Есента е във вихъра си, но кръговрата на сезоните повелява след нея да дойде и зимата. Всички знаем колко важен за автомобила компонент през този сезон е акумулаторът. Но дали наистина е така?
Я погледнете тази картинка!
Изображение
Каква стана тя… Оказва се, че акумулаторът е важен компонент и за… жените-шофьори.
За да имате успех сред жените е важно да знаете кои акумулатори са добри. Дано тези класации на ADAC, Stiftung Warentest и AutoBild ви помогнат да се ориентирате в обстановката.




Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Сря 21 сеп 2005 13:36


Предишният ми акумулатор беше "Искра" /не е тестван :) /. Кара без проблеми 6 години! Само гледах да не остане сух. Миналата зима пак си купих такъв. 54 Ah струва 54-55 лева! :wink:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 21 сеп 2005 15:38


Аз пък си взех Start, сега мисля преди зимата да го заредя за всеки случай.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Сря 21 сеп 2005 15:45


ACCELERATOR написа:Аз пък си взех Start, сега мисля преди зимата да го заредя за всеки случай.

Ако ще го правиш, хубаво е да го разредиш докрай преди това. Ама без да го насилваш. Тури му да върти некое моторче и като спре - тогава.


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Сря 21 сеп 2005 15:45


Аз пък си карам със сух. Малко по-скъпичко, но пък не ми се е случвало да закъсвам от към тоци


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 21 сеп 2005 16:10


paro_k написа:
ACCELERATOR написа:Аз пък си взех Start, сега мисля преди зимата да го заредя за всеки случай.

Ако ще го правиш, хубаво е да го разредиш докрай преди това. Ама без да го насилваш. Тури му да върти некое моторче и като спре - тогава.
така нямали да се прее*е???


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 21 сеп 2005 20:31


Дам, слушайте к'во ви разправя Red_Jetta - колегата е напълно прав. :wink:

Българските акумулатори не са лоши - просто трябва да се грижиш адекватно за тях - това ще рече накратко преглеждайте веднъж месечно нивото на електролита във всички клетки /той трябва да е около 1 см. над нивото на плочите/. Обикновено +-овата клетка най-често се скапва. Доливайте САМО ДЕСТИЛИРАНА ВОДА - нищо друго. Ако навън е под нулата доливайте вода само непосредствено преди по-дълго пътуване, за да има възможност да се смеси с електролита, иначе ще замръзне. Сутрин ако колата не иска да запали и сте докарали акумулатора дотам, че едвам завърта веднъж-дваж непременно го свалете от колата и го внесете на топло в къщи, ако не искате да си купувате нов. По-късно го дозаредете със зарядно.
Препоръките се отнасят за обикновените акумулатори. За сухите - там няма какво да се долива, но и на тях "не им взимайте душата". :wink:


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Пет 23 сеп 2005 19:55


Red_Jetta написа:разреждай докато напрежението падне до 1,75в на клетка. по-нататъшно разреждане го скапва непоправимо!
пс - :!: акумулатора има 6 клетки => разреждай до 6*1,75в

Звучи научно. Дано не съм подвел някой с предишния си пост, ама до сега винаги съм разреждал докрай и акумулатор не ми се е скапвал. Може да е било късмет. :) А защо батериите на мобилните не е хубаво да се зареждат, преди да са паднали?


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пет 23 сеп 2005 19:59


paro_k написа:
Red_Jetta написа:разреждай докато напрежението падне до 1,75в на клетка. по-нататъшно разреждане го скапва непоправимо!
пс - :!: акумулатора има 6 клетки => разреждай до 6*1,75в

Звучи научно. Дано не съм подвел някой с предишния си пост, ама до сега винаги съм разреждал докрай и акумулатор не ми се е скапвал. Може да е било късмет. :) А защо батериите на мобилните не е хубаво да се зареждат, преди да са паднали?
Защото действат на друг принцип :wink: ама нз точно как да ти го обясна


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот SkyWalker » Съб 24 сеп 2005 1:53


Спестете си грижите и дайте 10-15 лв. повече и си вземете Варта необслужваем! Най-добър при тестовете на АутоБилд за миналата година с 2 години гаранция и е доказано безпроблемен!!!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта