Директно пали на газ (и директно угасва:)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ori
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Директно пали на газ (и директно угасва:)

Мнениеот ori » Чет 03 яну 2008 13:06


Доскоро колата си палеше на бензин и като мине 2000 оборота тогава превключваше на газ.

Отскоро дори при -10 градуса директно ми пали на газ и гасне! Трябва наколко минути да покарам на бензин и чак тогава мога да мина на газ без да угасне.

И едно уточнение - гасне, защото губи оборотите на газ. Примерно запаля на бензин, тръгна и след 30 сек. превключа на газ - върви без проблеми, но като наближа някое кръстовище и изключа от скорост веднага падата оборотите и гасне...

Газаджията ми вика ако я бях правил аз тая уредба можех да ти я оправя, сега не знам кое точно да настроя! :dontknow:

Някакви идеи?




Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Чет 03 яну 2008 13:26


Идея: -Студ,газта не успява да се изпари нормално в изпарителя,мотора се дави с преобогатена смес.
Ако можеш да караш на бензин докато стрелката влезе в бялото или докато леда по предния капак се разтопи,това е решението. Друг вариянт-шишето с гореща вода!
http://www.google.com/search?client=ope ... &oe=utf-8-малко темички по въпроса.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 03 яну 2008 15:10


gogul написа:Идея: -Студ,газта не успява да се изпари нормално в изпарителя,мотора се дави с преобогатена смес.
Ако можеш да караш на бензин докато стрелката влезе в бялото или докато леда по предния капак се разтопи,това е решението. Друг вариянт-шишето с гореща вода!
http://www.google.com/search?client=ope ... &oe=utf-8-малко темички по въпроса.


Общо-взето там ще да се крие причината :)
Пробвай като я запалиш да задържиш по-високи обороти, ако колата започне да прехлъцва , щракни за малко на средно положение - ако тогава се изфорсира, значи се дави :)


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Чет 03 яну 2008 15:52


а защо например на моята кола, като запаля на бензин и веднага мина на газ, и в най-големия студ, като например днес не угасва и си държи нормални обороти? колега, иди в най-добрия сервиз за диагностика във вашия град, и/или при най-добрия газаджия и ще разбереш какъв е проблема.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Чет 03 яну 2008 16:14


Damian01 написа:а защо например на моята кола, като запаля на бензин и веднага мина на газ, и в най-големия студ, като например днес не угасва и си държи нормални обороти? колега, иди в най-добрия сервиз за диагностика във вашия град, и/или при най-добрия газаджия и ще разбереш какъв е проблема.

На проблема му е отговорено много точно от колегите :wink: И аз съм така ако прехвърля на газ и колата е студена се дави,гасне ми и после с мъки я запалвам/и мирише на газ та се не трае :lol: / :wink: Затова палиш и караш на бенц докато стрелката на темп.ти стигне поне 70гр. и тогава прехвърляш на газ,а ако си за къси разстояния даже няма и смисъл да обръщаш на газ :arrow:

П.п сигурно е магия :lol:


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Чет 03 яну 2008 16:52


не знам дали е магия но е факт при много колеги, не само при мен, даже мисля че при повечето е така. поне аз тези които познавам на никой не му се дави или гасне колата ако мине веднага на газ при студена кола. а как ви се струва това че един колега си пали колата на газ през зимата и си тръгва и никакви проблеми?


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Чет 03 яну 2008 17:04


"Пропан-бутан :

Втечненото газово гориво се получава от нефт или природен газ.Основни компоненти нa автомобилнотогазово гориво се явяват пропан и бутан.На станциите за зареждане на автомобили с газ,в зависимост от сезона се доставят летни и зимни газови смеси с различно съдържание на пропан. В летните това съдържание е 50+/-10% пропан, в зимните - 90+/-10%. Това се налага защото пропана се изпарява в целия диапазон на работната температура, а бутана при температура по-ниска от 0 градуса остава течен.Намаляване количеството на пропана и увеличаване това на бутана в летните смеси на горивото е необходимо за ограничаване нарастването на налягането в бутилката при положителни температури на околната среда, и обратно - в зимните смеси на горивото пропана е повече от бутаназа да се поддържа необходимото налягане и надеждната работа на газовата система при отрицателни температури."

колега прочети това - интересно е. от него става ясно че единствената причина, поради която изпарителя не успява да изпари постъпилата смес при студена кола и особено зимата (заради което може да ти сае дави колата и да гасне) е голямото количество на бутана в сместта, т.е, зареждане с "лоша" газ от "лоша" бензиностанция.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 03 яну 2008 17:05


не четох подробно всички отговори, но нека вмъкна и моето обяснение:
Явно ключа е автоматичен (щом казваш, че доскоро е минавала на газ при 2000 об. Някои ключета имат възможност за програмиране. ако случайно си задържал копчето или нещо си натискал може да ти е влязла в режим - палене на газ.
При мен (повтарям : при мен) това се оправя така:
въртиш ключа колкото да ти светнат уредите по таблото, задържаш копчето за газта за ~5 секунди. и се оправя.
това ми се е случвало и така се оправи.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 03 яну 2008 19:56


Damian01 написа:а защо например на моята кола, като запаля на бензин и веднага мина на газ, и в най-големия студ, като например днес не угасва и си държи нормални обороти? колега, иди в най-добрия сервиз за диагностика във вашия град, и/или при най-добрия газаджия и ще разбереш какъв е проблема.
[list]
Ти пък за какъв студ говориш във Варна :?: Като стане и при вас -10 тогава ще те питам :wink:


batito
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот batito » Чет 03 яну 2008 22:03


абе колеги никой не предлага да се регулират оборотите на място а и не разбрах кото се стопли оправялисе :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 04 яну 2008 1:54


batito написа:абе колеги никой не предлага да се регулират оборотите на място а и не разбрах кото се стопли оправялисе :roll:


Кво да регулира - тва си е съвсем нормален и стандартен недостатък на колата на газ с обикновен изпарител - като я запалиш да замръзне изпарителя... не знам пробвал ли си като запалиш на газ и после дадеш на средно положение още колко време може да работи двигателя без да угасне - е те това е течната газ из всмукателния тракт, която е навлязла само за секунди :!:
Може да се настрои да си пали колата и да си държи обороти и Т.Н. докато е студена и да е перфектна, но като загрее сместа толкова много ще обеднее, че мотора едва ли ще може да работи дори като му пуснеш съединителя и си изключил от скорост, камо ли като вкараш някоя... абе направо няма да си държи и празния ход! :lol: :twisted:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 04 яну 2008 7:27


The_Machine написа: [................................[b]
Може да се настрои да си пали колата и да си държи обороти и Т.Н. докато е студена и да е перфектна, но като загрее сместа толкова много ще обеднее, че мотора едва ли ще може да работи дори като му пуснеш съединителя и си изключил от скорост, камо ли като вкараш някоя... абе направо няма да си държи и празния ход! :lol: :twisted:[b\]

:idea:


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пет 04 яну 2008 12:44


До минус 1-2 градуса нямам проблеми.И вярно е-в първите минути ако се постави ключето в нулево положение колата работи повече от минута-това само от навлязлата газ в изпарителя,маркучите ми са къси.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта