Съвет за VW Passat и не само ...
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
не съм съгласен че г3 е по тесен от пасата особено предните две места.но е вярно че е по тесен от голф2.
но ти препоръчвам и двата модела а аз лично си падам по голфа повече(затва и карам такъв)
1.8 моно 90 к.с.
върви доволно разхода е поносим пък ко си намериш и некой с повечко екстри или поне задължително климатиче щото голф3 са мноо горещи през лятото(моят е с ел пакет ма немам клима -мъкаа)
но ти препоръчвам и двата модела а аз лично си падам по голфа повече(затва и карам такъв)
1.8 моно 90 к.с.
върви доволно разхода е поносим пък ко си намериш и некой с повечко екстри или поне задължително климатиче щото голф3 са мноо горещи през лятото(моят е с ел пакет ма немам клима -мъкаа)
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
не съм съгласен че г3 е по тесен от пасата особено предните две места.но е вярно че е по тесен от голф2.
ХА ! Излиза , че Пасата е най-тясната каручка от семейството ...... значи Г2 е по широк от пасат .... Г3 е по широк от пасат.... а бе аз се чудех , че онзи ден се качих на едно поло и с учудване видях , че е по широко и дълго ..специално от моя пасат де



vwpassat вариянт 1.9 TDi ot 1992г (комби) плс някои да помогне
Хм ..не е ли ТД + кулер ...че ТДИ 92 са рядка стока

обаче не значи че най-големият брат пасат е синоним на широкост Very Happy
Ама колега защо такаааа... аз какво казах ...че е тесен и друса ..ние сме на едно мнение значи

Последна промяна от juve на Чет 03 яну 2008 21:55, променено общо 1 път.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
juve написа:ХА ! Излиза , че Пасата е най-тясната каручка от семейството ...... значи Г2 е по широк от пасат .... Г3 е по широк от пасат.... а бе аз се чудех , че онзи ден се качих на едно поло и с учудване видях , че е по широко и дълго ..специално от моя пасат детака че ..не взимайте тези пасати беее ...бахти теснотията ...и друсат ....като Молотовка .....ужас .....
![]()
![]()
колега пиини ена студена бира да охладиш страстите.


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
martineli написа:не съм съгласен че г3 е по тесен от пасата особено предните две места.но е вярно че е по тесен от голф2.
martineli написа:...обаче не значи че най-големият брат пасат е синоним на широкост
Мдаааа... почнал съм да се смалявам с възрастта

На Г2-то ми, преди 4 години можех да се присегна и да си отворя или затворя десния преден джам...

Сега на Пасата не достигам...

- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Колеги моля ви ... не се караите или не общувайте на висок тон. Не съм отворил тази тема за да спорите а за да ми дадете съвет. Мисля че сега клоня повече към пасата от колкото към голфа . А относно това дали да има климатик съм твърдо за.. все пак нека да си има екстри ... защотото лятото е кофти в кола без климатик. Другото нещо което забелязвам че не сте мн съгласни с идеята за метанова уредба както и за газов инжекцион ... да разбирам ли че ефекта от тях е "малак" или просто не е рентабилно при тези километри на месец да се слага такава скъпа уредба .. и ако е така кажете каква е най-добрата марка газова уредба .. макар след време да ви попитам отново матка и какво по специфично да гледам при покупката и след това при самата инсталация от маисторите и. Благодаря ви за съветите ... наистина сте ми полезни.
Поздрави Николай
Поздрави Николай

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
добре батко спирам че и модове зеха да се намесват и тва може да е кофти за мен
.както по-нагоре казах аз харесвам и двете коли и щом си решил пасат кат го земеш с здраве си го карай=пък дали е широк или не важното е че е по добър от астра.иначе за газ и метан аз лично съм против заради скъсяването на живота на мотора.ама с тея цени на бензина няма как.ако зимаш 1.8 моно нема нужда от газови инжекциони щот се слага нормална АГУ

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
stereofonix написа:Колеги моля ви ... не се караите или не общувайте на висок тон.



Нямам и желание, нито намерение да го правя
martineli написа:добре батко спирам че и модове зеха да се намесват и тва може да е кофти за мен![]()
Що, бре, интересно е!




А иначе, спокойно можеш и майните да ми теглиш, поне от моя страна неприятна за теб реакция няма да има
Относно метана... пас съм!
Аз специално споменах моно + обикновено АГУ, защото ти попита за икономии.
Но лично за мен бих си избрал отново моята си кола... или един АБФ, примерно...

С газов инжекцион, но само, ако нямам избор и трябва да сложа газ.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
member313 написа:...
Без да засягам колегите с пасати, пасат "3-ка" (B4) не е по-просторен от голф 3, ... Пасата за който си събрал пари има голям капацитет откъм багажник и ако това търсиш това е колата.
Ще си позволя да не се съглася. Два пъти. Първо за това, че не е по-просторен от Г3. Това определено е колата с най-много място на задните седалки в класа си от тия години. Предполагам, че, ако тръгнем с метърчето, ще се намерят коли с подобни размери отзад, но усещането за пространство досега не съм го изпитал в нито една подобна кола. Уточнявам - говоря за задните седалки. Отпред е много прилично и определено е малко по-просторно от Г3.
И за багажника - за мое най-голямо съжаление багажникът на Б3 комби конкретно не е кой знае какво. По-голям е от на Г3, но в сравнение с Фокус комби, който е в долния клас губи още на пръв поглед.
Следващия:

martineli написа:не съм съгласен че г3 е по тесен от пасата особено предните две места.но е вярно че е по тесен от голф2.
...
Опитай се да прочетеш внимателно какво си написал и сам ще разбереш, че не е много смислено

martineli написа:... пасат кат го земеш с здраве си го карай=пък дали е широк или не важното е че е по добър от астра...
А с това просто ме довърши. Не искаш ли да сравниш пасатора и с корса за десерт, тъкмо ще станат ЦЕЛИ ДВЕ коли, от които пасата е по-голям. Предполагам

И накрая малко по темата: Аз съм пристрастен, очевидно

Но не мога да отрека, че Г3 е по-модерната и по-красива кола в сравнение с Б3 и Б4. За съжаление малкият багажник ме накара да се откажа от Голф след притежавани два поредни(от "по-широките" - Г2

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
zdravko_dimitrov1986 написа:И аз съм на мнението за Б4 са АБС и КЛИМАТИк. А пък ако можеш и едно 4х4 да си намериш, работата става идеална - поне за мен, много се радвам на снега и съжалявам че немам 4х4.
Не мисля че 4х4 има смисъл... а до колкото разбрах ако стане нещо по скоростната кутия .. маикати жална ще е работата.
Друго искам да попитам ... ще ми кажете ли какви са данъците на 1800 куб. см 90 к.с двигател и на 2000 куб.см 115 к.с. Гражданската отоговорност и данъка на автомобила.
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
взимай 1.8 моно 90к.с. с обикновенна газова(около 500 лева е)
2.0, 115к.с. - на този трябва газов инжекцион (над 1000 кинта е)..
данъка за кола 100 коня беше около 40 лева.. а над 100 ставаше двойно..
гражданската по принцип е на една цена за 1.8 и 2.0.. има някои изключения, но повечето пъти са равни..
2.0, 115к.с. - на този трябва газов инжекцион (над 1000 кинта е)..
данъка за кола 100 коня беше около 40 лева.. а над 100 ставаше двойно..
гражданската по принцип е на една цена за 1.8 и 2.0.. има някои изключения, но повечето пъти са равни..
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
LuIS написа:взимай 1.8 моно 90к.с. с обикновенна газова(около 500 лева е)
2.0, 115к.с. - на този трябва газов инжекцион (над 1000 кинта е)..
данъка за кола 100 коня беше около 40 лева.. а над 100 ставаше двойно..
гражданската по принцип е на една цена за 1.8 и 2.0.. има някои изключения, но повечето пъти са равни..
Да, ама това, дето се води 1.8 всъщност е 1781 и е до 1.8, т.е., долния клас

Моята ГО беше 99 лева, ама със специални отстъпки от специални колеги от форума.
А данъка... мързи ме да проверявам, но някъде към 80 лева е. Зависи и от годината на производство.
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта