това дали дайства?(добавка SX6000)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

това дали дайства?(добавка SX6000)

Мнениеот Jerom » Пон 19 сеп 2005 22:42






Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 20 сеп 2005 13:07


Да ти кажа честно мнениетро ми за всички тези присадки е "дано не вреди !". Незнам защо, но мисля, че това са продукти с отличен (даже за завиждане) маркетинг. Надали някой може наистина да ДОКАЖЕ ефективността от тяхното въздействие (освен производителя, но то от него не се и очаква нещо друго). Винаги ми е било любопитно инжинерите от Волсбург, Инглощад, Щутгард (Мерцедес) и т.н. и т.н. (не е нужно да изброяваме всички градове където се произвеждат коли-мечти) след като с продукцията са показали че разбират от тези неща, и цял свят ги е признал, е па толкова ли са тъпи, непросветени, едвали не заключени в зад решетките клетката на информационното затъмнение, че не са и чували за "космическите технологии на НАСА", "серификат от световно известната фирма <<Сертифицирам всичко>>" ? И защо, мамка му, всички тия кадърни момченца, които всеки ден ни радват с това, което са измислили, е така - за кеф на народа един път не кажат - турете си те туй на вашия VW/Audi/Mercedes (или каквото там си щете) и той ще хвръкне та ще литне ! Много е добро, тествахме го, дори мислим да вземем да купим тая компанийка производител и да почнем да го тургаме на новото ни производство !

Не ме разбирайте погрешно - нямам нищо против всякаква там присадки и добавки, дори самия аз съм ползвал, но мнението ми е че нещата са повече много, много добър маркетинг и много, ама много добра печалба в сравнение с това, което НАИСТИНА ВЪРШИ. Затова и казвам "дано поне не вреди". А че като сме се ръснали 20/30/50/100лв. за незнам си каква "космическа технология" - е-е-е-е няма начин как да не ни се струва, че двигателя работи по-мазно и пее някак по-добре.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Вто 20 сеп 2005 13:38


rumen написа:....

съгласен ...
продукт + купувач = печалба


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 20 сеп 2005 13:41


даммм прав си 1000% ама колкото и странно да звучи един френд е дошъл от пловдив до тук с бус форд натоварен с 2 тона олио като на излизане от пловдив е прегрял и са му изтекли водите...(буса е бил с тая добавка) пича се пробвал да му налее вода ама така се бил нагрял че се изпарила...и от там до софия е стигнал без вода :shock: :shock: :shock: ей така гледах като ми го каза нз това късмет ли е ама чак в софия е спрял :shock: поражения е имало само по главата на двг-то :shock:


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Вто 20 сеп 2005 13:44


Нали производителите трябва да печелят от продажба на части и консумативи защо не обърнете внимание и на този факт ...


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 20 сеп 2005 14:37


Jovany написа:Нали производителите трябва да печелят от продажба на части и консумативи защо не обърнете внимание и на този факт ...


Има логика. Но пък от друга страна все си мисля, че за толкова години все щеше да "изтече вътрешна информация" от някой от производителите. Вярно е, че резервните части трябва да вървят (с пълна пара), ама и при толкова организации за защита на правата на потребителите (и правата на пингвините в Аляска) в белите държави мисля, че все нещо щеше да се пръкне на белия свят - а то мълчание. Никой официално не казва хубаво ли е или е лошо. Успокояваме обаче факта, че при наличие на гореспонатите организации (вклютелно и тези за пингвините) и контрола, който има в споменатите държави, надали някой ще си позволи да произведе нещо, което би ти поломило колата (която пък, каквото и да си говорим, все още е светая-светих за огромно количество собственици, независимо от цвета на държавата). Всъщност цялата маркетингова стратегия на тези добавки/присадки се крепи на безспорния факт, че няма притежател на МПС на този (а сигурно и на онзи) свят който да не иска най-доброто за своето четириколесно бижу и да не се стреми всячески да му удължи живота (особенно в държави като нашата - всички знаем каква е средната възраст на автопарка ни).


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Вто 20 сеп 2005 18:36


Принципно си прав но тази информация според мен е достъпна до много тесен кръг от хора.
Другото нещо е че има модели на дадена марка, които се продават с минимална печалба с цел след това да се продават консумативи и части и наистина успяват поне докато не се появят не оригинални части и др.
Заради правата на потребителя производителя не може да направи нищо но през това време се е нагушил от "евтини" части.
И такива като нас мислят за добавки за по евтини части и др. щуротии. Та добавките може и да си вършат работа а може просто да наливаме още 100 - 200 обикновено масло кой знае .... :D


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот SkyWalker » Вто 20 сеп 2005 21:18


Аз единственно мога да каже, че съм доволен от една руска добавка "Феном", която се слага по 3мл/10л гориво!!!
Много се усеща!!!


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 20 сеп 2005 21:32


Съгласен съм с тебе Jovany.

Без да се опитвам да бъда натрапчиво банален ще се върна на моя лайт-мотив: "дано поне не вредят" (относно присадки/добавки). А и както споделих с Вас - аз също съм ползвал (и вероятно ще продължа да ползвам) подобни продукти и да Ви призная чесно (въпреки, че вече сте прочели становището ми за "добрия маркетинг") някъде дълбоко в душицата ми се таи надеждата, че правя нещо добро за двигатела на автомобила си и неговата горивна система.

Да, разбира се, осъзнавам, че изразените мнения са доста противоречиви, но това е породено от факта, че се опитвам да огледам мометата от всички стани и да споделя с Вас това, което виждам. Мисля, че по този начин си помагаме. А крайното решение ще си го вземе всеки един от нас, като прецени кое от всичко прочетено тук му се струва най-вероятно.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 20 сеп 2005 21:40


А това, което казва SkyWalker много ми допада.

Дори ми хрумва идеята да направим една тема в която всеки да сподели: абе ползвах еди какво си и съм доволен, усетих разлика, този и този показател/параметър ми се повишиха или бяха по-добре от обикновенно. Почти съм сигурен, че ще има и мения които ще кажат: а бе турих го и все едно нищо не се е случило, язък за парите.

Но ми се ще изразените мнения да са от нашия собствен опит, а не от "достоверен източник" (вуйчото на лелями, която живее еди къде си и т.н. - разбирате какво имам в предвид -- вица за циганчето: абе аз не съм ял, ама един приятел на бате е гледал един как яде и разпра'а, че било много вкусно)


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот SkyWalker » Вто 20 сеп 2005 23:40


Ето и първият участник:
БМВ Е36 316 Седан 1992 99кс.
С обикновен бензин А92 от евтините бензиностанции + добавка "Феном" - ускорение чувствително (по осезаемо, отколкото с ОМВ 100, например), разход -10% (около 6 л. извънградско и 9 л. градско с вкю. климатроник!!!)!!!
Пегистрирани вреди: за повече от 50000 км. никакви!!!


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 21 сеп 2005 8:55


Да си призная и аз:

VW Passat 99/TDi/PD/85kW. Редовно ползвам ползвам добавката TDA на Castrol за горивото в предписаното съотношение 1000:1. За нея пише, че поддържа чистотата на горивната ситема, автомобила има по-добро ускорение и зимата пали по-лесно. От изброените неща единствено чистотата на горивната система няма как да проверя, освен като коствен факт, че колата е на 97,000 аз я ползвам от година и половина и до момента (да чукна на дърво) не съм имал проблеми с нея (горивната система). По отношение на ускорението и по-лесното зимно палене - не съм забелязал промяна в положителна (а слава богу и в отрицателна) посока - ускорява си както и без добавка и зимно време си пали по същия начин както си е палила винаги. Дано поне има положително въздействие върху чистотата на горивната система (и по специално върху дюзите), че иначе ... ще съм един от многото, които си купува 500гр. някаква течност за 15лв. ...


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Сря 21 сеп 2005 10:19


Същата добавка на Кастрол я ползвах, когато карах (около 1 година) един служебен Опел кадет 1.7D. Тъй като двигателя му беше доста уморен без тази добавка в най-студените дни не можеше да запали. Откакто почнах да я ползвам - никакви проблеми.


FENDER
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ТЪРГОВИЩЕ

Мнениеот FENDER » Сря 21 сеп 2005 11:04


Здравейте колеги. Преди месец си купих на старо голф2-1,3-бензин.Понеже е каран само на газ, сега когато го обърнх на бензин има проблем при ускоряването.Въпроса ми е: има ли присадка която ако се смеси с бензина да подобри работата на карбуратора и да го почисти :?: .Благодаря ви предварително.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 21 сеп 2005 16:14


FENDER написа:Здравейте колеги. Преди месец си купих на старо голф2-1,3-бензин.Понеже е каран само на газ, сега когато го обърнх на бензин има проблем при ускоряването.Въпроса ми е: има ли присадка която ако се смеси с бензина да подобри работата на карбуратора и да го почисти :?: .Благодаря ви предварително.


На времето като карах карбураторен автомобил веднъж годишно (обикновенно като запролети) си купувах една магия на Valvoline - Carburator Cleaner. Флакон със шпей, 500 или 700ml. Свалях карбуратора и го почвах пръс-от тук, пръс-от там. С него си вървеше сламчица (подобни натези от WD) с която можеше да се завреш почти навсякъде. Фантастично беше и всички лайна изпопадаха. Само няма да икономисваш и да жалиш мат'ряла. Пръскаш яко, а къде позволява може и с накисване. Още го виждам по по-сносните магазини за автокозметика. Между другото има отлична инструкция на гърба. Единственото което те съветвам е да не го правиш в затворено помещение или още по-малко у вас - смърди ужасно и дълготрайно. Колата после литваше. А за обща профилактична поддръжка ползвах Castrol TBA (аналогично на онова TDA за което писах по-нагоре само че за бензин). Определено бях доволен и се чустваше и промяна в работата на двигателя и промяна в ускорението - към по-добро. Опитай с него, ако искаш, цената му е около 15-16лв. и го има почти навсякъде.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта