
Ставам сутрнта и решавам първо да я запаля, после да я отривам! Сядам въре ... тръгвам да паля и тя аха да запали на 1/2 оборот и неможа. Рестартираха се уредитеслед като таблото угасна за секунда(часовника и дневният километраж). Случвало ми се е и преди особенно след студени сутрини. Върртя пак ..... тя аха аха да запали и пак ресетна таблото. НА третия път тръгна да върти ... завъртя 4-5 пъти и запали. аз си я отривах тя си работеше .... седнах тръгнах ... и след около 600 м на първия светофар спирам .... тя почна да играе обороти м/у 1250 и 1500 и та си играе ... дадох и гас .... и тя пак си спря на 1250 и почна да играе ... викам бре ... какво пък да е замръзнало ... тръгнах ... и на следващият светофар .... по-зле ... дигна ги на 1500 до 1750 ... и така сама си дава гас .. пшада на 1500 ... гас до 1750 и пак падат! Бързах и я закарах до работа където на паркинга и изключих акумулатора с надеждата грешка в компа и рестарт ..... да да ... ама не. като си тръгвах по същия начин 1500-1750. ТОва което ми направи впечатление седейки по светофарите беше, че при натисната спирачка като и сваля оборотите с полусъединител до към 1000 и понякога оставаха там ... понякога седят седят на 1000 и се вдигнат плавно до 1500 и пак почне да се самофорсира. пробвах с разкачане на една от свещите ... и ... пак си държи това поведение, само дето двигателя се побърква работейки на 3 цилиндъра. Другото което ми направи впечатление е че като я запаля студена си държи оборотите както е нормално около 1300 и почвайки да ги намалява стига до 1000 и изведнъж хоп на 1500 и пак се почва!
1.Проблемът дали е от прословутото моторче на празен ход? Бая теми изчетох де!
2.Да не би при тези рестартирвания на компа заради малък ток от акумулатора да съм изгорил нещо по компа и затова да се шашка?
3. Има ли друг начин за рестарт освен откачане на акумулатора(в сервиза на ХЕЕД 91 В центъра до Мола преди ми бяха казвали за рестарт при свален акумулатор да се допрат "+" и "-" клемите на колата. Това вярно ли е?)
4. Може ли моторчето за празен ход да си е забравило първоначалните настройки на дроселовата клапа и да си мисли че е нормално сега 1500 - 1750? Защотото едното студено палене ми направи впечатление че ги дигна на 1750 и ги държа докато не загря и после почна пак 1500-1750?
5. Може ли д ае замръзнал някой тъп вакуум регулатор или нещо такова по системите на двигателя!
6. Въпреки че мисля да се свържа с Ваското да ми направи една диагностичка и да настроим предварението на запалването вашите мнения също ще ми бъдат доста полезни докато стигна до Васко.
Благодаря на отзовалите се!